zmiana trendu na z³otówce

Data: 2009-02-23 15:00:23
Autor: george
zmiana trendu na z³otówce

"Eizoman" <eizoman@gazeta.pl> wrote in message news:gnua4v$rh9$1inews.gazeta.pl...
No i chyba doczekalismy sie odwrocenia trendu na zlotowce.
swiece tygodniowe w tym wypadku s± jednoznaczne.

Niewielka zamiana euro na zlotowki przez rzad, oraz zapowiedzi przyjecia Euro wystraszyly spekulantow.
Brawo Donek.

ja bym z tym zaczeka³ do 27.02....do gdzie¶ tak 11:00.

Data: 2009-02-23 15:05:30
Autor: Eizoman
zmiana trendu na z³otówce

U¿ytkownik "george" <george___@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gnuac8$7mq$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

dzisiaj dopiero poniedzialek, ale oczami wyobrazni widze swiece tygodniow± :)

Data: 2009-02-23 15:07:33
Autor: Virck
zmiana trendu na z³otówce
Ej tam....To tylko tymczasowy spadek....Do wakacji bedzie jeszcze pobicie ostatniej gorki i rozbicie jej w puch....

Data: 2009-02-23 15:34:58
Autor: Eizoman
zmiana trendu na z³otówce

U¿ytkownik "Virck" <Virck_Longe@verizon.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:006cac66$0$29375$c3e8da3news.astraweb.com...
Ej tam....To tylko tymczasowy spadek....Do wakacji bedzie jeszcze pobicie ostatniej gorki i rozbicie jej w puch....

spodziewam sie utworzenia formacji glowy z ramionami. Teraz glowka, a za 1-2 tygodnie drugie ramie.
kiedy to mozna sie spodziewac wiekszego popytu na eurpln zwiazanego z wygasaniem czesci opcji.
A pó¼niej przyda³oby sie wype³nienie formacji czyli spadek w okolice 4zl eurpln

zmiana trendu na z³otówce