zmiana adresu a kurator [pilne]

Data: 2011-04-17 12:15:55
Autor: Mrqs
zmiana adresu a kurator [pilne]
Witam,

Sprawa wyglada tak:

Czlowiek ma kuratora - ostatnia wizyta wypada w kwietniu czyli tuz tuz. Niestety sprawy zyciowe tak sie ulozyly, ze czlowiek musial zmienic miejsce zamieszkania. Dotychczasowy kurator mowi, ze jesli nie zastanie delikwenta w starym miejscu, to po zawiadomieniu sadu, nowy kurator bedzie "nekal" czlowieka jeszcze dodatkowe pol roku. Wg mnie kurator weszy wziatke, bo niby dlaczego, na jakiej podstawie, nagle przedluzonoby o pol roku dozor kuratora?

Wiem, ze o zmianie adresu nalezy powiadomic sad. Czy bedzie zmiana kuratora? (przeprowadzka jest z Zabek do Warszawy, na Zoliborz).

Bardzo prosze o mozliwie szybka odpowiedz, bo kurator wydzwania i nalega na szybkie spotkanie (w kawiarni).

Mrqs

zmiana adresu a kurator [pilne]