zmiana Visy Electron z Inteligo a zwrot

Data: 2009-06-13 14:51:25
Autor: Tomasz Rękawek
zmiana Visy Electron z Inteligo a zwrot
Witam!
Na początku kwietnia kupiłem kilka biletów lotniczych z Ryanair, płacąc kartą Visa Electron z Inteligo (podałem numer karty, datę ważności, itd). Bilet został kupiony, kasa pobrana. Po kilku tygodniach musiałem zamówić drugą kartę z Inteligo, stara była już mocno podniszczona. Dostałem nową VE, poprzednia została dezaktywowana.

Jednak w ostatni wtorek dostałem maila, że lot został odwołany (nie tylko mój, wszystkie na tym kierunku) i że "zwrot kosztów zostanie automatycznie dokonany na kartę płatniczą jakiej użyto podczas rezerwacji lotów". No i zonk - ta karta płatnicza jest już nieaktywna.

Dzwoniłem w tej sprawie do Inteligo, powiedzieli, że jeśli karta była ważna gdy dokonywałem płatności (dziwne, żeby nie była), to dostanę pieniądze na konto.

Czy tak rzeczywiście jest? Czy powinienem skontaktować się raczej z Ryanairem (łatwiej powiedzieć niż zrobić)? A może Inteligo może coś zrobić (do nich łatwiej i taniej się dodzwonić)? A może rzeczywiście nie ma się czym martwić?

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.

--
                    Tomasz Rekawek
strona:             newton.net.pl

Data: 2009-06-13 23:39:36
Autor: norb
zmiana Visy Electron z Inteligo a zwrot
Mialem podobna sytuacje z debetowa Visa amerykanskiego banku.
Bank uniewaznil mi karte, jednak pieniadze zdolaly wrocic na konto.
Tak wiec nie bylo problemow.

--

zmiana Visy Electron z Inteligo a zwrot