zmiana regulaminów karcianych w mBanku

Data: 2010-11-15 12:36:16
Autor: Olgierd
zmiana regulaminów karcianych w mBanku
Od 1 grudnia mBank zmienia warunki kart kredytowych -- do limitu niezbędnego do uzyskania zwolnienia nie będ± się liczyły przelewy z karty i mTransfer -- chyba się połapali w opisywanych na grupie "mykach" ;-)

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-15 05:04:15
Autor: Tomek z Wawy
On 15 Lis, 13:36, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
[...]

Teraz też się nie licz±, ale w regulaminie jest to zapisane w inny
sposób.

Data: 2010-11-15 15:45:02
Autor: Jan Werbinski
zmiana regulaminów karcianych w mBanku
A co z kredytem za 1,2%?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-15 18:22:41
Autor: Dzynks
W dniu 2010-11-15 14:04, Tomek z Wawy pisze:
Teraz też się nie licz±, ale w regulaminie jest to zapisane w inny
sposób.

Licz± się. Zadałem pytanie mBankowi w tej kwestii i mam oficjaln± odpowiedĽ podpisan± z imienia i nazwiska przez ichniejszego pracownika.

--
Dzynks

Data: 2010-11-15 19:27:06
Autor: MarekZ
zmiana regulaminów karcianych w mBanku
Użytkownik "Dzynks" <dzynks@dzynks.de> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ibrq94$4d2$1@news.onet.pl...

Licz± się. Zadałem pytanie mBankowi w tej kwestii i mam oficjaln± odpowiedĽ podpisan± z imienia i nazwiska przez ichniejszego pracownika.

No to w drodze reklamacji mógłby¶ się domagać zwrotu opłaty, ale tak ogólnie dla wszystkich to nie zadziała.

Data: 2010-11-15 20:21:54
Autor: Bogdan B.
zmiana regulaminĂłw karcianych w mBanku
W dniu 2010-11-15 18:22, Dzynks pisze:
W dniu 2010-11-15 14:04, Tomek z Wawy pisze:
Teraz teĹĽ siÄ™ nie liczÄ…, ale w regulaminie jest to zapisane w inny
sposĂłb.

Liczą się. Zadałem pytanie mBankowi w tej kwestii i mam oficjalną
odpowiedĹş podpisanÄ… z imienia i nazwiska przez ichniejszego pracownika.

To że ktoś z mBanku coś napisał i nawet się podpisał, to IMHO wiele nie
znaczy. Np. tutaj:
<http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=958771&t=958771&sr=ld&pn=1&cat=0>
jest takich dwoje z mBanku co uwaĹĽajÄ… inaczej.

Data: 2010-11-16 18:33:23
Autor: Dzynks
W dniu 2010-11-15 20:21, Bogdan B. pisze:
To że ktoś z mBanku coś napisał i nawet się podpisał, to IMHO wiele nie
znaczy. Np. tutaj:
<http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=958771&t=958771&sr=ld&pn=1&cat=0>

To mnie nie interesuje. Przy niejasnym (a dla mnie jest on jasny, bo mTransfer zalicza się do transakcji zwalniających z opłaty rocznej) regulaminie dysponuję opinią pracownika mBanku, który potwierdza moje przypuszczenia.

Jeśli nie mBank reklamacją to arbiter bankowy zapewne przyzna mi racje. Oczywiście jeśli od 1.12 br. regulamin zostanie uszczegółowiony to od tego dnia kolejne płatności mTransferem nie będą się liczyły.

--
Dzynks

Data: 2010-11-16 09:47:57
Autor: Tomek z Wawy
On 16 Lis, 18:33, Dzynks <dzy...@dzynks.de> wrote:

To mnie nie interesuje. Przy niejasnym (a dla mnie jest on jasny, bo
mTransfer zalicza się do transakcji zwalniaj±cych z opłaty rocznej)
regulaminie dysponuję opini± pracownika mBanku, który potwierdza moje
przypuszczenia.

A co w nim jest niejasnego skoro do zwolnienia wliczaj± się transakcje
z użyciem karty, a przelew do nich nie należy.

Data: 2010-11-16 18:56:05
Autor: Dzynks
W dniu 2010-11-16 18:47, Tomek z Wawy pisze:
A co w nim jest niejasnego skoro do zwolnienia wliczaj± się transakcje
z użyciem karty, a przelew do nich nie należy.

Czyli przelew przez mTransfer jest dokonany bez użycia karty ? To czym on się różni od płatno¶ci w necie, która też jest dokonywana bez fizycznej obecno¶ci karty ?

--
Dzynks

Data: 2010-11-16 11:56:19
Autor: Tomek z Wawy
On 16 Lis, 18:56, Dzynks <dzy...@dzynks.de> wrote:

Czyli przelew przez mTransfer jest dokonany bez użycia karty ? To czym
on się różni od płatno¶ci w necie, która też jest dokonywana bez
fizycznej obecno¶ci karty ?

Podajesz numer karty, datę ważno¶ci, CVV i transakcja rozliczana jest
przed centrum autoryzacyjne. mTransfer z KK to zwykły przelew z
rachunku karty na inny rachunek bankowy.

Data: 2010-11-16 21:14:51
Autor: Dzynks
W dniu 2010-11-16 20:56, Tomek z Wawy pisze:
Podajesz numer karty, datę ważno¶ci, CVV i transakcja rozliczana jest
przed centrum autoryzacyjne. mTransfer z KK to zwykły przelew z
rachunku karty na inny rachunek bankowy.

To s± tylko luĽne interpretacje. Regulamin czy TOiP nic takiego nie zawiera.

--
Dzynks

Data: 2010-11-18 07:54:58
Autor: xbartx
zmiana regulaminów karcianych w mBanku
Dnia Tue, 16 Nov 2010 21:14:51 +0100, Dzynks napisał(a):

To sÄ… tylko luĹşne interpretacje. Regulamin czy TOiP nic takiego nie
zawiera.

Jaki "luźne interpretacje"? Poszukaj sobie gdzieś w regulaminie co to jest przelew a co to jest transakcja wykonana przy użyciu karty i się dowiesz. W TOiP mają Ci to jeszcze raz tłumaczyć?

--
xbartx

Data: 2010-11-16 19:35:01
Autor: MarekZ
zmiana regulaminów karcianych w mBanku
Użytkownik "Dzynks" <dzynks@dzynks.de> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ibugjr$74j$1@news.onet.pl...

Czyli przelew przez mTransfer jest dokonany bez użycia karty ? To czym on się różni od płatno¶ci w necie, która też jest dokonywana bez fizycznej obecno¶ci karty ?

Tym że jest dokonywany bez użycia numeru karty (który dla celów mTransferu w ogóle mógłby nie istnieć), a z użyciem numeru rachunku karty.

Data: 2010-11-16 19:39:30
Autor: Dzynks
W dniu 2010-11-16 19:35, MarekZ pisze:
Tym że jest dokonywany bez użycia numeru karty (który dla celów
mTransferu w ogóle mógłby nie istnieć), a z użyciem numeru rachunku karty.

To s± sprawy techniczne. Regulamin tego nie precyzuje.

--
Dzynks

Data: 2010-11-16 20:53:27
Autor: Jan Werbinski
zmiana regulaminów karcianych w mBanku
Ale co z kredytem? Będzie dalej?

Data: 2010-11-16 18:45:58
Autor: Piotr Gralak
Dzynks napisał(a):
[...]

z własnego doświadczenia - ja bym na panią arbiter nie liczył :)

PG

Data: 2010-11-16 22:52:22
Autor: Bogdan B.
W dniu 2010-11-16 18:33, Dzynks pisze:

To mnie nie interesuje. Przy niejasnym (a dla mnie jest on jasny, bo
mTransfer zalicza się do transakcji zwalniających z opłaty rocznej)
regulaminie dysponujÄ™ opiniÄ… pracownika mBanku, ktĂłry potwierdza moje
przypuszczenia.

Skoro już tak formalnie podchodzisz to tematu: AFAIR spółkę akcyjną reprezentują zwykle dwie osoby (chyba że statut spółki stanowi
inaczej). SprawdĹş sobie w KRS jak to jest dla BRE Banku SA.
A ten pracownik to przynajmniej ktoś z zarządu był? ;-)

Data: 2010-11-16 23:59:29
Autor: neoniusz
W dniu 10-11-16 22:52, Bogdan B. pisze:
[...]

A od kiedy obiecywac moze tylko prezes zarzadu? Jak pracownik poda nieprawdziwa informacje, albo wprowadzi w blad, to czesto rozwiazuje sie sprawy na korzysc klienta.

Data: 2010-11-15 13:41:36
Autor: grin
zmiana regulaminów karcianych w mBanku

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomo¶ci news:pan.2010.11.15.12.36.15rudak.org...
Od 1 grudnia mBank zmienia warunki kart kredytowych -- do limitu
niezbędnego do uzyskania zwolnienia nie będ± się liczyły przelewy z karty
i mTransfer -- chyba się połapali w opisywanych na grupie "mykach" ;-)

Czytaj± tę grupę?

zmiana regulaminów karcianych w mBanku