zmiany skarbonkowe

Data: 2011-06-15 21:06:14
Autor:
zmiany skarbonkowe
zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> napisał(a):
Zmienione zasady naliczania i lista czynności, za które Klientowi będącemu posiadaczem Konta Skarbonkowego przysługuje wynagro-
dzenie od Banku, będą obowiązywały posiadacza Konta Skarbonkowego, o ile Bank doręczy mu niniejsze zawiadomienie o wprowa-
dzeniu zmian, a Posiadacz Konta Skarbonkowego nie wypowie umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego "Konto Skarbon-
kowe" w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.

BTW skoro nie dostałem to rozumiem, że ja będę mieć po staremu :)

Data: 2011-06-15 23:07:20
Autor: cyfra dwa
zmiany skarbonkowe
W dniu 2011-06-15 23:06, kredycik-i-wio.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
" w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.

BTW skoro nie dostałem to rozumiem, że ja będę mieć po staremu :)

sprawdź pocztę, rozsyłali e-mail

Data: 2011-06-15 21:12:18
Autor:
zmiany skarbonkowe
cyfra dwa <luq(cyfra dwa)@op.nospam.pl> napisał(a):
> [...]
" w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.

> BTW skoro nie dostałem to rozumiem, że ja będę mieć po staremu :)

Sprawdziłem, kilkanaście razy :) Bo czekam z utęsknieniem, aby opracować
strategię kupowania gum do żucia w pobliskim kiosku z użyciem paypassa, koszt
3,30 miesięcznie, świeży oddech gratis, a i tak getin za to zapłaci założonymi
lokatami.

--

zmiany skarbonkowe