zmiana regulamin贸w KK Mille

Data: 2013-06-13 07:26:14
Autor: TrzyLinie
zmiana regulamin贸w KK Mille
Widz臋 wiadomo艣膰 z banku w serwisie transakcyjnym z 8 czerwca o
zmianach regulamin贸w i cennika. Czytam za艂膮czony list. D艂ugi.
Jedna zmiana mnie niepokoi i prosz臋 o komentarze i dywagacje.
Ot贸偶 pisze Mille tak:

==================================
Ponadto pragniemy Pa艅stwa poinformowa膰, i偶 w 鈥濩enniku us艂ug 鈥 karty kredytowe鈥 oraz 鈥濩enniku partnerskich kart kredytowych Makro
Millennium鈥 wprowadzona zostaje zmiana w pozycji 鈥濼ermin sp艂aty鈥, przy kt贸rej sformu艂owanie 鈥25 dni od daty wyci膮gu鈥 zostaje zast膮pione przez
鈥25 dni od dnia zamkni臋cia cyklu rozliczeniowego鈥.
==================================

Nie potrafi臋 odgadn膮膰 DLACZEGO wprowadzaj膮 tak膮 zmian臋? Jakie
to niesie konsekwencje? Czym r贸偶ni si臋 data wyci膮gu od daty
zamkni臋cia cyklu rozliczeniowego - tj. wiem czy si臋 r贸偶ni, ale
po co to zmieniaj膮? Co bank zyska na tym, a co my stracimy?
--
TrzyLinie

Data: 2013-06-13 11:31:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
zmiana regulamin體 KK Mille

"TrzyLinie" kpbksk$ndt$2@dont-email.me

Nie potrafi odgadn辨 DLACZEGO wprowadzaj tak zmian? Jakie
to niesie konsekwencje? Czym r罂ni si data wyci眊u od daty
zamkni阠ia cyklu rozliczeniowego - tj. wiem czy si r罂ni, ale
po co to zmieniaj? Co bank zyska na tym, a co my stracimy?

My stracimy 秝i阾y spok骿 -- czytaj眂 te regulaminy.
[bank za w nas zyska wiernych klient體]

Data: 2013-06-13 12:13:15
Autor: Marvin

=================================>
[...]

Pewnie dlatego, 偶e jak si臋 sp贸藕ni膮 z drukowaniem wyci膮gu, to nie chc膮, aby ich b艂膮d lub nier贸bstwo dodawa艂o klientom ekstra dni do terminu sp艂aty.

Data: 2013-06-13 12:23:52
Autor: J_K_K
W dniu 2013-06-13 12:13, Marvin pisze:
[...]

Tudzie偶 w og贸le wyci膮g nie przyjdzie (w takiej, czy innej formie).

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-06-14 19:32:56
Autor: Slavekk
zmiana regulamin贸w KK Mille

U偶ytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kpc6jr$2m57$1adenine.netfront.net...
[...]

Ale data wyci膮gu to jest data jego wytworzenia a nie dostarczenia, wi臋c rozumowaniae b艂edne

S艂awek

zmiana regulamin贸w KK Mille