zmiana amora a drętwiejące ręce

Data: 2009-05-20 14:54:16
Autor: Myrcin
zmiana amora a drętwiejące ręce

Jak w temacie - szczególnie prawa.
Czy macie jakieś doświadczenie w tym temacie - chciałbym zmienić
Manitou Axel Elite na Rebę SL (prawdopodobnie). Czy po takiej zmianie
komuś przestały drętwieć dłonie?

Poza tym mam nadzieję że będzie trochę mniej trzęsło - w nd na Mazovii
wytłukło mnie jak na wozie drabiniastym..

Miałem ten sam problem - drętwiała mi prawa ręka przy dłuższej
jezdzie, a szczególnie po wertepach. Kombinowałem z motkiem,
siodełkiem i nic.
Zmieniłem amortyzator niedawno i jak ręką odjął. Zmiana w moim
przypadku była drastryczna bo zmieniałem z jakiegoś już praktycznie
nie działającego ZOOMa na Rock Shox Recon U-Turn.
Jest pięknie, musi mnie naprawde nieźle wytrząść aby mi się znowu ta
przpadłość pojawiała. Na Mazovii praktycznie bezproblemowo teraz :)

--
myrcin

zmiana amora a drętwiejące ręce