zmiany przepisów wg. PO - info z centrali

Data: 2010-01-11 16:16:28
Autor: Marcin Hyła
zmiany przepisów wg. PO - info z centrali
http://www.platforma.org/pl/aktualnosci/newsy/art1844,rowerzysci-nadchodza-zmiany.html

"Jednoznaczne pierwszeństwo na drodze rowerowej, więcej praw na jezdni i likwidacja kilku absurdalnych zakazów to założenia przyjaznej dla rowerzystów nowelizacji prawa drogowego. Jest szansa, że nowe przepisy wejdą w życie już wiosną."

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2010-01-11 21:58:31
Autor: garym
Marcin Hyła pisze:
http://www.platforma.org/pl/aktualnosci/newsy/art1844,rowerzysci-nadchodza-zmiany.html

wejdą w życie już wiosną."

blisko coraz bliżej :)

Data: 2010-01-11 22:06:54
Autor: BoDro
zmiany przepisów wg. PO - info z centrali
garym pisze:

wejdą w życie już wiosną."

blisko coraz bliżej :)

ciekawe, czy instruktorzy w OSK już robią "krecią robotę" wśród kursantów na PJ, dotyczącą planowanych zmian :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-01-12 08:46:38
Autor: ...::QRT::...
Dnia Mon, 11 Jan 2010 22:06:54 +0100, BoDro napisał(a):

garym pisze:

wejdą w życie już wiosną."

blisko coraz bliżej :)

ciekawe, czy instruktorzy w OSK już robią "krecią robotę" wśród kursantów na PJ, dotyczącą planowanych zmian :-)

znam egzaminatora co do ośrodka jezdzi rowerem wiec może niekoniecznie :)

--
www.warszawski.info

Data: 2010-01-12 09:53:34
Autor: BoDro
....::QRT::... pisze:

ciekawe, czy instruktorzy w OSK już robią "krecią robotę" wśród kursantów na PJ, dotyczącą planowanych zmian :-)

znam egzaminatora co do ośrodka jezdzi rowerem wiec może niekoniecznie :)

miałem na myśli pozytywną "krecią robotę" :-). Do wiosny niedaleko, więc   osoby szkolące powinny trzymać rękę na pulsie i już teraz przekazywać odpowiednie info o nadchodzących zmianach w przepisach adeptom :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-01-12 12:09:21
Autor: Rafał Wawrzycki
zmiany przepisów wg. PO - info z centrali
Dnia 11 sty 2010 w liœcie [news:hiffcg$b93$1inews.gazeta.pl] Marcin
Hyła [cinek@rowery.org.pl.niespammuj.tu] napisał(a):
[...]

Aleluja i do przodu! Szkoda tylko, ze nie przepchneliscie zniesienia durnego nakazu jazdy smieszka. Ale to i tak duzo :)

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

Sprzedam rowerowy szpej podróżniczy: http://tiny.pl/hxqkl

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
Odpowiadajšc na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

Data: 2010-01-13 12:09:42
Autor: Rowerex
zmiany przepisów wg. PO - info z centrali
On 12 Sty, 12:09, "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> wrote:
Dnia 11 sty 2010 w li cie [news:hiffcg$b93$1inews.gazeta.pl] Marcin
Hyła [ci...@rowery.org.pl.niespammuj.tu] napisał(a):

> [...]
> szansa, że nowe przepisy wejdą w życie już wiosną."

Aleluja i do przodu! Szkoda tylko, ze nie przepchneliscie (...)

Dopiero PO głosowaniach będzie sens PiSania o przepychaniu
czegokolwiek. Zawsze jakiś PoSeLski oszołom może wypalić poprawkę o
SeLyDowych kamizelkach lub czasopismach.

I nie ma się co łudzić, że wciskający guziki na sali sejmowej będą
czytać precla czy jakąkolwiek grupę dyskusyjną o rowerach, tylko po to
by poszukać tam "głosu wyborców".

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-01-13 04:23:05
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
zmiany przepisów wg. PO - info z centrali
On Jan 11, 3:16 pm, Marcin Hyła <ci...@rowery.org.pl.niespammuj.tu>
wrote:
http://www.platforma.org/pl/aktualnosci/newsy/art1844,rowerzysci-nadc...

"Jednoznaczne pierwsze stwo na drodze rowerowej, wi cej praw na jezdni i
likwidacja kilku absurdalnych zakaz w to za o enia przyjaznej dla
rowerzyst w nowelizacji prawa drogowego. Jest szansa, e nowe przepisy
wejd w ycie ju wiosn ."

marcin ha
--
Miasta dla rower whttp://www.rowery.org.pl

"wg" bez kropki!!!

Marcepan

Data: 2010-01-13 11:59:10
Autor: Rowerex
zmiany przepisów wg. PO - info z centrali

Znaczy, że PO to wszystko wymyśliła?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-01-13 21:20:19
Autor: Ludek Vasta
Rowerex wrote:
Znaczy, że PO to wszystko wymyśliła?

Ja z powyższego odsyłacza zrozumiałem, że tam wcale nie ma mowy, kto i co wymyślił. Tylko że chodzi o projekt poselski, mianowicie posłów danej partii. Skąd wniosek, że to PO wszystko wymyśliła?

Zgodnie z polską konstytucją wnosić projekty ustaw mogą: prezydent, rząd, Senat, posłowie (grupa co najmniej 15 posłów lub komisja sejmowa), a także grupa co najmniej 100 tysięcy obywateli.

Rowerzyści mogli więc lobbować u prezydenta (nie słyszałem jednak, żeby obecny polski prezydent słynął z miłości do pedałów), za pośrednictwem jakiegoś ministerstwa rząd, przekonać cały Senat, przekonać 15 posłów lub zebrać co najmniej 100 tysięcy podpisów. Z tych możliwości jest chyba najłatwiejsza właśnie droga poselskiego projektu lub być może poprzez jakieś ministerstwo (co prawdopodobnie jest droga dłuższa i bardziej ryzykowna).

Ludek

Data: 2010-01-13 12:48:58
Autor: Rowerex
On 13 Sty, 21:20, Ludek Vasta <qlu...@XXXpoczta.onet.pl> wrote:

Ja z powyższego odsyłacza zrozumiałem, że tam wcale nie ma mowy, kto i
co wymyślił. Tylko że chodzi o projekt poselski, mianowicie posłów danej
partii. Skąd wniosek, że to PO wszystko wymyśliła?

Wniosek politycznie tendencyjny, w końcu to strona partii rządzącej :-

Jestem ciekaw czy takie teksty przed ukazaniem się przechodzą
weryfikację pod względem "POprawności POlitycznej", "PiSowni" ,
zawartości "SLD", itp. Jeśli nie, to OK; jeśli tak, to chyba znaczy że
tak ma być ;-))

Pozdr-
-Rowerex

zmiany przepisów wg. PO - info z centrali