zmiany w umowie ORANGE... rezygnacja z usług

Data: 2009-08-26 23:24:21
Autor: @dams
zmiany w umowie ORANGE... rezygnacja z usług
Właśnie dostałem informację o zmianach w regulaminie w związku z czym mogę zrezygnować z usług ORANGE - miałem z nimi sporo problemów więc bardzo chętnie zrezygnuję z ich usług ale....

w piśmie jakie dostałem jest zapis:

"W przypadku wypowiedzenia przez abonenta umowy podpisanej na warunkach promocyjnych przed upływem terminu, na jaki została zawarta, abonent będzie zobowiązany do zapłacenia kwoty w wysokości równowartości ulgi przyznanej w związku z zawarciem umowy (pomniejszonej proporcjonalnie o wartość za okres od dnia zawarcia umowy do dni jej rozwiązania)."

mógłby ktoś będący bardziej w temacie rozwiać wątpliwości - o jaką ulgę chodzi?

pozdrawiam

Data: 2009-08-26 23:27:07
Autor: Marcus
zmiany w umowie ORANGE... rezygnacja z usług
mógłby ktoś będący bardziej w temacie rozwiać wątpliwości - o jaką ulgę

chodzi o ulgę internetową.
Wszystko znajdziesz w postach poniżej

Data: 2009-08-26 23:33:48
Autor: Animka
Marcus pisze:
mógłby ktoś będący bardziej w temacie rozwiać wątpliwości - o jaką ulgę

chodzi o ulgę internetową.
Wszystko znajdziesz w postach poniżej

Znowu troll kolina

--
animka

Data: 2009-08-27 13:51:28
Autor: Tomaszek
zmiany w umowie ORANGE... r ezygnacja z usług
Animka pisze:
Znowu troll kolina

Troll wskazuje trolla - świat się kończy;)
| Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
|              ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org             |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-08-27 14:26:07
Autor: Animka
Tomaszek pisze:
Animka pisze:
Znowu troll kolina

Troll wskazuje trolla - świat się kończy;)

A ty pederasto odpocznij po tym staniu z kolorową flagą pod sejmem.

--
animka

Data: 2009-08-27 15:05:16
Autor: tomek S.
zmiany w umowie ORANGE... rezygnacja z usług
A ty pederasto odpocznij po tym staniu z kolorową flagą pod sejmem.

Żadnych pieszczot, odetnij go od neta i będzie spokój

AnalAnia

Data: 2009-08-27 15:20:39
Autor: Animka
tomek S. pisze:
A ty pederasto odpocznij po tym staniu z kolorową flagą pod sejmem.

Żadnych pieszczot, odetnij go od neta i będzie spokój

AnalAnia

Pracowity ty kolino jesteś. Nic nie robisz tylko nicki co chwila zmieniasz.

--
animka

Data: 2009-08-27 16:29:34
Autor: Tomaszek
Animka pisze:
A ty pederasto odpocznij po tym staniu z kolorową flagą pod sejmem.

Ale ja jestem homofobem, ty mnie z kimś mylisz:)

Data: 2009-08-26 23:29:43
Autor: Animka
@dams pisze:
[...]

Ja chyba wystosuję fax lub pismo do Orange, żeby mi napisali jakie ja mam ulgi (!) i żeby mi wyliczyli/podliczyli.
Oprócz telefonu, za który niemało zapłaciłam + swoje punkty Profit nie widzę, żebym cokolwiek od Orange dostała w prezencie.

--
animka

Data: 2009-08-27 07:18:49
Autor: Marcus
zmiany w umowie ORANGE... rezygnacja z usług
Ja chyba wystosuję fax lub pismo do Orange, żeby mi napisali jakie ja mam

KOchanie, pewnie aż usiądzież z wrażenia, ale masz to napisane w umowie.

Data: 2009-08-26 23:39:34
Autor: @dams
zmiany w umowie ORANGE... rezygnacja z usług
dzwoniłem do zBOKu ;p chodzi o ulgę na telefon czyli jeżeli wyceniona była rezygnacja z umowy na kwotę np 1500,- umowę mamy na dwa lata a właśnie minął rok - przy rezygnacji musimy zapłacić 750,- trochę mi się to dziwne wydaje ..... ale zapewne tak jest

Jeszcze zacytuję początek :
"Wprowadzone zmiany nie powodują podwyższenia cen, w związku z czym zgodnie z art 61 ust 6 Prawa telekomunikacyjnego w przypadku wypowiedzenia przez Państwa umowy przed upływem okresu, na który ona została zawarta, w pełnym zakresie zastosowanie znajdą postanowienia umowy oraz Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych, dotyczące roszczeń odszkodowawczych przysługujących PTK Centertel"

dalej jak napisałem w głównym wątku

pzdr

Data: 2009-08-27 07:20:50
Autor: Marcus
zmiany w umowie ORANGE... rezygnacja z usług
dalej jak napisałem w głównym wątku

Żeby ci dokładnie odpowiedzieć, musisz podać dwie informacje:
1. Czy myśliś że jesteś jedyny co dotał taki regulamin?
2. Ilu osłów w ostatnich tyg. napisało na listę takie pytania bez sprawdzania czy nie ubiegł ich inny sprawny inaczej?

Ania

Data: 2009-08-27 08:04:16
Autor: @dams

Użytkownik "Marcus" <MarcusMarcusMarcus@yahoo.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h7554o$mqd$1@news.onet.pl...
dalej jak napisałem w głównym wątku

Żeby ci dokładnie odpowiedzieć, musisz podać dwie informacje:
1. Czy myśliś że jesteś jedyny co dotał taki regulamin?

ło boże

2. Ilu osłów w ostatnich tyg. napisało na listę takie pytania bez sprawdzania czy nie ubiegł ich inny sprawny inaczej?

na jaką listę? widzę że zbyt wielka dzieli nas różnica żebym prowadził z Tobą dalszą dyskusję

ściskam
@dams

zmiany w umowie ORANGE... rezygnacja z usług