zmiana formatu hase³ w bg¿ optima

Data: 2013-01-27 23:43:12
Autor: ciachomonsta
zmiana formatu hase³ w bg¿ optima
Uprzejmie informujê, ¿e wreszcie doczekali¶my siê hase³ sms-owych w bg¿ optimie w formacie li tylko numerycznym. Bez ma³ych, wielkich liter komplikuj±cych wpisywanie.
poza tym, dzi¶ rano jeszcze by³y problemy z logowaniem w zwi±zku z pracami serwisowymi.
pzdr

Data: 2013-01-28 07:54:11
Autor: Dominik & Co
zmiana formatu haseł w bgż optima
Dnia 28.01.2013 ciachomonsta@gmail.com <ciachomonsta@gmail.com> napisał/a:
Uprzejmie informuję, że wreszcie doczekaliśmy się haseł sms-owych w bgż optimie w formacie li tylko numerycznym. Bez małych, wielkich liter komplikujących wpisywanie.

Dzięki Bogu i Partii- bo już całkiem serio rozważałem powrót do tokena.
Jednak chyba delikatnie zdenerwowanych było więcej ;-)

Akurat miałem do zrobienia przelew, potwierdzam- działa.
Hasło na wszelki wypadek jednak ośmiocyfrowe :-)

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2013-01-28 02:37:28
Autor: luc
zmiana formatu hase³ w bg¿ optima
W dniu poniedzia³ek, 28 stycznia 2013 08:54:11 UTC+1 u¿ytkownik Dominik & Co napisa³:
Dnia 28.01.2013 ciachomonsta@gmail.com <ciachomonsta@gmail.com> napisa³/a:

> Uprzejmie informujê, ¿e wreszcie doczekali¶my siê hase³ sms-owych w bg¿ optimie w formacie li tylko numerycznym. Bez ma³ych, wielkich liter komplikuj±cych wpisywanie.

Dziêki Bogu i Partii- bo ju¿ ca³kiem serio rozwa¿a³em powrót do tokena.

Jednak chyba delikatnie zdenerwowanych by³o wiêcej ;-)

Hehe, te¿ im marudzi³em.

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-28 09:03:02
Autor: Waldek

Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ke5ar3$kk0$4node2.news.atman.pl...
[...]

IMO juz czas siÄ™ gotowac na ewakuacje
wiele sie nie straci...  a moze sie cos zyska ? ;)

Data: 2013-01-28 10:05:30
Autor: kowtow
zmiana formatu hase³ w bg¿ optima
No wreszcie bo rozpoznanie j lub J bylo czysta zgadywanka

zmiana formatu hase³ w bg¿ optima