[cross] [vat] zmiany na lepsze?

Data: 2014-03-21 11:50:44
Autor: BartekK
[cross] [vat] zmiany na lepsze?
W dniu 2014-03-20 08:58, dddddddd pisze:
3) konstrukcja pojazdu wyklucza użycie poza DG (czyli np. ma jeden rząd
siedzeń)
Czyli np http://www.popularmechanics.com/cm/popularmechanics/images/qC/Tesla-Roadster.jpg ?
Chyba duża nadinterpretacja po twojej stronie, może się brutalnie zdarzyć z interpretacją kontroli skarbowej (po 5ciu latach, i oddawaj odliczony vat za 5 lat + kara).

Data: 2014-03-21 04:32:51
Autor: Pablo Eldiablo
[cross] [vat] zmiany na lepsze?
W dniu piątek, 21 marca 2014 11:50:44 UTC+1 użytkownik BartekK napisał:
> [...]

Chyba duża nadinterpretacja po twojej stronie, może się brutalnie zdarzyć z interpretacją kontroli skarbowej (po 5ciu latach, i oddawaj odliczony vat za 5 lat + kara).

Jeden rzad siedzen ORAZ ZARAZEM: a) otwarta przestrzen ladunkowa lub b) przestrzen ladunkowa jako konstrukcyjnie odrebny element pojazdu.

Ten roadster to a) czy b)? :)

Data: 2014-03-22 03:48:19
Autor: m
[cross] [vat] zmiany na lepsze?

?

[...]

No przecież widać że a) :)

p. m.

Data: 2014-03-22 07:19:40
Autor: dddddddd
[cross] [vat] zmiany na lepsze?
W dniu 2014-03-21 11:50, BartekK pisze:
[...]

tak, był to skrót myślowy z mojej strony, rozpisane było to w tekście poniżej, a przed nim chciałem streścić o co mi chodzi

Łukasz

[cross] [vat] zmiany na lepsze?