zmiana w ustawie o VAT :) ciekawe dla importujących uślugi z UE

Data: 2010-02-23 13:26:11
Autor: plusz
zmiana w ustawie o VAT :) ciekawe dla importujących uślugi z UE
bardzo ciekawe zmiany

http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/vat_i_akcyzowy/akty_prawne/2008/ustawa_o_vat_z_23_pazdziernika_2009.pdf

co ciekawe, jeśli importujemy usługi z UE to już trzeba używać nowej
deklaracji.

====> Poprawcie mnie proszę jeśli źle interpretuję, ale kupując usługę
hostingu muszę wypełnić pole 39 (nowe) w deklaracji   <====
generalnie nieźle skomplikowali - ciekawe kiedy wybuchnie afera, że
ktoś dopisał w art 28h podpunkt 13 i 14 :)

"13) bezpośrednio związanych z usługami,
o których mowa w pkt 11 i 12,

14) polegających na zobowiązaniu się do
powstrzymania się od dokonania
czynności lub posługiwania się prawem,
o których mowa w pkt 1-- 13"

--
plusz

Data: 2010-02-23 21:36:49
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-02-23, plusz <pluszpicassa@googlemail.com> wrote:
bardzo ciekawe zmiany

http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/vat_i_akcyzowy/akty_prawne/2008/ustawa_o_vat_z_23_pazdziernika_2009.pdf

co ciekawe, jeśli importujemy usługi z UE to już trzeba używać nowej
deklaracji.

Stare! :D
Aczkolwiek Tristan pewnie odkryje te zmiany za 6 lat... [1]

====> Poprawcie mnie proszę jeśli źle interpretuję, ale kupując usługę
hostingu muszę wypełnić pole 39 (nowe) w deklaracji   <=====

A my wiemy od kogo kupujesz ową usługę?

[...]

A masz Ty w ogóle NIP-EU już, czy jeszcze nie?

[1] BP, NMSP. To nie było złośliwe! Tak po prostu się nabijam, no. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-02-23 13:43:35
Autor: plusz
On 23 Lut, 22:36, Wojciech Bancer <prot...@post.pl> wrote:

>====> Poprawcie mnie proszę jeśli źle interpretuję, ale kupując usługę
> hostingu muszę wypełnić pole 39 (nowe) w deklaracji   <====>
A my wiemy od kogo kupujesz ową usługę?

no tak  :)
kupuję od niemieckiej firmy posiadającej identyfikator VAT z DE na
początku

A masz Ty w ogóle NIP-EU już, czy jeszcze nie?

tak, mam siedzibę, miejsce zamieszkania w PL i mam VAT UE z PL na
początku

--
plusz

zmiana w ustawie o VAT :) ciekawe dla importujących uślugi z UE