zmiana roweru na czasowce

Data: 2017-04-10 02:28:26
Autor: mmateusz
zmiana roweru na czasowce
W dniu poniedziałek, 10 kwietnia 2017 09:42:45 UTC+2 użytkownik cytawa napisał:
Co o tym sadzicie?

ja zazdroszczę....

za każdym razem jak podjeżdżam na jakąś większą górę (Turbacz, Skrzyczne, itp.) to chcę żeby mój rower automagicznie zmienił się w 9kg wycinaka do XC.
I jednocześnie wyobrażam sobie, że na górze czeka na mnie na zmianę endurówka ze 160mm skoku :D. I potem znów w dolinie XC na podjazd...
Cóż, jakos trzeba sobie podnieśc motywacje podczas 1-2h podjazdu i niedotleniony mozg roztacza takie wizje :P

a wracajac do tematu: to powinni to albo zabronic, albo zezwolic wszystkim: teraz jest za bardzo subiektywne: ciezko ocenic, czy ktos pchał tylko trochę, czy mocno i ma to wpływ na wyniki.
--
mk

zmiana roweru na czasowce