Data: 2009-04-08 07:39:40 | |
Autor: Marcin Debowski | |
zmiana warunków umowy? wizzair | |
Dnia 07.04.2009 dana <dafifi@gazeta.pl> napisał/a:
zmianami. Jeśli zmiany czasu lub trasy lotu Pasażer uzna za nie do A co mówi paragraf 15.1.2? -- Marcin |
|
Data: 2009-04-08 09:37:24 | |
Autor: dana | |
zmiana warunków umowy? wizzair | |
A co mówi paragraf 15.1.2?15.1.2 Jeżeli Wizz Air poinformował Pasażera o zmianach lotu zgodnie z paragrafem 15.1.1, Pasażer może skontaktować się z Telecentrum i wybrać jedną z poniższych opcji: (a) Wizz Air zmieni rezerwację Pasażera na lot na tej samej lub - w razie konieczności - podobnej trasie na inny dzień przypadający na 14 dni przed zaplanowanym pierwotnie odlotem lub na 30 dni po nim, w zależności od dostępności wolnych miejsc; lub (b) Wizz Air anuluje rezerwację i zwróci Klientowi całkowity koszt rezerwacji odwołanego lotu i dodatkowo 20% tej ceny oraz za bilet powrotny, jeżeli tak wskazują informacje znajdujące się na "koncie klienta" na stronie Wizz Air. Zwróconą sumę można wykorzystać na zarezerwowanie jakiegokolwiek innego lotu liniami Wizz Air w przeciągu roku od daty odwołanego lotu; lub (c) Wizz Air anuluje rezerwację i zwróci Klientowi całkowity koszt rezerwacji odwołanego lotu wraz z biletem powrotnym, jeżeli takowy został wykupiony, zgdnie z paragrafem 15.4.4. 15.4.4. Odszkodowanie określone w pkt. 15.4.1 i 15.4.2. jest wypłacane w gotówce, elektronicznym przelewem bankowym, przekazem bankowymi lub czekami bankowymi albo, za zgodą Pasażera, w bonach podróżnych i/lub w formie innych usług |
|
Data: 2009-04-08 17:18:49 | |
Autor: Marcin Debowski | |
zmiana warunków umowy? wizzair | |
Dnia 08.04.2009 dana <dafifi@gazeta.pl> napisał/a:
(c) Wizz Air anuluje rezerwację i zwróci Klientowi całkowity koszt No wydaje się to dość jednoznaczne. Jeśli to był zakup prywatny to spróbuj skontaktować się z Federacją Konsumentów, może przemówią do rozsądku. -- Marcin |
|