zmiana dekodera satelity

Data: 2013-10-19 11:33:47
Autor: z
zmiana dekodera satelity
W dniu 2013-10-19 10:21, Jan Kuwalski pisze:

jesli mozecie cos mi polecic to prosze o pomoc

Nie kupuj nowości jeśli chcesz nagrania odtwarzać na kompie.
(sprzętowe zabezpieczenia wymuszone przez prawa autorskie - zgroza!!!)
Ja mam Arivę Combo210 -  Wiem... Szału nie ma, bardzo ładny obraz. :-)
Sprawdź czy na pewno można nagrywać jeden kanał z transpondera a drugi oglądać. U mnie to nie do końca działa (sat.-dvbt jak najbardziej).
Dysk zewnętrzny musi mieć podwójne zasilanie USB. (ale to chyba standard)
Ucz się na błędach innych :-)

Data: 2013-10-19 13:51:03
Autor: Jan Kuwalski
zmiana dekodera satelity
z <z@z.pl> pisze o tym:
 =>W dniu 2013-10-19 10:21, Jan Kuwalski pisze:
=>
=>> jesli mozecie cos mi polecic to prosze o pomoc
=>>
=>
=>Nie kupuj nowości jeśli chcesz nagrania odtwarzać na kompie.
=>(sprzętowe zabezpieczenia wymuszone przez prawa autorskie -
zgroza!!!)
dobrze wiedziec

=>Ja mam Arivę Combo210 -  Wiem... Szału nie ma, bardzo ładny obraz.
:-)
myslalem o ariva 102E - o ile interfejs obslugi sie niezby mocno rozni
od 7018 (wiem pobozne zyczenia)

=>Sprawdź czy na pewno można nagrywać jeden kanał z transpondera a
drugi =>oglądać. U mnie to nie do końca działa (sat.-dvbt jak najbardziej).

o nagrywaniu nawet nie myslalem ale dziekuej za sugestie

=>Dysk zewnętrzny musi mieć podwójne zasilanie USB. (ale to chyba
standard)
=>Ucz się na błędach innych :-)

dziekuje za rady

JanQ