zmiana zasad Cashback w Alior

Data: 2013-02-07 01:09:48
Autor: Olgierd
zmiana zasad Cashback w Alior
W dniu czwartek, 7 lutego 2013 08:24:39 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

Pytanie zasadnicze: a jak kto¶ u nich ma tylko KK, to jak niby ma te  warunki spełnić??

A to jest akurat proste: zapraszamy do oddziału w celu założenia rachunku. Albo się zadłużaj.

--
Olgierd
http://m2m.legeartis.org.pl/

Data: 2013-02-07 10:19:10
Autor: lolekanabolek
W dniu 2013-02-07 10:09, Olgierd pisze:
[...]

a co lepsze to niedawno zamkn±łem rachunek oszczędno¶ciowo-rozliczeniowy, gdy wprowadzili zasadę rachunku głównego ;-))

wychodzi, że trzeba będzie znów założyć konto w Aliorze i przy okazji łancuszek przelewów zwiększyć o jedno konto więcej ;-))

Marcin

Data: 2013-02-07 01:26:29
Autor: Olgierd
W dniu czwartek, 7 lutego 2013 10:19:10 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

> A to jest akurat proste: zapraszamy do oddziału w celu założenia rachunku. Albo się zadłużaj.

a co lepsze to niedawno zamkn±łem rachunek  oszczędno¶ciowo-rozliczeniowy, gdy wprowadzili zasadę rachunku głównego ;-))

A ja zamkn±łem wówczas rachunek, a teraz pewnie zamknę też kartę. Nie lubię jak bank goni ze mn± w piętkę -- zwłaszcza je¶li miałbym mieć z tego max. 20 złotych miesięcznie. Zwłaszcza, że teraz mBank będzie mi płacił 30 złotych, i to przy znacznie niższych obrotach ;-) --
Olgierd
http://m2m.legeartis.org.pl/

Data: 2013-02-07 12:39:27
Autor: lolekanabolek
W dniu 2013-02-07 10:26, Olgierd pisze:
[...]

ja jednak zostanę, KK z 1% cashbacku od prawie wszystkich transakcji to moim zdaniem jedna z lepszych kart na rynku, więc szkoda mi z niej rezygnować, a te 2tysie przelewu łatwo się obejdzie, zamiast lać 2x1ty¶ do dwóch millenium, najpierw zahaczy się o aliora

a na promocję mBanku się nie załapałem, bo karta poszła do klopa ;-((

Marcin

Data: 2013-02-07 03:45:04
Autor: mucher
zmiana zasad Cashback w Alior
On Feb 7, 12:39 pm, lolekanabolek <lolekanabolek_NOS...@gmail.com>
wrote:
W dniu 2013-02-07 10:26, Olgierd pisze:> W dniu czwartek, 7 lutego 2013 10:19:10 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

[...]

Trzeba tylko pamiętać że Sync nie jest "obcym bankiem" - ja bole¶nie
się przekonałem przy okazji opłaty za prowadzenie rach. w styczniu. No
ale - zakładaj±c że wykręca się i tak te 2k kart± - przelać kasę dzień
przed końcem GP na ROR i pozwolić zadziałać automatycznej spłacie..

mucher

Data: 2013-02-07 18:04:08
Autor: Goblin
wrote:
W dniu 2013-02-07 10:26, Olgierd pisze:> W dniu czwartek, 7 lutego 2013
10:19:10 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

ja jednak zostanÄ™, KK z 1% cashbacku od prawie wszystkich transakcji to
moim zdaniem jedna z lepszych kart na rynku, więc szkoda mi z niej
rezygnować, a te 2tysie przelewu łatwo się obejdzie, zamiast lać 2x1tyś
do dwĂłch millenium, najpierw zahaczy siÄ™ o aliora

Trzeba tylko pamiętać że Sync nie jest "obcym bankiem" - ja boleśnie
się przekonałem przy okazji opłaty za prowadzenie rach. w styczniu. No
ale - zakładając że wykręca się i tak te 2k kartą - przelać kasę dzień
przed końcem GP na ROR i pozwolić zadziałać automatycznej spłacie.

mucher

Zwroccie uwage na par. 5.4 - w punktach c i d wylaczaja depozyty i kredyty
w Alior Sync, ale w punktach a i b wcale nie wykluczaja rorow z Synca.
Czyli zgodnie z regulaminem - wplyw 2 tys. na konto w Syncu spelnia warunki
otrzymania cashbacku:

http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/klienci_indywidualni/regulaminy/zasady_premiowania_cashback_nowy.pdf

No i teraz pytanie - tak ma byc czy ktos sie tylko pomylil i nie uznaja
wplywow na Syncowe rory?

Goblin

Data: 2013-02-08 10:41:10
Autor: lolekanabolek
W dniu 2013-02-07 19:04, Goblin pisze:

[...]

dobre, pociÄ…gnÄ™ ten temat przy podpisywaniu umowy, ciekawe co mi powiedzÄ… w oddziale
ale znając życie to pewnie nie dopracowali regulaminu i wpływ na konto synka nie będzie uznawany,
pewnie zbyt dużo im osób odpłynęło do synka zakładając tam konta, które są darmmowe a w aliorze pozostawiali sobie tylko KK. A teraz pewnie kombinują jak co by to odkręcić hehe

Marcin

Data: 2013-02-08 11:29:57
Autor: Waldek

Użytkownik "lolekanabolek" <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> napisał w wiadomości news:5114c833$0$1315$65785112news.neostrada.pl...

pewnie zbyt dużo im osób odpłynęło do synka zakładając tam konta, które są darmmowe a w aliorze pozostawiali sobie tylko KK. A teraz pewnie kombinują jak co by to odkręcić hehe

Dokładnie tak - przymkniecie furtki ;)

Data: 2013-02-07 10:45:19
Autor: Olgierd
W dniu czwartek, 7 lutego 2013 12:39:27 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

a na promocję mBanku się nie załapałem, bo karta poszła do klopa ;-((

To ja miałem fuksa, bo tydzień przed jej ogłoszeniem zamówiłem kartę od mBanku. Nawet aktywowałem j± bodajże nazajutrz po ogłoszeniu promocji.

--
Olgierd
http://m2m.legeartis.org.pl/

zmiana zasad Cashback w Alior