[Citi & Polbank] zmiany w podejściu na 2 przykładach

Data: 2010-02-02 09:33:08
Autor: xbartx
[Citi & Polbank] zmiany w podejściu na 2 przykładach
Dnia Tue, 02 Feb 2010 10:12:44 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

Polbank:
Miałem wcześniej 2 podejścia do ich KK era, oba nieudane z powodu braku
UoPnCN.

O to identycznie jak u mnie, ciekawe czy mi też się uda i do mnie zdzwonią ;)

Data: 2010-02-02 03:30:12
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 2 Lut, 10:33, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> UoPnCN.

O to identycznie jak u mnie, ciekawe czy mi też się uda i do mnie

Xenocide

Chciałem w Polbanku zamienić moją kartę Visa Silver na Polbank Era,
jeszcze na wiosnę ubiegłego roku. Nie udało się jej dostać na
podstawie złożonego wniosku o przeniesienie karty z innego banku i
dostarczeniu zaświadczenia o zarobkach, mimo, że niby do 8K na
oświadczenie. Wtedy bank nie miał jeszcze wdrożonej procedury zamiany
kart na inny typ karty i kartę trzeba było wnioskować od nowa.
Wniosek odrzucono, to znaczy, przyjęto by, ale musiałbym zrezygnować
ze wszystkich kart na rzecz tej jednej powiązanej z Erą. Oczywiście
odmówiłem, bo i tak przy przeniesieniu chciałem niższy limit, a
pozostawienie sobie tylko jednej karty nie wchodzi w grę.
W tym roku Polbank umożliwił zamianę karty własnej na inny typ karty.
Mają nawet specjalny wniosek. Niestety, i tym razem się nieudało. Bo
mam inne karty w innych bankach i one przeszkadzają w podjęciu
decyzji. Gdybym wnioskował o zwiększenie limitów, to rozumiem, ale
pozostawienie na tym samym poziomie? Bez sensu. Co ciekawe, Polbankowi
inne karty w portfelu nie przeszkadzają, jak mi proponują przez
telefon jakiś kredyt na miarę. Niedorzeczność.

[Citi & Polbank] zmiany w podejściu na 2 przykładach