[Polbank] zmiana TOiP KK

Data: 2012-05-10 18:09:30
Autor: Kamil Joñca
[Polbank] zmiana TOiP KK

Dzi¶ dosta³em przesy³kê z Polbanku. Pisz± ¿e (w przypadku T-Mobile, a
mo¿e i innych) wprowadz± 2 nowe ubezpieczenia. Nie jest dla mnie jasne
czy obligatoryjne.

Zmienia siê te¿ regulamin, ale jeszcze siê nie wczytywa³em.

KJ

So I'm ugly.  So what?  I never saw anyone hit with his face.
-- Yogi Berra

Data: 2012-05-10 13:17:24
Autor: Rafal M
zmiana TOiP KK
On 10 Maj, 18:09, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Joñca) wrote:

Zmienia si te regulamin, ale jeszcze si nie wczytywa em.

Likwiduja bardzo fajne ubezpieczenie Assistance za 2 zl miesiecznie :(
W zamian wprowadzaja Assistance Gold z ubezpieczeniem podroznym za
6,50 mies :(

Szkoda, ogolnie po przejeciu przez Rajfiego oferta Polbanku leci w
dol :(

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2012-05-15 10:57:37
Autor: witrak()
zmiana TOiP KK
Rafal M <rafal.markiewicz@gmail.com> wrote on 2012-05-10_22:17
On 10 Maj, 18:09, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

[...]

Wkurzające jest dla mnie zwłaszcza to, że podnieśli limit
transakcji zwalniający. 36 nie było problemem (ERA), ale jak jest
72 to już trzeba pilnować (używam raczej innych kart).

witrak()

Data: 2012-05-10 19:50:08
Autor: MK
[Polbank] zmiana TOiP KK
W dniu 10.05.2012 o 18:09 Kamil Joñca <kjonca@poczta.onet.pl> pisze:

[...]

A jak zrozumiales zapis, ze dotyczy kart od dnia .... 2011 ? Ja mam swoja  juz kilka lat i nie wiemcz czy mnie dotyczy, czy nie. Z istotnych zmian to  2 krotny wzrosl liczby transakcji, ktore zwalniaja z oplaty bylo 36, a  bedzie 72. wydaje mi sie, ze 72 juz dawno przekroczylem, a szkoda, bo  chcialmym zobaczyc jak potraktuja klientow, ktorzy zrobili limit stary  limit, a nie udalo im sie nowego...

MK

Data: 2012-05-11 11:23:08
Autor: yoss
[Polbank] zmiana TOiP KK

U¿ytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.wd3s5umv28x4t2saturn...
[...]

Ja bêdê w takiej sytuacji, dam znaæ jak dostanê nowy wyci±g.

yossarian

Data: 2012-05-10 22:11:21
Autor: Duke
[Polbank] zmiana TOiP KK
W dniu 2012-05-10 18:09, Kamil Jońca pisze:

Dziś dostałem przesyłkę z Polbanku. Piszą że (w przypadku T-Mobile, a
może i innych) wprowadzą 2 nowe ubezpieczenia. Nie jest dla mnie jasne
czy obligatoryjne.

W przypadku KK T-Mobile podnoszą ilość transakcji zwalniającej z opłaty rocznej. Z dotychczasowych 36/rok do 72/rok. Dla mnie to największy minus. To moja dodatkowa karta (na okoliczność zagranicznych wyjazdów) więc nadszedł czas aby się z nią pożegnać.

Data: 2012-05-11 07:14:09
Autor: Olgierd
[Polbank] zmiana TOiP KK
On Thu, 10 May 2012 22:11:21 +0200, Duke wrote:

W przypadku KK T-Mobile podnoszą ilość transakcji zwalniającej z opłaty
rocznej. Z dotychczasowych 36/rok do 72/rok. Dla mnie to największy
minus.

Ciekawym jak oni będą to liczyć: skoro zmiana wchodzi w życie od lipca, a ktoś mógł wcześniej wystukać limit zwalniający (wg uprzednich zasad) -- to co, ma zbierać od nowa?

No i jeszcze tak sobie myślę, że niby swego czasu dostałem "przeprosinowe" zwolnienie z opłaty na 2 lata (powiedzmy, że do lutego 2014). I co z tym oni zrobią?

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-05-11 00:36:49
Autor: luc
zmiana TOiP KK
On 11 Maj, 09:14, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
> [...]

Ciekawym jak oni będą to liczyć: skoro zmiana wchodzi w życie od lipca, a
ktoś mógł wcześniej wystukać limit zwalniający (wg uprzednich zasad) --

W razie czego pokażę im wyciąg, na którym to napisali, że dzięki
korzystaniu z karty wyrobiłem już limit zwalniający z opłaty
rocznej...

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2012-05-11 07:54:39
Autor: Olgierd
[Polbank] zmiana TOiP KK
On Fri, 11 May 2012 07:14:09 +0000, Olgierd wrote:

Ciekawym jak oni będą to liczyć: skoro zmiana wchodzi w życie od lipca,
a ktoś mógł wcześniej wystukać limit zwalniający (wg uprzednich zasad)

Nb. jedna zmiana TOiP jest już od dziś (11 maja). Wczoraj jeszcze nie było na stronie. --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-05-12 07:56:31
Autor:
[Polbank] zmiana TOiP KK
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> napisa³(a):
Nb. jedna zmiana TOiP jest już od dziś (11 maja). Wczoraj jeszcze nie było na stronie.

Dzis tez nie ma - czy oni sobie w gumki leca??? A jaka zmiana jest od 11 maja? --

Data: 2012-05-12 13:28:16
Autor: Olgierd
[Polbank] zmiana TOiP KK
On Sat, 12 May 2012 07:56:31 +0000,   wrote:

Dzis tez nie ma - czy oni sobie w gumki leca??? A jaka zmiana jest od 11
maja?

Jak nie jak tak?

http://polbank.pl/karty-kredytowe/download/toip-karty-kredytowej.pdf

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-05-11 21:48:47
Autor: xbartx
[Polbank] zmiana TOiP KK
Dnia Fri, 11 May 2012 07:14:09 +0000, Olgierd napisał(a):

No i jeszcze tak sobie myślę, że niby swego czasu dostałem
"przeprosinowe"
zwolnienie z opłaty na 2 lata (powiedzmy, że do lutego 2014). I co z tym
oni zrobiÄ…?

Pewnie nic i jak nie złożysz reklamacji to zapłacisz ;)

--
xbartx

Data: 2012-05-12 07:21:45
Autor: Olgierd
[Polbank] zmiana TOiP KK
On Fri, 11 May 2012 21:48:47 +0000, xbartx wrote:

No i jeszcze tak sobie myślę, że niby swego czasu dostałem
"przeprosinowe"
zwolnienie z opłaty na 2 lata (powiedzmy, że do lutego 2014). I co z
tym oni zrobiÄ…?

Pewnie nic i jak nie złożysz reklamacji to zapłacisz

Akurat pewnie już mam limit na 2 lata naprzód wyrobiony, więc nie zapłacę :) Nb. ciekawe co będzie po połączeniu z Rajfim. Mam obawy, że nic dobrego.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-05-12 15:58:13
Autor: xbartx
[Polbank] zmiana TOiP KK
Dnia Sat, 12 May 2012 07:21:45 +0000, Olgierd napisał(a):

Nb. ciekawe co będzie po połączeniu z Rajfim. Mam obawy, że nic dobrego.

No to już są właśnie pierwsze skutki połączenia z Rajfim. Najpierw konta oszczędzające zrobiły się mniej przyjazne z jedną wypłatą na m-c gratis, poznikały darmowe debetówki, teraz mam pierwszy tuning kk.

--
xbartx

Data: 2012-05-12 20:59:02
Autor: Olgierd
[Polbank] zmiana TOiP KK
On Sat, 12 May 2012 15:58:13 +0000, xbartx wrote:

Nb. ciekawe co będzie po połączeniu z Rajfim. Mam obawy, że nic
dobrego.

No to już są właśnie pierwsze skutki połączenia z Rajfim.

Na razie Rajfi tylko ma akcje Polbanku. Za jakiś czas chcą się łączyć. --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-05-14 12:16:55
Autor: xbartx
[Polbank] zmiana TOiP KK
Dnia Sat, 12 May 2012 20:59:02 +0000, Olgierd napisał(a):

Na razie Rajfi tylko ma akcje Polbanku. Za jakiś czas chcą się łączyć.

No wygląda to tak jakby szykowanie grunt pod połączenie czyli uśrednianie oferty IMO.

--
xbartx

Data: 2012-05-15 01:03:06
Autor: krzysztofsf
zmiana TOiP KK
On 14 Maj, 14:16, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Sat, 12 May 2012 20:59:02 +0000, Olgierd napisa³(a):

> Na razie Rajfi tylko ma akcje Polbanku. Za jaki¶ czas chc± siê ³±czyæ.

No wygl±da to tak jakby szykowanie grunt pod po³±czenie czyli u¶rednianie
oferty IMO.

Ja juz drugi miesiac z rzedu nie otrzymalem wyciagu z ichniekj KK.
zaczekam ze dwa dni i bede reklamowal.

Przy okazji - ciekawe, czy i kiedy pogorsza sie kursy dewizowe przy
platnosciach tymi KK?

Obawiam sie, ze niedlugo kursy visa czy mastercard bez prowizji banku
przejda do historii....

Data: 2012-05-15 01:29:28
Autor: Krzysiek
zmiana TOiP KK
W dniu wtorek, 15 maja 2012 10:03:06 UTC+2 u¿ytkownik krzysztofsf napisa³:

Obawiam sie, ze niedlugo kursy visa czy mastercard bez prowizji banku
przejda do historii....

Moze przy kolejnej zmianie regulaminu..na razie zapis jest taki jak byl.
Wtedy likwiduje ich karte (wlasciwie wszystko inne juz popsuli)

BTW potraficie otworzyc aktualny regulamin KK na ich stronie? wyglada mi na to ze maja jakis glupi blad.

Data: 2012-05-24 13:22:30
Autor: xbartx
zmiana TOiP KK
Dnia Tue, 15 May 2012 01:29:28 -0700, Krzysiek napisał(a):

Moze przy kolejnej zmianie regulaminu..na razie zapis jest taki jak byl.
Wtedy likwiduje ich karte (wlasciwie wszystko inne juz popsuli)

Zawsze może zostać do płatności w PL - oczywiście te kk z cashback.

--
xbartx

[Polbank] zmiana TOiP KK