[WD1200BEVS-75UST] zmiana UDMA 5 na UDMA 6 - jak?

Data: 2009-03-08 18:18:34
Autor: G Nowak
[WD1200BEVS-75UST] zmiana UDMA 5 na UDMA 6 - jak?
Jestem posiadaczem notebook-a DELL Latitude D630. Jakież było moje zdziwienie jak uruchomiłem HD Tune i zobaczyłem, że Active jest UDMA
Mode 5,  a Supported UDMA Mode 6 (!) mimo, że w menedżerze urządzeń

A sprawdzales jakims hdtune, czy wszystko jest spoko, moze nie ma o co walczyc? Taki dysk wyciaga ok 40MBs.

--
pozdr

Data: 2009-03-08 22:23:17
Autor: ==PiNo==
Użytkownik "G Nowak" <gnowak84@gmail.usun.kom.zostaw.com> napisał w wiadomości news:gp1253$dmm$1inews.gazeta.pl...
[...]

HD Tune: WDC WD1200BEVS-75UST Benchmark

Transfer Rate Minimum : 19.1 MB/sec
Transfer Rate Maximum : 57.7 MB/sec
Transfer Rate Average : 45.2 MB/sec
Access Time           : 16.7 ms
Burst Rate            : 76.6 MB/sec
CPU Usage             : 2.5%

Więc ??
--
Pozdr.
==PiNo==

Data: 2009-03-09 08:52:09
Autor: G Nowak
[...]

Czyli chodzi normalnie, nie ma sie czym przejmowac.

--
pozdr

Data: 2009-03-09 18:06:53
Autor: ==PiNo==
Użytkownik "G Nowak" <gnowak84@gmail.usun.kom.zostaw.com> napisał w wiadomości news:gp2lat$6ap$1inews.gazeta.pl...
[...]

THX

pozdr.

[WD1200BEVS-75UST] zmiana UDMA 5 na UDMA 6 - jak?