zmiana terminu i formy płatności rachunku

Data: 2013-12-27 10:26:40
Autor: cyklista
zmiana terminu i formy płatności rachunku
Witam!

Wystawiłem rachunek (bez VAT) za wykonaną usługę. Forma płatności gotówka, termin płatności=data wystawienia.
Ponieważ zleceniodawca nie zgłosił się po odbiór w umówionym dniu, a nie mam z nim kontaktu, to zamierzam wysłać mu dokumenty wraz z rachunkiem pocztą za potwierdzeniem odbioru.
Upłynęło kilkanaście dni(w tym samym miesiącu), więc muszę zmienić w rachunku formę i termin płatności.
W związku z tym mam pytanie: czy mogę wydrukować rachunek jeszcze raz z z tym samym numerem i datą wystawienia zmieniając tylko formę płatności na przelew i wydłużając termin płatności np.do  1  m-ca, czy też powinienem anulować nieodebrany rachunek i wystawić nowy z nową datą?

Pozdrawiam

Przemek

zmiana terminu i formy płatności rachunku