Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   zmiana warunków umowy? wizzair

zmiana warunków umowy? wizzair

Data: 2009-04-08 07:39:40
Autor: Marcin Debowski
zmiana warunków umowy? wizzair
Dnia 07.04.2009 dana <dafifi@gazeta.pl> napisał/a:
zmianami. Jeśli zmiany czasu lub trasy lotu Pasażer uzna za nie do
przyjęcia, przysługują mu prawa wymienione w paragrafie 15.1.2

A co mówi paragraf 15.1.2?

--
Marcin

Data: 2009-04-08 09:37:24
Autor: dana
zmiana warunków umowy? wizzair

A co mówi paragraf 15.1.2?


15.1.2 Jeżeli Wizz Air poinformował Pasażera o zmianach lotu zgodnie z
paragrafem 15.1.1, Pasażer może skontaktować się z Telecentrum i wybrać
jedną z poniższych opcji:
(a) Wizz Air zmieni rezerwację Pasażera na lot na tej samej lub - w razie
konieczności - podobnej trasie na inny dzień przypadający na 14 dni przed
zaplanowanym pierwotnie odlotem lub na 30 dni po nim, w zależności od
dostępności wolnych miejsc; lub
(b) Wizz Air anuluje rezerwację i zwróci Klientowi całkowity koszt
rezerwacji odwołanego lotu i dodatkowo 20% tej ceny oraz za bilet powrotny,
jeżeli tak wskazują informacje znajdujące się na "koncie klienta" na stronie
Wizz Air. Zwróconą sumę można wykorzystać na zarezerwowanie jakiegokolwiek
innego lotu liniami Wizz Air w przeciągu roku od daty odwołanego lotu; lub
(c) Wizz Air anuluje rezerwację i zwróci Klientowi całkowity koszt
rezerwacji odwołanego lotu wraz z biletem powrotnym, jeżeli takowy został
wykupiony, zgdnie z paragrafem 15.4.4.

15.4.4. Odszkodowanie określone w pkt. 15.4.1 i 15.4.2. jest wypłacane w
gotówce, elektronicznym przelewem bankowym, przekazem bankowymi lub czekami
bankowymi albo, za zgodą Pasażera, w bonach podróżnych i/lub w formie innych
usług

Data: 2009-04-08 17:18:49
Autor: Marcin Debowski
zmiana warunków umowy? wizzair
Dnia 08.04.2009 dana <dafifi@gazeta.pl> napisał/a:
(c) Wizz Air anuluje rezerwację i zwróci Klientowi całkowity koszt
rezerwacji odwołanego lotu wraz z biletem powrotnym, jeżeli takowy został
wykupiony, zgdnie z paragrafem 15.4.4.

No wydaje się to dość jednoznaczne. Jeśli to był zakup prywatny to spróbuj skontaktować się z Federacją Konsumentów, może przemówią do rozsądku.

--
Marcin

zmiana warunków umowy? wizzair

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona