zmiana anteny CB

Data: 2009-10-12 09:42:25
Autor: J_K_K
zmiana anteny CB

Użytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisał w wiadomości news:haulod$1p0e$1newsread2.aster.pl...
1) Zamontować tradycyjnego bata ok 120cm (np. Sirio Snake 27) na dolnym rancie klapy tak że będzie sterczał trochę nad dach.

Na klapie, DV27S, cewka u góry, więc będzie ponad dachem.
A tak w ogóle pl.rec.radio.cb ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2009-10-12 10:47:28
Autor: Scyzoryk
zmiana anteny CB

Na klapie, DV27S, cewka u góry, więc będzie ponad dachem.

to chyba też helikalna. Taki pomysł tez muszę roważyć :) Długość ok 130cm więc akurat.

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-10-12 11:12:05
Autor: J_K_K
zmiana anteny CB

Użytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hauqes$joe$1newsread2.aster.pl...
Na klapie, DV27S, cewka u góry, więc będzie ponad dachem.

to chyba też helikalna. Taki pomysł tez muszę roważyć :) Długość ok 130cm więc akurat.

Nie do końca helikalna, raczej TLC.
Używam osobiście i w takiej konfiguracji IMHO sprawuje się
lepiej od Indiany.
Uchwyt do tego SP-Inox z wymienioną śrubą na trudniejszą
do odkręcenia + część z otworem na głowicę obrócona o 180 stopni
(uderzała by w Astrze H kombi o swiatło).

Pzdr

JKK

Data: 2009-10-14 11:22:47
Autor: Scyzoryk
zmiana anteny CB

[...]

ok. W tym momencie mam juz tylko dwa pomysły. Magnes na dachu przegrał ;)

1) dv-27s tylko nigdy takiej anteny nie miałem. Podejrzewam ze jest ciezka i zupełnie nieelastyczna (da się  to lekko wyginac czy jak kołek) przez co może być problem z chowaniem jej w bagazniku co jakis czas.

2) Coś ala Midland s9 (stasznie mało informacji na jej temat, dobre to??) lub podobna ok 140cm. Co będzie najlepszym wyborem w cenie do 100zł? Są jeszcze Alany, Sirio, Lemmy...

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-10-14 11:51:42
Autor: J_K_K
zmiana anteny CB

Użytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hb4590$agu$1newsread2.aster.pl...
1) dv-27s tylko nigdy takiej anteny nie miałem. Podejrzewam ze jest ciezka i zupełnie nieelastyczna (da się  to lekko wyginac czy jak kołek) przez co może być problem z chowaniem jej w bagazniku co jakis czas.

Nie jest ciężka, bo to włókno szklane z owijką z drutu na górze :-)
Natomiast jest raczej sztywna - bezpiecznie może się wygiąć powiedzmy do ~45 stopni.
W bagażniku kombi mieści się bez problemu - ale rzadko ją chowam.

Pzdr

JKK

zmiana anteny CB