zmiana biegów

Data: 2010-03-06 18:39:15
Autor: identifikator: 20040501
zmiana biegów
mam takie szybkie pytanko, czy je¶li w samochodzie ciężko wchodz± biegi, to zawsze jest uszkodzenie skrzyni biegów? bo ja odnoszę wrażenie, że ciężko chodzi sama gałka zmiany biegów - to możliwe?

Data: 2010-03-06 10:18:10
Autor: mw
zmiana biegów
On 6 Mar, 18:39, "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowan...@go2.pl>
wrote:
[...]
W sumie raz tak miałem w favoritce, wystarczalo nalac oleju ¶wieżego
do skrzyni.

Data: 2010-03-06 18:54:05
Autor: Grzegorz
zmiana biegów
Hello identifikator: 20040501 !:
mam takie szybkie pytanko, czy je¶li w samochodzie ciężko wchodz± biegi,
to zawsze jest uszkodzenie skrzyni biegów? bo ja odnoszę wrażenie, że
ciężko chodzi sama gałka zmiany biegów - to możliwe?

Je¶li to Syrenka albo Wartburg, to normalne ;-) !

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2010-03-06 19:02:48
Autor: MarcinJM
zmiana biegów
identifikator: 20040501 pisze:
mam takie szybkie pytanko, czy je¶li w samochodzie ciężko wchodz± biegi, to zawsze jest uszkodzenie skrzyni biegów? bo ja odnoszę wrażenie, że ciężko chodzi sama gałka zmiany biegów - to możliwe?

Bardzo prawdopodobne z systemem linek biegow (np. fiat).
Wymiana linek zmienia komfort przelaczania ZDECYDOWANIE. Chodza jak nasmarowane maselkiem :)

MarcinJM

Data: 2010-03-06 19:11:51
Autor: identifikator: 20040501
zmiana biegów
Bardzo prawdopodobne z systemem linek biegow (np. fiat).

tak fiat

Data: 2010-03-06 19:12:24
Autor: identifikator: 20040501
zmiana biegów
droga taka wymiana?

Data: 2010-03-06 19:22:14
Autor: MarcinJM
zmiana biegów
identifikator: 20040501 pisze:
droga taka wymiana?

ok 100zl za linke jesli wystepuje "w podrobie"
x2
W aso ok 350 za sztuke(!)

MarcinJM

Data: 2010-03-06 19:49:07
Autor: to
zmiana biegów
identifikator: 20040501 wrote:

mam takie szybkie pytanko, czy jeśli w samochodzie ciężko wchodzą biegi,
to zawsze jest uszkodzenie skrzyni biegĂłw? bo ja odnoszÄ™ wraĹĽenie, ĹĽe
ciężko chodzi sama gałka zmiany biegów - to możliwe?

Zdejmij osłonę dźwigni zmiany biegów i zobacz co tam siedzi, zwracając szczególną uwagę na to, czy wszystkie ruchome elementy są nasmarowane i się nie porozkręcały. Często tam leży problem i można go łatwo usunąć.

--
cokolwiek

zmiana biegów