zmiana regulaminu play

Data: 2009-07-07 17:08:39
Autor: >>Galeo
zmiana regulaminu play
Tak jak sie spodziewałem 6 lipca play zminil regulamin, cwaniaki  :)

Teraz za rozwiazanie umowy jak sie oblocza kare, jesli nie godze sie na nowy regulamin?

Data: 2009-07-07 17:29:01
Autor: Bebe
zmiana regulaminu play
Użytkownik ">>Galeon<<" <brakmaila@przykromi.pl> napisał w wiadomości news:h2vp25$6s7$2mx1.internetia.pl...
Tak jak sie spodziewałem 6 lipca play zminil regulamin, cwaniaki  :)

Teraz za rozwiazanie umowy jak sie oblocza kare, jesli nie godze sie na nowy regulamin?

a co takiego strasznego się stało w nowym regulaminie?

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-07-07 17:31:13
Autor: Kot Prezydenta
zmiana regulaminu play

Użytkownik ">>Galeon<<" <brakmaila@przykromi.pl> napisał w wiadomości news:h2vp25$6s7$2mx1.internetia.pl...
Tak jak sie spodziewałem 6 lipca play zminil regulamin, cwaniaki  :)

Jesteś jasnowidzem, genialne ...

Przecież musieli to zrobić i wszyscy to zrobią ... a że po 6 lipca ? plusa zapytaj czemu zrobil inaczej

Data: 2009-07-07 17:34:28
Autor: >>Galeo
zmiana regulaminu play
Kot Prezydenta pisze:
Użytkownik ">>Galeon<<" <brakmaila@przykromi.pl> napisał w wiadomości news:h2vp25$6s7$2mx1.internetia.pl...
Tak jak sie spodziewałem 6 lipca play zminil regulamin, cwaniaki  :)

Jesteś jasnowidzem, genialne ...

;)))

Przecież musieli to zrobić i wszyscy to zrobią ... a że po 6 lipca ? plusa zapytaj czemu zrobil inaczej

Za to pewnie dostaną karę, ale jak się teraz liczy kary za zerwanie, jeśli nowego regulaminu nie akceptuję?

Rozważam czysto teoretycznie, bo nic robić nie zamierzam

Data: 2009-07-07 23:00:55
Autor: Kot Prezydenta
zmiana regulaminu play

Użytkownik ">>Galeon<<" <brakmaila@przykromi.pl> napisał w wiadomości news:h2vqij$ghk$1mx1.internetia.pl...
Kot Prezydenta pisze:
[...]

Jak widać nie wiesz zupełnie o co chodzi, teraz właśnie już nie możesz ot tak sobie umowy zerwać ....

Data: 2009-07-08 11:16:33
Autor: op23
zmiana regulaminu play

Użytkownik "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl>

[...]

Przecież pisze, że nie "ot tak" tylko z powodu zmiany regulaminu. Dość oczywiste, że nie ma obowiązku godzenia się na zmianę regulaminu.

Data: 2009-07-08 11:31:39
Autor: Kot Prezydenta
zmiana regulaminu play

Użytkownik "op23" <op23@rt.pl> napisał w wiadomości news:h31o5i$uu4$1achot.icm.edu.pl...

[...]

no i właśnie na tym polegają zmiany że nie bedzie tak łatwo

Data: 2009-07-08 18:38:33
Autor: op23
zmiana regulaminu play

[...]

Ale konkretnie to o co chodzi ? Jest taki zapis w prawie ???

Data: 2009-07-08 10:17:49
Autor: Krzysztof
zmiana regulaminu play

Za to pewnie dostaną karę, ale jak się teraz liczy kary za zerwanie,
jeśli nowego regulaminu nie akceptuję?
Zobacz w nowym regulaminie - to tez powinno ulec zmianie.
K.

Data: 2009-07-16 13:50:54
Autor: Krzysztof Gustaw Modzelewski (bez kropki)
zmiana regulaminu play

Przecież musieli to zrobić i wszyscy to zrobią ... a że po 6 lipca ? plusa zapytaj czemu zrobil inaczej
Może dlatego że Plus sobie przychód zwiększył (bo przy okazji zmiany regulaminu zmienili stawki) ?
Pozdrawiam,
   Gus

Data: 2009-07-08 14:29:01
Autor: gregor
zmiana regulaminu play
Tak jak sie spodziewałem 6 lipca play zminil regulamin, cwaniaki  :)

Teraz za rozwiazanie umowy jak sie oblocza kare, jesli nie godze sie na nowy regulamin?

Jesli beda to zmiany nie wymuszone przez prawo to nadal mozna bedzie zerwac umowe od tak sobie ...

gregor

Data: 2009-07-08 14:41:32
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
zmiana regulaminu play
Dnia Wed, 08 Jul 2009 14:29:01 +0200, gregor napisał(a):

Jesli beda to zmiany nie wymuszone przez prawo to nadal mozna bedzie zerwac umowe od tak sobie ...

A swoją drogą, ciekawe jak by była traktowana obecna ucieczka od plusa.
Niby wprowadzili zmiany wymuszone prawem, ale przy okazji parę małych
korekt w TOiP też wylądowało. Jak znam życie, to w ogóle by nie chcieli
rozmawiać o zerwaniu umowy.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-07-08 15:12:52
Autor: gregor
zmiana regulaminu play
Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
[...]

znajac zycie beda korzystali z luki w prawie, gdzie po wymuszeniu zmiany regulaminu przez prawo dodadzą kilka swoich zmian i podejrzewam, ze wtedy będzie dupa blada :(

gregor

Data: 2009-07-08 13:17:41
Autor: Olgierd
zmiana regulaminu play
Dnia Wed, 08 Jul 2009 15:12:52 +0200, gregor napisał(a):

[...]

No właśnie nie. W takim przypadku klient będzie mógł zrezygnować z usług operatora.
Pytanie czy którykolwiek operator opisał zmiany w regulaminie.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

Data: 2009-07-08 16:45:49
Autor: Kot Prezydenta
zmiana regulaminu play

Użytkownik "gregor" <gregor@szu.pl> napisał w wiadomości news:h323gq$qrt$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Jesli beda to zmiany nie wymuszone przez prawo to nadal mozna bedzie zerwac umowe od tak sobie ...

ale właśnie w nowych regulaminach są zmiany wymoszone przez prawo

Data: 2009-07-08 17:29:32
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
zmiana regulaminu play
Kot Prezydenta wrote:

ale właśnie w nowych regulaminach są zmiany wymoszone przez prawo

Mówisz, żeby mówić, czy sprawdzałeś punkt po punkcie?

M.

Data: 2009-07-08 22:36:47
Autor: Kot Prezydenta
zmiana regulaminu play

Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:h32e0u$luq$1news.onet.pl...
Kot Prezydenta wrote:

ale właśnie w nowych regulaminach są zmiany wymoszone przez prawo

Mówisz, żeby mówić, czy sprawdzałeś punkt po punkcie?

Zaprzeczasz żeby zaprzeczyć ? czy może masz argumenty jakoweś ?

W kwietniu UOKIK skierował do sądu pozwy przeciw 3 operatorom   ... za wyjątkiem Plusa.
pozwy dotyczyły stosowania w umowach niedozwolonych klauzul, Plus poszedł na ugodę (prawdopodobnie dla tego nie czekając na nowelizację prawa telekomunikacyjnego) i zmienił regulamin.

Pozostali też to bedą musieli zrobić bo wyrok sądowy (raczej przesądzony) mógłby uczynic niewaznymi umowy zawarte wbrew prawu. Czekali tylko na wejście w życie nowych przepisów bo te dają im gwarancję że zmiana regulaminu nie pozwoli uciekać klientom.

Data: 2009-07-08 23:52:08
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
zmiana regulaminu play
Kot Prezydenta wrote:

ale właśnie w nowych regulaminach są zmiany wymoszone przez prawo
Mówisz, żeby mówić, czy sprawdzałeś punkt po punkcie?

Zaprzeczasz żeby zaprzeczyć ? czy może masz argumenty jakoweś ?

Nie, tylko skoro tak kategorycznie stwierdzasz, to miałem nadzieję, że masz jakieś podstawy ku temu.
Nic trudniejszego, jak pod pozorem zmian koniecznych wprowadzić jakieś ciekawostki przyrodnicze. Też zgodne, ale nie koniecznie wymuszone przez zmianę prawa.

M.

Data: 2009-07-09 00:11:36
Autor: Kot Prezydenta
zmiana regulaminu play

Kot Prezydenta wrote:

[...]

no i co z tego wynika ? bo widze że piszesz ale jakoś nie bardzo wiem co zamierzasz udowodnić ? to że nie mam racji ? napisz dlaczego. Ja napisałem co wiem, nie rozwiążesz umowy bez konsekwencji jeśli zmiana regulaminu wynika z dopasowania go do prawa, to zmienia m.in. nowelizacja. Chcesz dowodow to sobie poczytaj dziennki ustaw z bodajrze 5.06.2009 (nie chce mi się sprawdzać daty) ale skoro tak bardzo zależy ci udowodnieniu że nie mam racji to zapewne chetnie poszukasz aby w końcu jakis argument poza zaprzeczeniami mieć

pozdrawiam

Data: 2009-07-09 00:16:14
Autor: Kot Prezydenta
zmiana regulaminu play

Kot Prezydenta wrote:

[...]

ok nie masz argumentów ale pianke bic lubisz, bij sobie dalej ale zerknij na pierwszy z brzegu artykół i jak dla mnie EOT

http://www.telix.pl/artykul/nowelizacja-prawa-telekomunikacyjnego-opublikowana-- orange-- era-- play-uratowane?-3,28762.html

Data: 2009-07-09 06:32:40
Autor: barum
zmiana regulaminu play
Maciej Bebenek (news.onet.pl) <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał(a):
[...]

To może sprawdzisz i się pochwalisz wiedzą? Bo gość pisze o jednym a ty marudzisz, że nie pisze o drugim.

barum

Data: 2009-07-09 08:41:24
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
zmiana regulaminu play
barum wrote:

To może sprawdzisz i się pochwalisz wiedzą? Bo gość pisze o jednym a ty marudzisz, że nie pisze o drugim.

Prześledź sobie wątek:

gregor: Jesli beda to zmiany nie wymuszone przez prawo to nadal mozna bedzie zerwac umowe od tak sobie ...

Kot Prezydenta: ale właśnie w nowych regulaminach są zmiany wymoszone przez prawo

Ja: Mówisz, żeby mówić, czy sprawdzałeś punkt po punkcie?

Kot Prezydenta: Zaprzeczasz żeby zaprzeczyć ? czy może masz argumenty jakoweś ?

Odpowiedź na pytanie, kto bije pianę, zostawiam innym :-)

M.

Data: 2009-07-09 09:29:37
Autor: Kot Prezydenta
zmiana regulaminu play

Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:h343em$7i6$1news.onet.pl...

Kot Prezydenta: Zaprzeczasz żeby zaprzeczyć ? czy może masz argumenty jakoweś ?

Odpowiedź na pytanie, kto bije pianę, zostawiam innym :-)

Sztuka cytowania z sensem jak widac też jest ci obaca, dziwne że wyciołes 8 linijek mojej odpowiedzi ....pozostawiając tylko te na będące odpowiedzią na twoje zaczepki.

szkoda słów

Data: 2009-07-09 22:46:10
Autor: Chris
zmiana regulaminu play
Użytkownik "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomoœci

[...]

Tak się składa, że Maciek akurat doskonale wie o czym pisze, natomiast Twoje
wypowiedzi noszš charakterystyczne cechy typowego bicia piany, nawet nie
chce Ci się uważnie przeczytać postu, na który odpowiadasz. Po prostu
piszesz, żeby pisać.

Data: 2009-07-09 23:29:00
Autor: Kot Prezydenta
zmiana regulaminu play

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TOpoczta.fm> napisał w wiadomoœci news:h35jrk$11n$1news.interia.pl...
[...]

A ty po co piszesz ? wniosłeœ coœ do rozmowy ?

Data: 2009-07-10 10:11:27
Autor: Chris
zmiana regulaminu play
W artykule news:h35nes$2h7$1inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Kot Prezydenta z adresu <cicior@gazeta.pl> napisał(a):

A ty po co piszesz ? wniosłeœ coœ do rozmowy ?

To już czytelnicy grupy ocenią, kto coś wnosi dodyskusji, a kto tylko bije
pianę.
A poza tym, to ustaw sobie w swoim OE kodowanie, bo się głupoty wyświetlają.

Data: 2009-07-08 23:52:40
Autor: >>Galeo
zmiana regulaminu play
Kot Prezydenta pisze:

[...]

ale czemu niepozwoli??

Przeciez to nie prawo sie zmienilo i kazało operatorom dodac do regulaminów zapis o darmowych polaczeniach powiedzmy do rydzyka. To operatorzy nie chcieli stosowac przepisow.

Data: 2009-07-09 00:05:28
Autor: Kot Prezydenta
zmiana regulaminu play

Użytkownik ">>Galeon<<" <brakmaila@przykromi.pl> napisał w wiadomości news:h3353l$se9$1mx1.internetia.pl...
Kot Prezydenta pisze:

[...]

bo po nowelizacji nie można (bez konsekwencji) rozwiązywać umowy jeśli zmiana regulaminu wynika z dopasowania go do prawa

Data: 2009-07-08 18:42:47
Autor: op23
zmiana regulaminu play

Użytkownik "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl>

Jesli beda to zmiany nie wymuszone przez prawo to nadal mozna bedzie zerwac umowe od tak sobie ...

ale właśnie w nowych regulaminach są zmiany wymoszone przez prawo

Czy te zmiany regulaminu są już wszędzie ???

Data: 2009-07-08 18:41:36
Autor: op23
zmiana regulaminu play

[...]

Raczej: odmówić przyjęcia zmiany warunków umowy

Data: 2009-08-03 05:35:07
Autor: Andrzej Adam
zmiana regulaminu play
On 7 Lip, 11:08, ">>Galeon<<" <brakma...@przykromi.pl> wrote:
Tak jak sie spodziewałem 6 lipca play zminil regulamin, cwaniaki  :)

Teraz za rozwiazanie umowy jak sie oblocza kare, jesli nie godze sie na
nowy regulamin?

Można zrywać umowy bez strachu bo zmienili także lokalizacje siedziby
a to tesz może sietobie nie podobać więc zrywajcie umowy bez strachu z
plusem było podobnie zerwałem bez konsekwencji teraz play tesz ide
zerwać a to co napisali to tylko tak by postraszyć niedoświadczonych
bo boją się że stracą klientów i bronią się jak mogą

zmiana regulaminu play