zmiana anteny CB

Data: 2009-10-12 09:32:29
Autor: Gabriel'Varius'
zmiana anteny CB
Użytkownik Scyzoryk napisał:

Chcę założyć antenę do nowego nabytku. Ponieważ kształt klapy utrudnia mocno montaż anteny na "dzwonku" na wysokości dachu mam dwa wyjścia.

Co będzie lepszym rozwiązaniem?
Ja rowniez mialem taki problem w Clio kombi ale po zakupie n/w uchwytu problemu nie ma (uchwyt mozna dowolnie obracac i pochylac).
http://ostrowwielkopolski.olx.pl/cb-uchwyt-na-klape-alan-sp-s-inox-nowy-f-ra-vat-iid-15280238

                Oskar Wilde

Data: 2009-10-12 10:29:06
Autor: PB
zmiana anteny CB
Mon, 12 Oct 2009 09:32:29 +0200, na pl.misc.samochody, Gabriel'Varius'
napisał(a):

[...]

Dokladnie - a tutaj opis i fotki:
http://biegala.blogspot.com/2009/09/antena-do-cb-w-renault-clio.html

Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2009-10-12 10:42:19
Autor: Scyzoryk
zmiana anteny CB

problemu nie ma (uchwyt mozna dowolnie obracac i pochylac).
http://ostrowwielkopolski.olx.pl/cb-uchwyt-na-klape-alan-sp-s-inox-nowy-f-ra-vat-iid-15280238
pozdrawiam

sprytny ale nieeststyczny. Czarnego dzwonka na czasnym samochodzie praktycznie nie widać.

A jest ktoś w stanie porównać uzytkowanie takich dwóch anten o których wspominałem na początku? Super Florida vs. jakiś bat tradycyjny.

--
Pozdr
Scyzoryk

zmiana anteny CB