zmiana dekodera satelity

Data: 2013-10-19 10:21:09
Autor: Jan Kuwalski
zmiana dekodera satelity
vtam

mam ferguson af-7018 + karta NC+
dziala dobrze i nie chcialbym go zmianiac ale powoli coraz wiecej kanalow pojawia sie tez w HD albo tylko HD.
(a telewizor tez juz jest HD)

poniewaz jestem mocno nie w temacie musze sie rozejrzec za czyms w
standarcie HD i jesli to mozliwe to prosilbym o naprowadzenie

kryteria:
- obsluga karty NC+
- obsluga HD
- obsluga DiSEqC (hotbird i astra)
wydaje mi sie ze w tej chwili maja to wszystkie ale chliabym jeszcze:
- kilka (3-4) list kanalow - w firmowych dekoderach NC jest tylko lista
domyslna plus lista ulubionych
- moze inny Ferguson? - najlepiej z podobnym menu

kryteria cenowe - pewnie jak najmniej :-)

jesli mozecie cos mi polecic to prosze o pomoc

JanQ

Data: 2013-10-19 10:36:45
Autor: sat_diver
zmiana dekodera satelity
Nastał dzień 2013-10-19 10:21, Jan Kuwalski donosi, że:
[...]

Jeśli nie straszny Ci kontakt z podstawami typu Telnet i FTP to polecam nBox BSKA przerobiony na Enigma2 + złącze SATA na HDD do nagrań - cena poniżej 200,-; możliwości - nieporównywalne z pozostałymi STB :)

Data: 2013-10-19 13:48:57
Autor: Jan Kuwalski
zmiana dekodera satelity
sat_diver <satdiver@satdiver.info> pisze o tym:
[...]

mi nei straszny ale ktos kto to bedzie obslugiwal woli malo opcji i
przyciskow do obslugi - jednak pomiedzy listami ulubionych spokojnie
sie przelacza

ale dzieki - przyjrze sie JanQ

Data: 2013-10-19 15:04:15
Autor: sat_diver
zmiana dekodera satelity
Nastał dzień 2013-10-19 13:48, Jan Kuwalski donosi, że:
[...]

No i bardzo pięknie, (po wstępnym przystosowaniu tunera) możesz skonfigurować pilota jedynie do obsługi podstawowych funkcji (opcja jest w menu ekranowym) - ja tak zrobiłem dla osoby 60+

Data: 2013-10-19 11:33:47
Autor: z
zmiana dekodera satelity
W dniu 2013-10-19 10:21, Jan Kuwalski pisze:

jesli mozecie cos mi polecic to prosze o pomoc

Nie kupuj nowości jeśli chcesz nagrania odtwarzać na kompie.
(sprzętowe zabezpieczenia wymuszone przez prawa autorskie - zgroza!!!)
Ja mam Arivę Combo210 -  Wiem... Szału nie ma, bardzo ładny obraz. :-)
Sprawdź czy na pewno można nagrywać jeden kanał z transpondera a drugi oglądać. U mnie to nie do końca działa (sat.-dvbt jak najbardziej).
Dysk zewnętrzny musi mieć podwójne zasilanie USB. (ale to chyba standard)
Ucz się na błędach innych :-)

Data: 2013-10-19 13:51:03
Autor: Jan Kuwalski
zmiana dekodera satelity
z <z@z.pl> pisze o tym:
 =>W dniu 2013-10-19 10:21, Jan Kuwalski pisze:
=>
=>> jesli mozecie cos mi polecic to prosze o pomoc
=>>
=>
=>Nie kupuj nowości jeśli chcesz nagrania odtwarzać na kompie.
=>(sprzętowe zabezpieczenia wymuszone przez prawa autorskie -
zgroza!!!)
dobrze wiedziec

=>Ja mam Arivę Combo210 -  Wiem... Szału nie ma, bardzo ładny obraz.
:-)
myslalem o ariva 102E - o ile interfejs obslugi sie niezby mocno rozni
od 7018 (wiem pobozne zyczenia)

=>Sprawdź czy na pewno można nagrywać jeden kanał z transpondera a
drugi =>oglądać. U mnie to nie do końca działa (sat.-dvbt jak najbardziej).

o nagrywaniu nawet nie myslalem ale dziekuej za sugestie

=>Dysk zewnętrzny musi mieć podwójne zasilanie USB. (ale to chyba
standard)
=>Ucz się na błędach innych :-)

dziekuje za rady

JanQ

Data: 2013-11-14 18:41:54
Autor: Trybun
zmiana dekodera satelity
[...]

Ariva 250 combo. Poza czasem wadliwym nagrywaniem audycji za pomocą programatora nie ma się do czego doczepić. Cena także nie zrujnuje kieszeni - ok. 350zł.

Data: 2013-11-14 18:59:01
Autor: z
zmiana dekodera satelity
W dniu 2013-11-14 18:41, Trybun pisze:
Ariva 250 combo. Poza czasem wadliwym nagrywaniem audycji za pomocą
programatora nie ma się do czego doczepić. Cena także nie zrujnuje
kieszeni - ok. 350zł.

U mnie na 210 combo nagrywanie i podgląd innego kanału z tego samego transpondera raczej się nie udaje. Jak u Ciebie?
Po za tym miodzio.

Data: 2013-11-14 22:47:59
Autor: Trybun
zmiana dekodera satelity
W dniu 2013-11-14 18:59, z pisze:
[...]

No nie wiem, prawdę mówiąc jedyna opcje nagrywania, którą wypróbowałam do tej pory to ustawienia czasowe poprzez EPG. Jak nie zapomnę to jutro wypróbuję czy da się nagrywać w sposób jaki podałeś.
U mnie jedyna poważna wada tego tunera to właśnie nagrywanie. Ustawiam czas jak w EPG to gdzieś tak połowa nagrywanych filmów się nie dogrywa, brakuje po kilka minut do końca... Nie mam pojęcia w czym leży problem.. Gdy ręcznie wydłużę czas nagrywania do tego który jest w EPG to nagrywa się coś zupełnie innego i w innym czasie niż ten wybrany program z EPG.

zmiana dekodera satelity