zmiana deklarcji vat z 13 na 14

Data: 2013-05-21 18:03:32
Autor: Tom N
zmiana deklarcji vat z 13 na 14
POdatki w <news:knfpr6$8go$1mx1.internetia.pl>:

idę sobie złożyć deklaracje vat 7 za 04/13 a tu urzad skarbowy mowi nie na tym druku obowiązuje 14 ale nie mamy proszę przepisać deklarcje na druku 12 a więc druku strszego niż mój . deklaracja 13 niedawno weszła jako aktualna teraz 12 jest lepsza - czy to wszystko to nie paranoja , mam prostą deklarację przepisałęm pola i jest OK ale po co to wszystko czy urząd nie mogł deklaracji w wersji 13 przyjąć ? Oj zmiana ekipy rządzącej  jest konieczna

No ciekawe co US zrobi, bo dostał (13) przez e-deklaracje, w pozycji 7 mam
zaznaczone *1* i mam UPO.
Dopiero po wysłaniu zaktualizowałem e-deklaracje a ta i tak 13 przepuszcza z
1 w pozycji 7...

--
'Tom N'

Data: 2013-05-21 18:29:45
Autor: Tom N
Tom N w <news:130521.180335.pspp.719.14int.dyndns.org.invalid.130521.invalid>:

No ciekawe co US zrobi, bo dostał (13) przez e-deklaracje, w pozycji 7 mam
zaznaczone *1* i mam UPO.

Znaczy e-deklaracje przyjęły z Rachmistrza w niedzielę 19 maja 2013 wersję
13 z zaznaczonym 1 w pozycji 7.

--
'Tom N'

zmiana deklarcji vat z 13 na 14