[citi] zmiana funkcjonalności?

Data: 2009-09-02 21:42:46
Autor: Filip
[citi] zmiana funkcjonalności?
Byłem dziś w oddziale Citi spłacić kartę, bo przegapiłem ostatnią sesję wychodzącą ELIXIRu w moim banku i mam kilka wrażeń, którymi chciałbym się podzielić.
Akcja dzieje się w oddziale Citi na Ostrobramskiej w Warszawie
1/ Wpłatomat w przypadku Citi to jakaś pomyłka - cały oklejony kartkami "konto zostanie uznane środkami tu wpłaconymi po trzech dniach roboczych". Informacje o tej wpłacie to są chyba SWIFTem do centrali w stanach wysyłane
2/ Kolejka do kasy taka, że ręce opadają (to już w PKO BP są mniejsze). Na siedem stanowisk 2 obsadzone. Mimo kolejki do jedynej czynnej kasy pani kasjerka z zaangażowanie tłumaczy klientowi zawiłości TOiP konta oszczędnościowego
3/ ad rem: wpłaty w kasie zwiększają dostępne środki na karcie praktycznie od ręki, nie trzeba już czekać na żadne nocne przetwarzanie. Wcześniej tak chyba nie było, więc plus dla Citi.

Wniosek: nie zapominać o przelewie, szkoda czasu.

Data: 2009-09-02 20:02:04
Autor: Seba
Filip <filip6198@NSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

wpłatomat a nie bankomat z funkcją depozytową ? wpłaty w bankmatach (w kopertach) są ksiegowane po 2-3 dniach. Wplatomaty jako takie byly testowane w centrali i dzialaly online --

Data: 2009-09-03 00:01:05
Autor: Filip
Seba pisze:
[...]

Mój błąd to jest "bankomat z funkcją depozytową". Jak dla mnie to totalny relikt, ale faktycznie nie jest to wpłatomat

Data: 2009-09-02 21:52:24
Autor: MarekZ
[citi] zmiana funkcjonalności?

Czy spłata gotówką jest związana z prowizją?

Data: 2009-09-02 21:58:19
Autor: Filip
MarekZ pisze:
"Filip" <filip6198@NSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h7mhrq$kj1$1inews.gazeta.pl...

Czy spłata gotówką jest związana z prowizją?
Nie. Ale ponieważ oczekiwanie na możliwość zrealizowania takiej wpłaty jest długie, więc w pewnym sensie prowizja jest bardzo wysoka. Przynajmniej udało mi się namówić 4 czekające ze mną osoby na wypełnienie ankiety n/t pracy oddziału ;-)

Data: 2009-09-02 23:34:09
Autor: Michal Jankowski
Filip <filip6198@NSPAM.gazeta.pl> writes:

MarekZ pisze:
"Filip" <filip6198@NSPAM.gazeta.pl> wrote in message
Czy spłata gotówką jest związana z prowizją?
Nie. Ale ponieważ oczekiwanie na możliwość zrealizowania takiej wpłaty

Jak splacalem x lat temu karte kredytowa citi w ich oddziale kolo
Teatru Wielkiego w Warszawie to bylo z prowizja.

  MJ

Data: 2009-09-02 23:52:54
Autor: krzysztofsf

MarekZ pisze:
[...]

2 lata temu jak wyrabialem ich KK rowniez bylo w TOiP, ze wpalta gotowkaowa z opalta. Nie zwrocilem uwagi, czy teraz to zniklo.

Data: 2009-09-02 22:31:18
Autor: MK
Użytkownik "Filip" <filip6198@NSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7mhrq$kj1$1inews.gazeta.pl...

[...]

Bo tam wkladasz kase do koperty i deklarujesz co wplaciles. Ktos musi wyjac kase i przeliczyc. Jak sie wybierzesz na Senatorska, Chalubinskiego czy Polna to zobaczysz tam takie, ktore ksieguja online :). Uznanie karty debetowej online, a kredytowej podczas nocnego przetwarzania. A jak do tego kopertowego wlozysz kase to jest ksiegowana z data jej wlozenia, wiec jesli ktos nie potrzebuje natychmiast z niej korzystac to spokojnie mozna zapakowac w koperte.

MK

Data: 2009-09-02 23:55:52
Autor: krzysztofsf
MK pisze:
[...]

Niedawno byl "news" chyba nawet tu na grupie o gosciu, ktory wplacil na konto (nie pamietam w ktorym banku tak ksieguja juz na etapie koperty) koperte z pocietymi gazetami a nastepnie wyplacil w kasie 20tys zadeklarowanych w tej kopercie.

Data: 2009-09-03 18:41:52
Autor: Seba
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> napisał(a):

[...]

liście i zdjęcia z wakacji tez "wpłacali" :)

Data: 2009-09-03 06:34:24
Autor: xbartx
Dnia Wed, 02 Sep 2009 22:31:18 +0200, MK napisał(a):

[...]

Potwierdzam. Jak kiedyś korzystałem z ich usług to udało mi się to przetestować. Środki były na koncie widoczne ale niedostępne dla mnie, dopiero po kilku dniach stały się w pełni dostępne. Także kartę chyba można spokojnie tak spłacać.

Data: 2009-09-03 07:24:43
Autor: Pete
W dniu 02.09.09 21:42, Filip pisze:
Byłem dziś w oddziale Citi spłacić kartę, bo przegapiłem ostatnią sesję
wychodzącą ELIXIRu w moim banku i mam kilka wrażeń, którymi chciałbym
się podzielić.

Ale wiesz, że w przypadku Citi masz czas na spłatę do dnia generowania wyciągu, więc lekki poślizg jest bez konsekwencji ;)

--
Pete

Data: 2009-09-03 07:47:43
Autor: MK
Użytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisał w wiadomości news:h7njuf$6mi$3news.dialog.net.pl...

Ale wiesz, że w przypadku Citi masz czas na spłatę do dnia generowania wyciągu, więc lekki poślizg jest bez konsekwencji ;)

A wiesz, ze kilka lat temu przestalo to dzialac? Spoznic sie mozna jeden dzien roboczy (dla KIRu) i wtedy odsetki/oplaty sie nie nalicza. Jak sie kiedys zagapilem i spoznilem o 3 dni to zostaly naliczone, musialem dzwonic i korzystac z amnestii.

MK

Data: 2009-09-03 00:07:43
Autor: Krzysiek
zmiana funkcjonalności?
On 3 Wrz, 07:47, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

A wiesz, ze kilka lat temu przestalo to dzialac? Spoznic sie mozna jeden
dzien roboczy (dla KIRu) i wtedy odsetki/oplaty sie nie nalicza.
Ile banków tak ma?
W BZWBK zaobserwowałem to samo, spóźniłem się o jeden dzień (w sensie
zaksięgowania) a odsetek ani prowizji (na szczescie) nie było.

Data: 2009-09-03 01:09:13
Autor: MK
zmiana funkcjonalności?
On 3 Wrz, 09:07, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:
> [...]

W BZWBK zaobserwowałem to samo, spóźniłem się o jeden dzień (w sensie
zaksięgowania) a odsetek ani prowizji (na szczescie) nie było.

Ze znanych mi na pewno ma tak jeszcze Polbank i to chyba nawet wiecej
niz 1 dzien ;). Zapewne jeszcze wiele innych, bo to zabezpiecza banki
przed naliczeniem kary w przypadku opoznionego ksiegowania.
Przypominam sobie, ze kilka lat temu pomagalem pisac reklamacje
kolezance jak BPH dokonal ksiegowania nastepnego dnia, bo przelew
przyszedl III sesja, ale od tego czasu moglo cos sie zmienic. Toyota
Bank chyba tez nie toleruje zadnych opoznien, raz sie spoznilem i
naliczyli mi odsetki. BTW Toyota ciagle nie odpowiedziala mi na
reklamacje, dzis mamy juz 613 dzien.

MK

Data: 2009-09-03 08:20:16
Autor: Olgierd
zmiana funkcjonalności?
Dnia Thu, 03 Sep 2009 01:09:13 -0700, MK napisał(a):

BTW Toyota ciagle nie
odpowiedziala mi na reklamacje, dzis mamy juz 613 dzien.

Nieźle ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-03 13:44:00
Autor: Robert Kois
zmiana funkcjonalności?
Dnia Thu, 3 Sep 2009 01:09:13 -0700 (PDT), MK napisał(a):

BTW Toyota ciagle nie odpowiedziala mi na
reklamacje, dzis mamy juz 613 dzien.

Bo co 30 dni nalezało składać reklamację do reklamacji do reklamacji ... ;)

--
Kojer

Data: 2009-09-03 18:43:22
Autor: MK
zmiana funkcjonalności?
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości news:3hk7eo73vsg$.dlgkojer.kojer...
Dnia Thu, 3 Sep 2009 01:09:13 -0700 (PDT), MK napisał(a):

BTW Toyota ciagle nie odpowiedziala mi na
reklamacje, dzis mamy juz 613 dzien.

Bo co 30 dni nalezało składać reklamację do reklamacji do reklamacji ... ;)

Hehe... wiekszy ubaw bede mial jak uda mi sie wpisac ich do Ksiegi rekordow Guinnessa ;).
TB napisalem, ze w zwiazku z brakiem satysfakcjonujacego mnie rozwiazania reklamacji (a w zasadzie jakiejkolwiek reakcji) dziekuje za uslugi i nie zamierzam z nimi nigfdy wspolpracowac. Oczywiscie to nie zwalnia ich z obowiazku rozpatrzenia reklamacji, chociaz moze oni tak mysla...

MK

Data: 2009-09-03 18:29:23
Autor: Pete
W dniu 03.09.09 07:47, MK pisze:
[...]

Byłem przekonany, że jeszcze to działa. "Niestety" karta spłaca mi się automatycznie z ROR-u i nie mam poślizgów.

--
Pete

Data: 2009-09-04 11:49:12
Autor: pawlak
Dnia Thu, 3 Sep 2009 07:47:43 +0200, MK napisał(a):

[...]

 To ciekawe co piszecie. Ja się spóźniłem ostatnio jeden dzień i odsetki
zostały naliczone :(

pawlak

Data: 2009-09-04 10:02:54
Autor: xbartx
Dnia Fri, 04 Sep 2009 11:49:12 +0200, pawlak napisał(a):

 To ciekawe co piszecie. Ja się spóźniłem ostatnio jeden dzień i odsetki
zostały naliczone :(

Jeżeli pierwszy raz Ci się to zdarzyło to zadzwoń i porozmawiaj o amnestii argumentując, że to pierwszy raz itd itp.

Data: 2009-09-04 18:43:25
Autor: MK
Użytkownik "pawlak" <spam@spam.net> napisał w wiadomości news:3ix48gy20mg2$.j6ila0v1fdcu$.dlg40tude.net...

To ciekawe co piszecie. Ja się spóźniłem ostatnio jeden dzień i odsetki
zostały naliczone :(

W Citi? To chyba musial byc dlugi dzien ;). Wplacales przelewem?

MK

Data: 2009-09-06 15:48:46
Autor: pawlak
Dnia Fri, 4 Sep 2009 18:43:25 +0200, MK napisał(a):

To ciekawe co piszecie. Ja się spóźniłem ostatnio jeden dzień i odsetki
zostały naliczone :(

W Citi? To chyba musial byc dlugi dzien ;). Wplacales przelewem?

 Tak, przelewem z mBanku. Zapomniałem o terminie spłaty i przelew zrobiłem
dopiero w dniu spłaty po południu, więc kasa wyszła następnego dnia rano i
tego właśnie dnia została zaksięgowana przez Citi. Kilkanaście dni później
pojawiło się naliczenie odsetek.

pawlak

Data: 2009-09-06 16:51:07
Autor: MK
Użytkownik "pawlak" <spam@spam.net> napisał w wiadomości news:1t6jlcicrtlg5$.qt2poiybe1q0.dlg40tude.net...

[...]

Dziwna sprawa. Ja robilem przelewy z Fortis Banku po 20 (w dniu splaty) i nie byly zadna oplaty naliczone. Zdarzylo mi sie to kilka razy, kiedys nawet dzien splaty byl w piatek, wiczorem wysylalem z Fortisa i obawialem sie, ze zostana naliczone odsetki, ale nic takiego sie nie stalo. Moze ma tu jakies znaczenia data waluty... Fortis obcizal konto w dniu zlecenia przelewu.

MK

[citi] zmiana funkcjonalności?