zmiany skarbonkowe

Data: 2011-06-15 20:01:21
Autor: zlotowinfo
zmiany skarbonkowe
Zawiadomienie dla Klientów, posiadaczy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego
"Konto Skarbonkowe" - witryna www.getinonline.pl z dnia 02.06.2011 r.
Getin Noble Bank SA niniejszym informuje o wprowadzeniu zmian w zasadach naliczania i w liście czynności, za które Klientowi, będą-
cemu posiadaczem Konta Skarbonkowego przysługuje wynagrodzenie od Banku. Zmiany te wejdą w życie z dniem 1 lipca 2011 r.
W wyniku wprowadzenia zmian, zasady naliczania i lista czynności, za które Klientowi będącemu posiadaczem Konta Skarbonkowego
przysługuje wynagrodzenie od Banku, prezentują się następująco:
Wynagrodzenie równe jest 1 zł, chyba że dla danej czynności wskazano inaczej.
Wynagrodzenie przysługuje Klientowi, który będzie wykonywał comiesięcznie 3 transakcje bezgotówkowe przy użyciu karty debetowej
lub karty kredytowej wydanej do Konta Skarbonkowego. Klient otrzyma wynagrodzenie w każdym miesiącu kalendarzowym następu-
jącym po miesiącu, w którym wykona zobowiązanie, o którym mowa powyżej.
Klient otrzymuje wynagrodzenie za każdym razem, gdy:
1. Na konto otrzymuje wpływ w kwocie równej 1000 zł bądź większej:
.. Wynagrodzenie z tytułu wpływu płatne jest nie częściej niż raz w miesiącu.
.. Jako wpływ Bank uznaje wpłatę środków z zewnątrz.
2. Dokonuje spłaty karty kredytowej:
.. Spłata powinna być zrealizowana z rachunku oszczędnościowo - rozliczeniowego Klienta w ramach serwisu getinonline.pl.
.. Spłata nie może być mniejsza niż wyliczana comiesięcznie kwota minimalna.
.. Wynagrodzenie z tytułu wpływu płatne jest nie częściej niż raz w miesiącu.
3. Zakłada bądź odnawia lokatę:
.. Nie ma ograniczeń co do liczby zakładanych lokat.
.. Lokata powinna być założona ze środków zgromadzonych na rachunku oszczędnościowo - rozliczeniowym Klienta w ramach serwisu
getinonline.pl.
.. W przypadku zerwania lokaty przed terminem zapadalności Bank dokona potrącenia przelanego wcześniej wynagrodzenia na sub-
konto Skarbonka.
4. Wykonuje transakcje bezgotówkowe kartą debetową lub kredytową:
.. Wartość transakcji, za którą przysługuje wynagrodzenie, jest równa 100 zł bądź wyższa.
.. Wynagrodzenie przysługuje za każdą zrealizowaną transakcję bezgotówkową i jest przekazywane na subkonto Skarbonka po
pełnym rozliczeniu transakcji.

Bank dokonuje analizy transakcji bezgotówkowych kartą debetową lub kartą kredytową w okresach miesięcznych, po zakończeniu
każdego miesiąca kalendarzowego, w ciągu pięciu dni roboczych. Przy dokonywaniu tej analizy Bank bierze pod uwagę jedynie kwotę
transakcji zaksięgowanych przez Bank w miesiącu kalendarzowym poprzedzającym miesiąc, w którym dokonuje analizy.
Zmienione zasady naliczania i lista czynności, za które Klientowi będącemu posiadaczem Konta Skarbonkowego przysługuje wynagro-
dzenie od Banku, będą obowiązywały posiadacza Konta Skarbonkowego, o ile Bank doręczy mu niniejsze zawiadomienie o wprowa-
dzeniu zmian, a Posiadacz Konta Skarbonkowego nie wypowie umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego "Konto Skarbon-
kowe" w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.
W przypadku nie wyrażenia zgody na wprowadzenie zmian w zasadach naliczania i liście czynności, za które Klientowi będącemu po-
siadaczem Konta Skarbonkowego przysługuje wynagrodzenie od Banku, posiadacz Konta Skarbonkowego ma prawo wypowiedzenia
umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego "Konto Skarbonkowe" w terminie 14 dni od doręczenia niniejszego  zawiadomie-
nia. Wypowiedzenie powinno nastąpić na piśmie.
Brak oświadczenia posiadacza Konta Skarbonkowego o wypowiedzeniu umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego "Konto
Skarbonkowe" powoduje, że wprowadzone zmiany zasad naliczania i listy czynności, za które Klientowi będącemu posiadaczem Konta
Skarbonkowego przysługuje wynagrodzenie od Banku, wiążą posiadacza Konta Skarbonkowego z dniem wprowadzenia zmian w życie,
tj. z dniem 1 lipca 2011 r.

Data: 2011-06-15 20:33:18
Autor: Waldek
zmiany skarbonkowe

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:itas1b$bui$1inews.gazeta.pl...
Zawiadomienie dla Klientów, posiadaczy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego
"Konto Skarbonkowe" - witryna www.getinonline.pl z dnia 02.06.2011 r.

OK, ale w skrocie co sie zmienia in minus
- wymog 3 operacji bezgotowkowych karta
- premia tylko od zakupu >100zl  czy cos jeszcze ?
nie mam "skarbonkowego" ale kiedys czytalem regulamin i tego chyba nie bylo

Data: 2011-06-15 21:12:50
Autor: Q
zmiany skarbonkowe
OK, ale w skrocie co sie zmienia in minus
- wymog 3 operacji bezgotowkowych karta

Tylko to / az to.

Data: 2011-06-15 21:30:37
Autor: Zbynek Ltd.
zmiany skarbonkowe
Q napisał(a) :
OK, ale w skrocie co sie zmienia in minus
- wymog 3 operacji bezgotowkowych karta

Tylko to / az to.

Wynika z tego, że choćbyś założył n lokat, to jeśli nie zapłaciłeś 3
razy kartą to g... dostaniesz, drogi kliencie, a nie n złotych.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-06-15 22:07:02
Autor: m7marek
zmiany skarbonkowe
a ja własnie załozyłem tam konto (wczesniej miałem tylko lokaty bez tych złotóweczek)
i miałem nawet przenies wypłatę na to konto z mbanku, a tak chyba zostanę w mbanku.
mbank przestał byc darmowy to i inni pogarszają ofertę...

Data: 2011-06-16 09:59:41
Autor: Q
zmiany skarbonkowe
mbank przestał byc darmowy to i inni pogarszają ofertę...

Miedzy przestaniem byc "bezwarunkowo" darmowym (mBank)
a pogorszeniem oferty bonusowej (getinonline) wybieram to drugie.

No nic - dzisiaj "rozdziewicze" moja karte getinowa...
A tak spokojnie jej bylo na dnie portfela :).

Data: 2011-06-15 22:31:58
Autor: Zbynek Ltd.
zmiany skarbonkowe
Q napisał(a) :
OK, ale w skrocie co sie zmienia in minus
- wymog 3 operacji bezgotowkowych karta

Tylko to / az to.

Należy teraz rozważyć, czy bardziej będzie się opłacać używać karty
w GO, czy dostawać zwrot 4% za paliwo w Meritum. W końcu tych lokat
nie każdy zakłada dziesiątki w miesiącu.

Zawsze coś, zawsze k... coś, ech... ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-06-16 00:50:09
Autor: Waldek
zmiany skarbonkowe

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:itb4ru$a7d$1news.onet.pl...

Należy teraz rozważyć, czy bardziej będzie się opłacać używać karty
w GO, czy dostawać zwrot 4% za paliwo w Meritum. W końcu tych lokat
nie każdy zakłada dziesiątki w miesiącu.

Zawsze coś, zawsze k... coś, ech... ;-)

A to juz pewnie zalezy ile tego miesiecznie przez rure wypuszczasz  ;)
do "skarbonki" musisz wlac za min. 100 zl  aby dostac 1% zwrotu
wiec chyba lepiej zaplacic nia np. za 3 hamburgery w MD
- oczywiscie pojedynczo :D

Data: 2011-06-16 10:06:02
Autor: Zbynek Ltd.
zmiany skarbonkowe
Waldek napisał(a) :
hamburgery

Fuj!

w MD

Fuj!

;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-06-16 10:11:22
Autor: Waldek
zmiany skarbonkowe

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:itcdha$3ni$2news.onet.pl...
Waldek napisał(a) :
hamburgery

Fuj!

To byla ew. propozycja dla totalnie zdeterminowanych ... LOL
nie wiem, ale mozliwe ze jeszcze gdzies mozna
taniej zaplacic karta niz 3zl w MD ?  ;)

Data: 2011-06-16 10:17:24
Autor: Zbynek Ltd.
zmiany skarbonkowe
Waldek napisał(a) :
[...]

Może gazeta w empiku? Albo bilet na autobus?

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-06-16 10:31:08
Autor: Q
zmiany skarbonkowe
To byla ew. propozycja dla totalnie zdeterminowanych ... LOL
nie wiem, ale mozliwe ze jeszcze gdzies mozna
taniej zaplacic karta niz 3zl w MD ?  ;)

Może gazeta w empiku? Albo bilet na autobus?

Kupic cos taniego karta w Allegro (PzA)? :)

Data: 2011-06-16 11:15:22
Autor: zlotowinfo
zmiany skarbonkowe
Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:itcetu$io8$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

kupić doladowanie, itp itd
lub poprostu oplacic/przedpłacić prowizję

Data: 2011-06-16 14:54:30
Autor: Q
zmiany skarbonkowe
Kupic cos taniego karta w Allegro (PzA)? :)

kupić doladowanie, itp itd
lub poprostu oplacic/przedpłacić prowizję

....albo w ogole w jakims sklepie internetowym byleby mial platnosci karta.
Dobrze, ze tego nie napisalem predzej, bo wlasnie sie zdziwilem:

Wlasnie kupilem cos w pewnym sklepie internetowym,
juz chcialem placic karta i ups! - no to mTransferem i znowu ups:

E-Przelew
PLATNOSCI.PL :: Prowizja za obsługę płatności ONLINE w wysokości 3%

mTransfer
Prowizja za obsługę płatności ONLINE w wysokości 2,3%

Przelew
Przelew bankowy (prowizja 0%)

Niby nic, ale zakupy byly za ok 300zl -
- to juz wole 4 miechy placic za nieuzywana mBankowa debetowke :).

Data: 2011-06-16 18:41:58
Autor: Ra
zmiany skarbonkowe
Waldek napisał(a) :
[...]

w markecie nawet osiedlowym typu 5-minut nie ma chyba dolnych ograniczeń
70gr spokojnie przechodzi

Data: 2011-06-16 19:07:22
Autor: Q
zmiany skarbonkowe
w markecie nawet osiedlowym typu 5-minut nie ma chyba dolnych ograniczeń
70gr spokojnie przechodzi

Worek lodu (ok. 3zl) w Zabce PayPassem - przeszlo oczywiscie :)

Data: 2011-06-16 20:58:42
Autor: zlotowinfo
zmiany skarbonkowe
Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:itdd5q$548$1news.net.icm.edu.pl...
w markecie nawet osiedlowym typu 5-minut nie ma chyba dolnych ograniczeń
70gr spokojnie przechodzi

Worek lodu (ok. 3zl) w Zabce PayPassem - przeszlo oczywiscie :)

jak chcialem kupic loda za 1,20zł to nie dali
ok. roku temu w jastrowiu k/piły

Data: 2011-06-16 21:22:17
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
zmiany skarbonkowe
W dniu 16.06.2011 20:58, zlotowinfo pisze:
jak chcialem kupic loda za 1,20zł to nie dali

Nie dziwię się. Za 1,20zł to chyba w ramach hobby, bo jako cena za tę
usługę to chyba kpisz. Nie wiem jakie są stawki, bo nie korzystam z
takich usług, ale pewnie ze 100 razy wyższe.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-06-17 00:05:37
Autor: Waldek
zmiany skarbonkowe

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:itdl59$jkc$1news.onet.pl...
[...]

Ale kolega wyraznie napisal ze nie dali,
a nie ze nie zrobili :D

Data: 2011-06-17 07:56:45
Autor: zlotowinfo
zmiany skarbonkowe
Ale kolega wyraznie napisal ze nie dali,
a nie ze nie zrobili :D
nie mialem gotówki, nie chcieli sprzedać,
zapewne w związku z tym iż prowizja droższa od towaru

Data: 2011-06-17 10:02:28
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
zmiany skarbonkowe
W dniu 17.06.2011 07:56, zlotowinfo pisze:
Ale kolega wyraznie napisal ze nie dali,
a nie ze nie zrobili :D
nie mialem gotówki, nie chcieli sprzedać,
zapewne w związku z tym iż prowizja droższa od towaru

W ogóle cena jak za tę usługę (to nie towar przecie!) jest i tak mocno
promocyjna.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-06-17 19:05:52
Autor: zlotowinfo
zmiany skarbonkowe
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:itf1mk$fsg$5news.onet.pl...
W ogóle cena jak za tę usługę (to nie towar przecie!) jest i tak mocno
promocyjna.

to jest towar, zimne coś w czekoladzie

usługi to chyba ty robisz skoro tak bardzo naciskasz

Data: 2011-06-17 22:27:11
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
zmiany skarbonkowe
W dniu 17.06.2011 19:05, zlotowinfo pisze:
[...]

Takie zimne coś (niekoniecznie w czekoladzie) do jedzenia, to są lody.
LODY. Liczba mnoga, tak jak SPODNIE. Kupujesz spodnie, a nie spodnia. I
do jedzenia kupujesz LODY a nie loda.

usługi to chyba ty robisz skoro tak bardzo naciskasz

Miałem nadzieję, że za drugim razem zaskoczysz, gdzie zrobiłeś błąd.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-06-17 22:44:04
Autor: zlotowinfo
[OT] Re: zmiany skarbonkowe
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:itgdav$ph9$1news.onet.pl...
[...]

o bosze skoro nie umiesz po polsku to trzeba było isc na inna grupe lub poprostu do szkoly, kupuję loda a nie lody, bo kupuje jednego, skoro lubisz kilka na raz sam, lub lubisz usługi które sugerujesz (nie ta grupa)

skad sie takie pajace biora to ja nie wiem, przepraszam grupowiczow ze karmilem trola grupowego

Data: 2011-06-17 23:57:45
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
[OT] Re: zmiany skarbonkowe
W dniu 17.06.2011 22:44, zlotowinfo pisze:
o bosze skoro nie umiesz po polsku to trzeba było isc na inna grupe lub
poprostu do szkoly, kupuję loda a nie lody, bo kupuje jednego

O f mordem... Tegom się nie spodziewał. Aż mi spadła spodnia z tyłka i
uciekła przez drzwia.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-06-16 10:12:03
Autor: Q
zmiany skarbonkowe
Należy teraz rozważyć, czy bardziej będzie się opłacać używać karty
w GO, czy dostawać zwrot 4% za paliwo w Meritum.

....a ludzie z bieda-kontami beda mieli dodatkowy problem:
- czy placic mBankowa (100zl) czy getinowa (3 operacje dla bonusow)?

Chorera, zeby za Playa mozna bylo placic karta (jak w Plusie),
ale nie - zawsze kuhwa cos - jak w reklamie ING :).

Data: 2011-06-16 20:14:33
Autor: Grzexs
zmiany skarbonkowe
Chorera, zeby za Playa mozna bylo placic karta (jak w Plusie),
ale nie - zawsze kuhwa cos - jak w reklamie ING :).

Można - o ironio mTransferem z rachunku rybki.
--
Grzexs

Data: 2011-06-16 21:41:50
Autor: Q
zmiany skarbonkowe
Chorera, zeby za Playa mozna bylo placic karta (jak w Plusie),
ale nie - zawsze kuhwa cos - jak w reklamie ING :).

Można - o ironio mTransferem z rachunku rybki.

Oczywiscie piszesz o jakiejs nowosci w ofercie abonamentowej?
Czy o doladowaniach oferty na karte i tym samym masz mnie za "nie bedacego na fali"? ;)

Data: 2011-06-16 22:44:27
Autor: Grzexs
zmiany skarbonkowe
Chorera, zeby za Playa mozna bylo placic karta (jak w Plusie),
ale nie - zawsze kuhwa cos - jak w reklamie ING :).

MoĹźna - o ironio mTransferem z rachunku rybki.

Oczywiscie piszesz o jakiejs nowosci w ofercie abonamentowej?
Czy o doladowaniach oferty na karte i tym samym masz mnie za "nie
bedacego na fali"? ;)

Broń Boże przed abonamentami! Miałem na myśli doładowanie mTransferm zwykłego PlayFresha.

Mam Cię raczej za kogoś, kto ubolewa, że nie da się doładować PlayFresha kartą w bankomacie.

Hmmm… To kolejny przyczynek o wyższości pre-paida nad abonamentem. Właściwie – to w tym momencie przedpłacony staje się de facto postpłacony. I to w dodatku nie własnymi środkami.

--
Grzexs

Data: 2011-06-16 23:46:03
Autor: Q
zmiany skarbonkowe
Broń Boże przed abonamentami!

Niestety - bylem mlody i glupi.
Co ciekawe jak jeszcze bylem w Plusie, to wlasnie chwalilem sobie placenie karta.
(oczywiscie za abo + kwote poza)

Mam Cię raczej za kogoś, kto ubolewa, że nie da się doładować PlayFresha kartą w bankomacie.

Czekaj - doladowanie karta w bankomacie jest przeciez operacja
bankomatowa / gotowkowa.
Czyli nie da sie w prosty* sposob zasilic play fresha karta debetowa / kredytowa.
*zostaje jedynie kupienie na allegro przez pza karta albo doladowanie w zabce + platnosc karta;

Hmmm… To kolejny przyczynek o wyższości pre-paida nad abonamentem. Właściwie – to w tym momencie przedpłacony staje się de facto postpłacony. I to w dodatku nie własnymi środkami.

True, true.

Data: 2011-06-17 01:52:15
Autor: Mark
zmiany skarbonkowe
Q <no@spam.pl> w wiadomości news:itdtgb$m7$1news.net.icm.edu.pl
napisał(a):
[...]
Nie, jest to operacja płatnicza / bezgotowkowa.

Czyli nie da sie w prosty* sposob zasilic play fresha karta debetowa
/  kredytowa.
*zostaje jedynie kupienie na allegro przez pza karta albo
doladowanie w  zabce + platnosc karta;
Przecież Play Fresha można doładować w bankomacie PKO BP oraz oferuje taką możliwość przez Internet Ecard i BlueMedia.
--
Mark
keitaro@pnet.pl keiichi@onet.pl

Data: 2011-06-17 21:43:37
Autor: Grzexs
zmiany skarbonkowe
Czekaj - doladowanie karta w bankomacie jest przeciez operacja
bankomatowa / gotowkowa.

Nie, jest to operacja płatnicza / bezgotowkowa.

Jak najbardziej - jest to zakup doładowania, tak samo jak np. zakup kwitka z kodem np. w Empiku.

[...]

Wow, nie wiedziałem o bankomatach PKOBP! Rozstałem się z tym bankiem bez żalu i od tamtego czasu nie zaglądałem do ich maszyn.

Fakt, że najlepiej doładowywać Playa z ich strony, bo za to dają +10% gdy kwota ≥20 PLN.
--
Grzexs

Data: 2011-06-15 21:01:11
Autor:
zmiany skarbonkowe
zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> napisał(a):
Zawiadomienie dla Klientów, posiadaczy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego
"Konto Skarbonkowe"

Czy ktoś mi do ch... powie jak to ma działać? Złotówki będą się naliczać, ale
będą potrącane kolejnego miesiąca? Nie będą się naliczać tylko będą się
pokazywały z opóźnieniem [do końca miesiąca + 5 dni]?

Czy też będzie to działać tak jak opłata do konta z nagrodą, która nigdy i
nikomu nie została naliczona, bo w ogóle system bankowy jej nie ma
zaprogramowanej?

Data: 2011-06-15 21:06:14
Autor:
[...]

BTW skoro nie dostałem to rozumiem, że ja będę mieć po staremu :)

Data: 2011-06-15 23:07:20
Autor: cyfra dwa
zmiany skarbonkowe
W dniu 2011-06-15 23:06, kredycik-i-wio.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
" w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.

BTW skoro nie dostałem to rozumiem, że ja będę mieć po staremu :)

sprawdź pocztę, rozsyłali e-mail

Data: 2011-06-15 21:12:18
Autor:
zmiany skarbonkowe
cyfra dwa <luq(cyfra dwa)@op.nospam.pl> napisał(a):
> [...]
" w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.

> BTW skoro nie dostałem to rozumiem, że ja będę mieć po staremu :)

Sprawdziłem, kilkanaście razy :) Bo czekam z utęsknieniem, aby opracować
strategię kupowania gum do żucia w pobliskim kiosku z użyciem paypassa, koszt
3,30 miesięcznie, świeży oddech gratis, a i tak getin za to zapłaci założonymi
lokatami.

Data: 2011-06-15 22:39:22
Autor: Krzysztof
zmiany skarbonkowe
gdzie jest ta informacja na stronie, bo w przydatnych dokumenach widnieje wszystko po staremu. Karty debetowej nie posiadam, takze otwieranie nowych lokat teraz juz tylko w Idea banku, ktory oferuje lepsze warunki lokat dla prowadz dzial. gosp. niz Getinonline. I tak powoli nastepuje przesiadka, naprzod z Opena na GO, a teraz z GO na Ida Bank.

Data: 2011-06-15 23:47:18
Autor: Krzysztof
zmiany skarbonkowe

"Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> wrote in message news:itb59q$bmt$1news.onet.pl...
[...]

dopiero teraz dotarl e-mail z nowym zalacznikie. 'Zarzneli' zielona swinke. Witaj IDEA Banku!!

zmiany skarbonkowe