zmiany u Samyanga

Data: 2015-05-02 14:22:31
Autor: Titus Atomicus
zmiany u Samyanga
Witam,
Jak zapewne wszyscy juz wiedza, od pewnego czasu jest zamieszanie u Samyanga. http://www.next77.pl/aktualnosci-fotografia-cyfrowa/48-koniec-samyanga
Podobno Samyang zostal kupiony przez Samsunga.
Tylko co z tego wynika dla klienta?
'Polityka cenowa [...] oraz nowe nastawienie do klienta spowodowaly, ze my jako dystrybutor postanowilismy nie identyfikowac sie z nowa polityka producenta'
Ale ta 'nowa polityka cenowa' i 'nowe nastawienie' oznacza wyzsze czy nizsze ceny? Dystrybutorzy buntuja sie z reguly, kiedy ceny spadaja.
--
TA

Data: 2015-05-02 20:10:39
Autor: JD
zmiany u Samyanga
W dniu 2015-05-02 o 14:22, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

"W związku z zaistniałą sytuacją klienci mogą się spodziewać atrakcyjnych ofert z naszej strony na produkty marki Samyang, aż do wyczerpania naszych zapasów. Pierwsza propozycja to obiektyw 24mm Tilt/Shift wcenie 2799 zł brutto."

BUAHAHAHA :)

JD

Data: 2015-05-02 21:36:53
Autor: Uncle Pete
zmiany u Samyanga

Tilty/shifty to właściwie są raczej drogie obiektywy... W B&H kosztuje dokładnie tyle samo: http://tinyurl.com/lywzrud

Data: 2015-05-03 04:02:21
Autor: Titus Atomicus
zmiany u Samyanga
In article <55451320$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>,
 JD <jacek3d@gmail.com> wrote:

> [...]

"W związku z zaistniałą sytuacją klienci mogą się spodziewać atrakcyjnych ofert z naszej strony na produkty marki Samyang, aż do wyczerpania naszych zapasów. Pierwsza propozycja to obiektyw 24mm Tilt/Shift wcenie 2799 zł brutto."

Obawiam sie, ze nie rozumem kolegi.
Ten Samyang TS 24 (na ktorego zreszta mam ochote) kosztowal poczatkowo 4000zl. Potem byla promocja na Samyang Road Show - 3500zl i ta cena chyba zostala.
2800 to spora obnizka. I calkiem atrakcyjna cena.
Pytanie, ile jeszcze moze spasc. I to wszystko.
--
TA

zmiany u Samyanga