zmiana i uzupełnienie PKD w Sp. z o.o.

Data: 2009-12-04 12:27:53
Autor: lukeskyobi
zmiana i uzupełnienie PKD w Sp. z o.o.
Najpierw zgromadzenie wspólników musi podj±ć uchwałę o zmianie umowy spółki i
dostosowaniu przedmiotu działalno¶ci wg. PKD 2007. Uchwała taka winna być
zaprotokołowana przez notariusza tym bardziej,że jedynym wspólnikiem jest inna
sp.z.o.o. (A U MNIE NIE MA JEDYNEGO WSPÓLNIKA ALE 4) - czy będzie tak samo ?

Następnie musisz wypełnić formularz KRS-Z3 i zał±cznik do tego KRS-ZM z tej
strony Ministerstwo Sprawiedliwo¶ci - Krajowy Rejestr S±dowy Formularze wniosków
wykorzystywanych w KRS. Tam opisujesz klasyfikację pkd wg. tego klucza powi±zań
starego pkd z nowym - http://www.stat.gov.pl/klasyfikacje/...02004-2007.pdf

Jak już przez to przebrniesz to satysfakcja gwarantowana .. a za wszystko inne
zapłacisz kart± mastercard..400zł za wpis i 250 za ogłoszenie w Monitorze.

TAKˇ ODP. wygooglowałem, ale czy to prawidłowe ?

Data: 2009-12-04 14:56:55
Autor: Olgierd
zmiana i uzupełnienie PKD w Sp. z o.o.
Dnia Fri, 04 Dec 2009 12:27:53 +0100, lukeskyobi napisał(a):

Najpierw zgromadzenie wspólników musi podjąć uchwałę o zmianie umowy
spółki i dostosowaniu przedmiotu działalności wg. PKD 2007. Uchwała taka
winna być zaprotokołowana przez notariusza tym bardziej,że jedynym
wspĂłlnikiem jest inna sp.z.o.o.

(...)

TAKĄ ODP. wygooglowałem, ale czy to prawidłowe ?

Z tą uwagą, że szereg wydziałów KRS stoi na przytomnym stanowisku, że skoro zmiana kodów PKD to jest fiubździu państwa, to spółki nie mogą ponosić tego kosztu jeśli chodzi o notariusza. I te banki przyjmują zmianę kodów PKD na podstawie uchwały zarządu.

Niestety, 650 zł za obsługę to już sobie nie podarują... ;-)

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

zmiana i uzupełnienie PKD w Sp. z o.o.