Data: 2012-07-03 09:09:35 | |
Autor: to | |
zmiana taryfy w Plusie - czy oni sie kiedys naucz±? | |
begin
Swoją drogą gratuluję ekipie Solorza. Pojecie o biznesie może i mają, Podstawa w biznesie to kulturalnie pozbyć się klientów, którzy przynoszą straty, np. takich, co płacą 5 zł rocznie i zawracają głowę na infolinii. -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-07-03 22:46:31 | |
Autor: | |
zmiana taryfy w Plusie - czy oni sie kiedys naucz±? | |
to <to_usenet@interia.pl> napisa³(a):
Podstawa w biznesie to kulturalnie pozbyć siÄ™ klientów, którzy przynoszÄ… straty, np. takich, co pÅ‚acÄ… 5 zÅ‚ rocznie i zawracajÄ… gÅ‚owÄ™ na infolinii. Jak przynosz± straty, skoro korzystaj± z przygotowanej oferty operatora? ;) Poza tym osoby prowadz±ce biznes powinny byæ bardziej zorientowane w tym czym krêc±. To ¿e ja wydam 5 z³otych rocznie nie oznacza, ¿e to jest ca³y dochód Plusa z aktywacji mojego nr prepaid. -- |
|
Data: 2012-07-05 10:32:28 | |
Autor: to | |
zmiana taryfy w Plusie - czy oni sie kiedys naucz±? | |
begin
Jak przynoszą straty, skoro korzystają z przygotowanej oferty operatora? No właśnie tak. Dorośniesz, to zrozumiesz... -- ignorance is bliss |
|
Data: 2012-07-04 16:58:59 | |
Autor: TGor | |
zmiana taryfy w Plusie - czy oni sie kiedys nauczÄ…? | |
On 2012-07-03 11:09, to wrote:
Podstawa w biznesie to kulturalnie pozbyć się klientów, którzy przynoszą Żaden klient nie "przynosi strat" w firmie, która ciężką kasę wkłada w infrastrukturę, którą musi czyms potem napełnić. -- Pozdr., TG _________________________________________ "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu." |
|
Data: 2012-07-05 10:32:48 | |
Autor: to | |
zmiana taryfy w Plusie - czy oni sie kiedys naucz±? | |
begin TGor
Żaden klient nie "przynosi strat" w firmie, która ciężką kasę wkłada w Bzdura. -- ignorance is bliss |
|