[eurobank] zmiana TOiP

Data: 2010-01-06 15:05:19
Autor: Kamil Jońca
[eurobank] zmiana TOiP

Dziś Eurobank przywitał mnie takim komunikatem:
======================
Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że z dniem 06 stycznia 2010 roku zmianie ulega
Tabela Opłat i Prowizji konta online.
 Aktualna Tabela Opłat i Prowizji konta Online znajduje się tutaj. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z zapisami Regulaminu konta,
jeżeli w terminie 14 dni od daty otrzymania informacji o zmianie Tabeli
opłat i prowizji, nie złożą Państwo pisemnego oświadczenia o odmowie jej
przyjęcia, przyjmuje się, że zaakceptowali Państwo nową treść Tabeli
opłat i prowizji.
 Z poważaniem

eurobank

=======================

Może źle patrzę, ale nie widzę istotnych różnic. KJ

--
http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-antyszczepionkowca/
Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

Data: 2010-01-06 19:44:47
Autor: Mentos
[eurobank] zmiana TOiP

Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:87bph7miqo.fsf@alfa.kjonca...

Może źle patrzę, ale nie widzę istotnych różnic.

No właśnie też nie mogę znaleźć różnicy

Data: 2010-01-06 20:05:21
Autor: MarekZ
[eurobank] zmiana TOiP
Użytkownik "Mentos" <mentos@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hi2lmt$mai$1@news.onet.pl...

Może źle patrzę, ale nie widzę istotnych różnic.

No właśnie też nie mogę znaleźć różnicy

A może to nowa metoda? :)

Będziemy zmieniać TOiP 50 razy na rok, dodając przecinki i ładniejsze rubryczki. A jak już wszyscy przestaną się tym interesować i sprawdzać to przywalimy konkretne zmiany. I nikt nam nie powie, że nie informowaliśmy. :)

Data: 2010-01-06 23:27:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[eurobank] zmiana TOiP

"MarekZ" hi2ms5$qlc$1@srv.cyf-kr.edu.pl

[...]

Konto online za free pod warunkiem wpłacenia tam 800 złotych w pierwszej
połowie miesiąca. ;) Dowolnie duża wpłata dokonana w drugiej połowie
miesiąca nie zwalnia z miesięcznej opłaty za prowadzenie tego konta. :)

Podsłuchane rozmowy w placówce Eurobanku:

 -- Czy nadal wpłacenie 800 złotych zwalnia z opłaty
    miesięcznej za prowadzenie konta online?
 -- Tak, oczywiście. Nadal jest to 800 złotych

-=-

 -- Czy nie uległa zmianie kwota 800 złotych zwalniająca
    z opłaty miesięcznej za prowadzenie konta online?
 -- Nie. Nadal jest to kwota 800 złotych.

Najpierw będą reklamacje, rozpatrywane miesiącami, w oczekiwaniu
rozradowanych klientów bezwzględnie uznające winę banku, później
dopiero ludziska pojmą, gdzie (w którym szczególe) ukrył się diabeł
pobierający opłatę miesięczną za prowadzenie konta online w majestacie
regulaminu i umowy oraz tabeli opłat i prowizji...

-=-

BTW -- czy zlanie z oszczędnego na rozrzutne daje zwolnienie z tej opłaty?
Jeśli przeleję w danym miesiącu z KO na online co najmniej 800 złotych,
to nie zapłacę za konto w tym miesiącu? Kiedyś powiedziano mi w placówce,
że musi to być wpłata gotówkowa lub przelew zewnętrzny, ale niedawno
powiedziano mi w tej samej placówce, że może być także wewnętrzny
przelew -- z któregoś z moich kont oszczędnościowych podczepionych
do tego online... Gdzie jest prawda? :)

--
   .`'.-.          ._.                            .-.
   .'O`-'      ., ; o.'    eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2010-01-07 00:04:47
Autor: Krzysztof
[eurobank] zmiana TOiP

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:hi32rd$n5n$1inews.gazeta.pl...

[...]

W nowej tabeli jest to doprecyzowane, ze przelewy wewnetrzne nie licza sie do wplywow. Przypis 1) do tabeli nie pozostawia watpliwosci.

Data: 2010-01-07 08:29:44
Autor: BI
zmiana TOiP
On 7 Sty, 00:04, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
W nowej tabeli jest to doprecyzowane, ze przelewy wewnetrzne nie licza sie
do wplywow. Przypis 1) do tabeli nie pozostawia watpliwosci.

Słuszne spostrzeżenie. To pierwsza zmiana jaka pojawiła się w nowej
TOiP.
Druga zmiana jaka widzę w stosunku do taryfy z lipca 2009r. (nie wiem
czy to była ostatnia), to zniesienie opłaty 0,25% za nieawizowaną
wypłatę dużych środków. W to miejsce jest zapis, że bank ma prawo
odmówić takiej wypłaty (przypis 2). Pozostałe zapisy TOiP są nie
zmienione.

Data: 2010-01-07 00:27:15
Autor: MaciekZ
[eurobank] zmiana TOiP
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

"MarekZ" hi2ms5$qlc$1@srv.cyf-kr.edu.pl

A moĹźe to nowa metoda? :)

Będziemy zmieniać TOiP 50 razy na rok, dodając przecinki i ładniejsze
rubryczki. A jak już wszyscy przestaną się tym interesować i sprawdzać to
przywalimy konkretne zmiany. I nikt nam nie powie, że nie informowaliśmy.
:)

Konto online za free pod warunkiem wpłacenia tam 800 złotych w pierwszej
połowie miesiąca. ;) Dowolnie duża wpłata dokonana w drugiej połowie
miesiąca nie zwalnia z miesięcznej opłaty za prowadzenie tego konta. :)

Witam :-)

Przepraszam ale nigdzie nie mogę się dopatrzyć informacji o tym że wpłata 800zł musi być w pierwszej połowie miesiąca... Czy mógłbyś mi powiedzieć skąd ona pochodzi?

Jeszcze przy poprzednim TOiP, zostałem poinformowany, że wpłata musi być w danym miesiącu kalendarzowym, a jeśli jej nie ma to 10-go dnia następnego miesiąca pobierana jest opłata. Czyli np. jeśli przez cały styczeń nie będzie wpłaty 800zł to 10-go lutego pobierane są 4 złote opłaty za styczeń.

Pozdrawiam serdecznie,
Maciek

Data: 2010-01-07 01:35:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[eurobank] zmiana TOiP

"MaciekZ" hi367a$aic$1@sunflower.man.poznan.pl

Przepraszam ale nigdzie nie mogę się dopatrzyć informacji o tym że wpłata
800zł musi być w pierwszej połowie miesiąca... Czy mógłbyś mi powiedzieć
skąd ona pochodzi?

Chodzi o to, że jeśli wprowadzane są niezrozumiałe zmiany
w TOiP, któregoś razu wprowadzona zostanie zmiana, której
nie zobaczymy -- w efekcie Eurobank ściągnie opłatę. :)
Zmiana dotycząca czasu dokonania wpłaty jest moją
propozycją takiej zakamuflowanej zmiany.

Zauważ, że piszę o tym, iż w placówce poinformowano mnie
(tydzień temu) że może to być przelew wewnętrzny, podczas
gdy taki przelew nie zwalnia z opłaty.

--
   .`'.-.          ._.                            .-.

Data: 2010-01-07 21:07:48
Autor: kranu
[eurobank] zmiana TOiP
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

[...]

Ew. można utrzymywać średnie saldo 10 000zł, również na KO.

--
pozdrawiam,
  Kranu

Data: 2010-01-07 22:45:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[eurobank] zmiana TOiP

"kranu" hi5f38$9qs$1@mx1.internetia.pl

Ew. można utrzymywać średnie saldo 10 000zł, również na KO.

Dzięki. W EB mam drobne (max, to około 5 tałzenów -- stale coś spływa
i wpływa) na bieżące wydatki. Reszta okupuje Polbank i Mille. :)

Właśnie sobie przypomniałem -- w Mille mi się kończy jutro lokata roczna.
Mogłem mieć tam 8.5% przez cały rok... A tak miałem od 7% do 12%, z tym
że te 12% tylko w ostatnim miesiącu. W Nordea dawali rok temu aż 10% przez
rok!!! Jaki człek był nierozważny!!! Przez rok nie ruszyłem tych pieniędzy!!!

--
   .`'.-.          ._.                            .-.

Data: 2010-01-08 11:32:13
Autor: kranu
[eurobank] zmiana TOiP
[...]

A u mnie właśnie Eurobank to tylko jako skarbonka, bo jako bieżące konto rozliczeniowe.. jak dla mnie porażka :/ Te kilkudniowe przerwy, niedziałający system nocą, token do potwierdzania operacji..

--
pozdrawiam,
  Kranu

Data: 2010-01-08 11:35:04
Autor: Robert Kois
[eurobank] zmiana TOiP
Dnia Fri, 08 Jan 2010 11:32:13 +0100, kranu napisał(a):

A u mnie właśnie Eurobank to tylko jako skarbonka, bo jako bieżące konto rozliczeniowe.. jak dla mnie porażka :/ Te kilkudniowe przerwy,

Jakie kilkudniowe przerwy?

--
Kojer

Data: 2010-01-07 20:32:06
Autor: namikk
[eurobank] zmiana TOiP
Kamil Jońca wrote:

Dziś Eurobank przywitał mnie takim komunikatem:
======================
Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, Ĺźe z dniem 06 stycznia 2010 roku zmianie ulega
Tabela Opłat i Prowizji konta online.

Pozwolę sobie podpiąć się pod ten wątek, tak patrzę na wskazaną TOiP i jest
taka pozycja:"Kontrola stanu konta" -Wydanie potwierdzenia wykonania
operacji-3zł.
Jak rozumieć ten zapis w takim przypadku np. wpłacam w placĂłwce  gotĂłwkę na
konto w EB, za potwierdzenie takiej operacji EB pobierze opłatę za wydanie
potwierdzenia wpłaty, ale nie pobierze opłaty za samą czynność wpłaty?

Pozdrawiam

Data: 2010-01-07 22:47:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[eurobank] zmiana TOiP

"namikk" hi5d3c$qtu$1@atlantis.news.neostrada.pl

Pozwolę sobie podpiąć się pod ten wątek, tak patrzę na wskazaną TOiP i jest
taka pozycja:"Kontrola stanu konta" -Wydanie potwierdzenia wykonania
operacji-3zł.
Jak rozumieć ten zapis w takim przypadku np. wpłacam w placówce  gotówkę na
konto w EB, za potwierdzenie takiej operacji EB pobierze opłatę za wydanie
potwierdzenia wpłaty, ale nie pobierze opłaty za samą czynność wpłaty?

Fajne!!! Czyli za wydawany (niejako z obowiązku) papierek
bank skasować może w majestacie swych praw 3 złote!!!
3 za wpłatę, 3 za wypłatę? A, niezupełnie... Bank
jeden papierek daje klientowi, jeden zabiera sobie... ;)

Data: 2010-01-09 01:05:43
Autor: dwr
[eurobank] zmiana TOiP
[...]

Kontrola stanu konta nie oznacza wpłaty czy wypłaty.
Idziesz sprawdzić saldo i za wydruk tegoż kasują 3 zł.

Data: 2010-01-08 10:33:59
Autor: Paweł
[eurobank] zmiana TOiP
namikk wrote:

Kamil Jońca wrote:

[...]

oj, tym to chyba uokik powinien sie zajac.

Data: 2010-01-09 11:07:43
Autor: zenon
[eurobank] zmiana TOiP
Paweł <root@127.0.0.1> napisał(a):
namikk wrote:

> jest taka pozycja:"Kontrola stanu konta" -Wydanie potwierdzenia wykonania
> operacji-3zĹ&#65533;.

oj, tym to chyba uokik powinien sie zajac.

Będąc przed dwoma dniami w EB pani powiedziała mi że w związku ze zmianą TOiP
będę miał jedna  darmową wypłatę w placówce z każdego z 15 subkont. Muszę
pamiętać z którego już wybierałem w tym miesiącu. Jeśli mi to nie wystarczy,
to mając konto online, powinienem przelać przez komp na konto nr 1 kwotę do
wypłaty-wówczas też będzie beż opłaty za tą operację.
Niestety nie znalazłem tej informacji w tabeli opłat. Pozdrawiam zenon

Data: 2010-01-09 14:45:34
Autor: Robert Kois
[eurobank] zmiana TOiP
Dnia Sat, 9 Jan 2010 11:07:43 +0000 (UTC), zenon napisał(a):

Będąc przed dwoma dniami w EB pani powiedziała mi że w związku ze zmianą TOiP

To bzdura, tabela dla rachunków oszczędnościowych się nie zmieniła,
obowiązuje ta z 17.01.2009

[...]

Reszta się zgadza i zawsze to było w TOiP. Tylko od 01.01.2010 nie ma już
promocyjnego zwolnienia z opłaty. W tabeli przy opisie jest * która jest
wyjaśniona na dole strony. To tylko jedna strona (z tabelą dla KO - dwie), za dużo czytania nie ma,
wypadałoby się zapoznać.
 --
Kojer

[eurobank] zmiana TOiP