zmiana zasad Cashback w Alior

Data: 2013-02-07 08:24:39
Autor: lolekanabolek
zmiana zasad Cashback w Alior
Chyba nie było na grupie, co prawda info trochę stare bo z 31.01.2013

Szanowni Państwo,

informujemy, że od 1 kwietnia 2013 r. zmieniają się warunki „Zasad premiowania CashBack i innych promocji dla poszczególnych rodzajów kart płatniczych” w zakresie kart kredytowych. Po raz pierwszy CashBack wg nowych zasad naliczony będzie od transakcji wykonywanych w cyklu rozliczeniowym zaczynającym się odpowiednio: 2.04, 6.04, 11.04, 16.04, 21.04, 26.04.2013 r. (w zależności od wybranego dnia rozpoczęcia cyklu).

Zgodnie z nowymi zasadami, CashBack wypłacany będzie wyłącznie tym posiadaczom kart kredytowych Silver, Gold, Platinum, którzy aktywnie korzystają z naszych produktów (Alior Bank jest ich „głównym bankiem”), tj.:

1. otrzymują wynagrodzenie, stypendium, bądź też wpływ z tytułu renty lub emerytury na rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy prowadzony w Alior Banku, LUB

2. otrzymują jednorazowe wpływy z rachunku prowadzonego w obcym banku lub rachunku Klienta Biznesowego w Alior Banku w kwocie minimum 2 000 zł lub, w przypadku studentów i uczniów, którzy nie przekroczyli 24 roku życia, w kwocie minimum 1 000 zł, LUB

3. posiadają depozyty o średnim saldzie miesięcznym w wysokości minimum 10 000 zł, LUB

4. posiadają kredyty o średnim saldzie zadłużenia w wysokości minimum 5 000 zł.

CashBack będzie też wypłacany posiadaczom kart kredytowych, którzy nie ukończyli 19 roku życia, bez względu na to, czy spełnili oni powyższe warunki, czy nie. Wysokość CashBack nie ulega zmianie i wynosić będzie jak dotychczas 0,5% lub 1% w zależności od ubezpieczenia.

Zmieniony dokument, o którym mowa powyżej znajdą Państwo na stronie http://www.aliorbank.pl/. W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z infolinią Alior Banku pod numerem 19 502 lub zapraszamy do najbliższego oddziału Banku.

Z powaĹĽaniem,
Zespół Alior Banku

Pytanie zasadnicze: a jak ktoś u nich ma tylko KK, to jak niby ma te warunki spełnić??

Marcin

Data: 2013-02-07 01:08:32
Autor: Olgierd
W dniu czwartek, 7 lutego 2013 08:24:39 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

Chyba nie było na grupie, co prawda info trochę stare bo z 31.01.2013

Było, było.

--
Olgierd
http://m2m.legeartis.org.pl/

Data: 2013-02-07 01:09:48
Autor: Olgierd
zmiana zasad Cashback w Alior
W dniu czwartek, 7 lutego 2013 08:24:39 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

Pytanie zasadnicze: a jak kto¶ u nich ma tylko KK, to jak niby ma te  warunki spełnić??

A to jest akurat proste: zapraszamy do oddziału w celu założenia rachunku. Albo się zadłużaj.

--
Olgierd
http://m2m.legeartis.org.pl/

Data: 2013-02-07 10:19:10
Autor: lolekanabolek
W dniu 2013-02-07 10:09, Olgierd pisze:
[...]

a co lepsze to niedawno zamkn±łem rachunek oszczędno¶ciowo-rozliczeniowy, gdy wprowadzili zasadę rachunku głównego ;-))

wychodzi, że trzeba będzie znów założyć konto w Aliorze i przy okazji łancuszek przelewów zwiększyć o jedno konto więcej ;-))

Marcin

Data: 2013-02-07 01:26:29
Autor: Olgierd
W dniu czwartek, 7 lutego 2013 10:19:10 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

> A to jest akurat proste: zapraszamy do oddziału w celu założenia rachunku. Albo się zadłużaj.

a co lepsze to niedawno zamkn±łem rachunek  oszczędno¶ciowo-rozliczeniowy, gdy wprowadzili zasadę rachunku głównego ;-))

A ja zamkn±łem wówczas rachunek, a teraz pewnie zamknę też kartę. Nie lubię jak bank goni ze mn± w piętkę -- zwłaszcza je¶li miałbym mieć z tego max. 20 złotych miesięcznie. Zwłaszcza, że teraz mBank będzie mi płacił 30 złotych, i to przy znacznie niższych obrotach ;-) --
Olgierd
http://m2m.legeartis.org.pl/

Data: 2013-02-07 12:39:27
Autor: lolekanabolek
W dniu 2013-02-07 10:26, Olgierd pisze:
[...]

ja jednak zostanę, KK z 1% cashbacku od prawie wszystkich transakcji to moim zdaniem jedna z lepszych kart na rynku, więc szkoda mi z niej rezygnować, a te 2tysie przelewu łatwo się obejdzie, zamiast lać 2x1ty¶ do dwóch millenium, najpierw zahaczy się o aliora

a na promocję mBanku się nie załapałem, bo karta poszła do klopa ;-((

Marcin

Data: 2013-02-07 03:45:04
Autor: mucher
zmiana zasad Cashback w Alior
On Feb 7, 12:39 pm, lolekanabolek <lolekanabolek_NOS...@gmail.com>
wrote:
W dniu 2013-02-07 10:26, Olgierd pisze:> W dniu czwartek, 7 lutego 2013 10:19:10 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

[...]

Trzeba tylko pamiętać że Sync nie jest "obcym bankiem" - ja bole¶nie
się przekonałem przy okazji opłaty za prowadzenie rach. w styczniu. No
ale - zakładaj±c że wykręca się i tak te 2k kart± - przelać kasę dzień
przed końcem GP na ROR i pozwolić zadziałać automatycznej spłacie..

mucher

Data: 2013-02-07 18:04:08
Autor: Goblin
wrote:
W dniu 2013-02-07 10:26, Olgierd pisze:> W dniu czwartek, 7 lutego 2013
10:19:10 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

ja jednak zostanÄ™, KK z 1% cashbacku od prawie wszystkich transakcji to
moim zdaniem jedna z lepszych kart na rynku, więc szkoda mi z niej
rezygnować, a te 2tysie przelewu łatwo się obejdzie, zamiast lać 2x1tyś
do dwĂłch millenium, najpierw zahaczy siÄ™ o aliora

Trzeba tylko pamiętać że Sync nie jest "obcym bankiem" - ja boleśnie
się przekonałem przy okazji opłaty za prowadzenie rach. w styczniu. No
ale - zakładając że wykręca się i tak te 2k kartą - przelać kasę dzień
przed końcem GP na ROR i pozwolić zadziałać automatycznej spłacie.

mucher

Zwroccie uwage na par. 5.4 - w punktach c i d wylaczaja depozyty i kredyty
w Alior Sync, ale w punktach a i b wcale nie wykluczaja rorow z Synca.
Czyli zgodnie z regulaminem - wplyw 2 tys. na konto w Syncu spelnia warunki
otrzymania cashbacku:

http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/klienci_indywidualni/regulaminy/zasady_premiowania_cashback_nowy.pdf

No i teraz pytanie - tak ma byc czy ktos sie tylko pomylil i nie uznaja
wplywow na Syncowe rory?

Goblin

Data: 2013-02-08 10:41:10
Autor: lolekanabolek
W dniu 2013-02-07 19:04, Goblin pisze:

[...]

dobre, pociÄ…gnÄ™ ten temat przy podpisywaniu umowy, ciekawe co mi powiedzÄ… w oddziale
ale znając życie to pewnie nie dopracowali regulaminu i wpływ na konto synka nie będzie uznawany,
pewnie zbyt dużo im osób odpłynęło do synka zakładając tam konta, które są darmmowe a w aliorze pozostawiali sobie tylko KK. A teraz pewnie kombinują jak co by to odkręcić hehe

Marcin

Data: 2013-02-08 11:29:57
Autor: Waldek

Użytkownik "lolekanabolek" <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> napisał w wiadomości news:5114c833$0$1315$65785112news.neostrada.pl...

pewnie zbyt dużo im osób odpłynęło do synka zakładając tam konta, które są darmmowe a w aliorze pozostawiali sobie tylko KK. A teraz pewnie kombinują jak co by to odkręcić hehe

Dokładnie tak - przymkniecie furtki ;)

Data: 2013-02-07 10:45:19
Autor: Olgierd
W dniu czwartek, 7 lutego 2013 12:39:27 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

a na promocję mBanku się nie załapałem, bo karta poszła do klopa ;-((

To ja miałem fuksa, bo tydzień przed jej ogłoszeniem zamówiłem kartę od mBanku. Nawet aktywowałem j± bodajże nazajutrz po ogłoszeniu promocji.

--
Olgierd
http://m2m.legeartis.org.pl/

zmiana zasad Cashback w Alior