zmiany w odbiorze przesyłek na poczcie

Data: 2011-07-20 17:55:48
Autor: Przemek
zmiany w odbiorze przesyłek na poczcie
Właśnie się dowiedziałem na poczcie od niedawna w sprawach sądowych cywilnych nie można na podstawie upoważnienia/pełnomocnictwa odebrać przesyłki bo się zmieniły przepisy.
Może odebrać pełnomocnik procesowy lub trzeba poinformować sąd o tym, że ma kierować przesyłki na inny adres.
Tylko jest pewien mały problem. Trzeba wiedzieć, że coś z konkretnego sądu ma przyjść, jak człowiek nie wie to traci prawo do obrony :/
Macie jakiś pomysł jak to załatwić/ominąć?
Kiedyś pisałem o wyimaginowanym długu w stosunku do link4 i spodziewam się, że jakieś dziadostwo może przyjść z sądu, a właśnie na dłużej wyjeżdżam, co zrobić w takim przypadku?
Przem

Data: 2011-07-21 00:10:15
Autor: niusy.pl
zmiany w odbiorze przesyłek na poczcie

Użytkownik "Przemek" <raz@onet.pl>

Właśnie się dowiedziałem na poczcie od niedawna w sprawach sądowych cywilnych nie można na podstawie upoważnienia/pełnomocnictwa odebrać przesyłki bo się zmieniły przepisy.

Gdzie/komu się te przepisy zmieniły ?

zmiany w odbiorze przesyłek na poczcie