zmiana trendu korekcyjnego do bessy

Data: 2010-02-26 13:16:47
Autor: zielak
zmiana trendu korekcyjnego do bessy
Witam

Dawno tu nie zagladalem. Duzo nowych, ktorych pozdrawiam i chyle czola
przed starszymi tymi z tradycjami co najmniej 5-letnimi. Pisze rzadko,
ostatnio nawet rzadko czytam grupe.

Na poczatek przytocze moj watek:

http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/browse_thread/thread/506ee9b2fd5bb0d4/f417e67aaa09ee9b?hl=pl&lnk=gst&q=zielak#f417e67aaa09ee9b

Nie gram juz tym systemem. Ale go zaostawilem jako przepowiadacz
zmiany trendow. I co, dal sygnal w listopadzie 2008 (poziom 1500), ze
koniec fali bessy, byl co prawda w lutym (1300), tak wiec kilka
miesiecy pozniej, ale co tam roznica nie wielka.

Teraz dostalem sygnal w styczniu (poziom  2400) tak wiec zobaczymy ale
obstawiam powrot bessy. Do jakich poziomow ? Zobaczymy kiedy bedzie
nastepny sygnal, ale mozliwe ze wyladujemy znowu w okolicach 1300.

Gram juz kilka lat, tylko na FW20, bywa roznie ale da sie zarobic.
Gram systemem. Czasami jestem na niego tak wnerwiony ze mam go dosc,
ale slucham co mi mowi. I to jest najtrudniejsze. Wytrwalosc i zasady.
Oby mi nie braklo.
Pozdrawiam jeszcze raz najbardziej tych ortodoksyjnych suzbistow
wlasnych systemow transakcyjnych.

Zycze zyskow.

dr Zielak

Data: 2010-02-26 23:36:07
Autor: Virck
zmiana trendu korekcyjnego do bessy

Uzytkownik "zielak" <072404@gmail.com> napisal w wiadomosci news:9e55a704-a741-4e1d-b141-6551d91de2acq21g2000yqm.googlegroups.com...
Witam
[...]

Nie wielka....????Ha,ha,ha.....Doprawdy z taka trafnoscia to tylko wor na plecy i kijek aby sie od pieskow odganiac.....Reszte przemilcze....

zmiana trendu korekcyjnego do bessy