zmiana na 29"

Data: 2010-03-13 01:26:24
Autor: misza
zmiana na 29"
On 12 Mar, 11:27, Szuwarek <para...@gmail.com> wrote:

jestem. Jeździ ktoś w podobnej konfiguracji?

--
Pozdrv!
Andrzejhttp://glajty.w.interia.plhttp://ump.waw.pl

Witam,
ja tez zdecydowanie polecam 19, mam 185 wzrostu, jeżdżę na GF Mamba 19
i zastanawiam się czy nad sztycą bez offsetu, bo jest dłuuugi...
A rowerek zdecydowanie polecam.

Pozdro
Marcin Stypka

Data: 2010-03-13 15:52:23
Autor: m
zmiana na 29"
> [...]

ja tez zdecydowanie polecam 19, mam 185 wzrostu, jeżdżę na GF Mamba 19
i zastanawiam się czy nad sztycą bez offsetu, bo jest dłuuugi...

Przejeździłem na  gf 19 ", 185 cm wzrostu. Cały czas chodziło mi pogłowie - żeby
mieć mniejszą ramę. (ściganie) Normalna jazda bez zastrzeżeń. 21 cali odradzam.

W GF ważna jest pewna gwarancja, ramy są lekkie i pękają,  dlatego mam nową. Nie
pękają od razu :-), bardzo je lubię. Nie kupujcie tych ram z przed 2009 roku.

Zwykle tanie GF 29  mają wszystko o grupę gorsze niż konkurencyjne 26. Przy
dużych kołach ważne są lekkie obręcze i opony - wtedy można się ścigać. Korba i
inne manele nie są już tak istotne, Tora 29 - nie wiem ale np oemowa tora 100 mm
bez powietrza ( 26 cali ) zachwyciła mnie ( poza wagą) więc może nie są takie
złe. Reba  u mnie - bez zastrzeżeń

Teraz mam rower zastępczy (B1 - 29") obuty w jakieś ciężkie gumy i ze 300 gramów
ramy więcej. I pewnie z 50 pozycji w płaskim maratonie by to kosztowało ( na
dystansie mega, i celując w  czasy między 50 a 100 miejscem zakładając 5- 10
minut straty przy 2,5 godzinie wyścigu) Nie ma co dramatyzować - duże koła są
ciekawe.    --

zmiana na 29"