zmiana zacisku i tarczy

Data: 2013-07-09 11:09:03
Autor: Michał Musiałowicz
zmiana zacisku i tarczy
Witam,

1. Czy zaciski Shimano M596 zainstalowane w miejsce zniszczonych zacisków M446 będą poprawnie działać z klamkami M446 (średnice tłoczków)?
2. Jakie są różnice pomiędzy
http://www.evanscycles.com/products/shimano/slx-disc-brake-rotor-180mm-ec017014#features
http://www.evanscycles.com/products/shimano/rt67-slx-centre-lock-disc-rotor-ec029024 i czy nie ma przeciwwskazań do użycia jednej z powyższych z zaciskiem M596?

pozdrawiam,
Michał

Data: 2013-07-10 23:59:41
Autor: qrt
zmiana zacisku i tarczy
 Michał Musiałowicz <michalmusialowicz@gmail.com> Wrote in message:
Witam,

1. Czy zaciski Shimano M596 zainstalowane w miejsce zniszczonych zacisków M446 będą poprawnie działać z klamkami M446 (średnice tłoczków)?

średnica *prawdopodobnie* będzie taka sama. ja mam pozenione
 zaciski 536 z jakimis klamkami SLX i działa przednio. tyle ze
 zacisk oruginalnie przeznaczony do tych klamek pracował z tym
 samym klockiem hamulcowym co 536. w Twoim wypadku jest inaczej.
 Nie sadze by to robiło jakos wielka roznice, gdyż pewnikiem
 tloczek jet bardzo podobny ale nie biorę odpowiedzialności gdyby
 się okazało ze jest inaczej i ze nie działa to jak powinno :-)

[...]

z tego co widzę jedna tarcza to 160 a druga 180. jedyny problem w
 takim wypadu to adapter zacisku który musi odpowiadać wielkości
 tarczy

--

zmiana zacisku i tarczy