[lekki OT] zmiana kraju na koncie PayPal

Data: 2011-03-01 12:46:37
Autor: Marcin Lubojański
[lekki OT] zmiana kraju na koncie PayPal
Witam,
Ktoś się orientuje czy jest możliwość zmiany kraju na koncie PayPal?
Widzę tylko możliwość zmiany adresu w ramach Polski ale zmiany kraju już nie...
Jeżeli nie ma takiej możliwości to czy nie będzie problemów jeżlie po prostu założę nowe konto PayPal za granicą i podepnę je pod eBaya (usuwając wcześniej stare konto PayPal z ustawień eBaya).

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2011-03-01 13:33:33
Autor: PAP2t
W dniu 2011-03-01 12:46, Marcin Lubojański pisze:
[...]

Ja mam 2 konta i standardowo domyslnie kraj jest przypisany do kraju w ktorym masz konto bankowe.

Data: 2011-03-01 13:37:40
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-01 13:33, PAP2t pisze:
Ja mam 2 konta i standardowo domyslnie kraj jest przypisany do kraju w
ktorym masz konto bankowe.

A jak nie masz podanego konta?

Data: 2011-03-01 14:32:13
Autor: PAP2t
W dniu 2011-03-01 13:37, neoniusz pisze:
W dniu 11-03-01 13:33, PAP2t pisze:
Ja mam 2 konta i standardowo domyslnie kraj jest przypisany do kraju w
ktorym masz konto bankowe.

A jak nie masz podanego konta?

Jak nie masz to tutaj:
https://www.paypal.fr/fr

Data: 2011-03-03 10:08:23
Autor: Grzegorz Mazur
On 2011-03-01 12:46, Marcin Lubojański wrote:
Witam,
[...]

Kiedyś miałem konto PayPal w NL, ale po przeprowadzce i likwidacji tamtejszych rachunków i kart kredytowych stało się mało funkcjonalne. Pytałem support i niestety - trzeba było zamknąć tamto konto, a otworzyć nowe dla PL :(
Za to mam eBaya, który mi w pięknym niderlandzkim mejle przysyła ;) Oni mniej przywiązani do kraju głównego adresu są... (też pytałem - nie da się "kraju macierzystego" zmienić na inny)

G.

[lekki OT] zmiana kraju na koncie PayPal