zmiany w umowie ORANGE... rezygnacja z usług

Data: 2009-08-26 23:27:07
Autor: Marcus
zmiany w umowie ORANGE... rezygnacja z usług
mógłby ktoś będący bardziej w temacie rozwiać wątpliwości - o jaką ulgę

chodzi o ulgę internetową.
Wszystko znajdziesz w postach poniżej

Data: 2009-08-26 23:33:48
Autor: Animka
Marcus pisze:
mógłby ktoś będący bardziej w temacie rozwiać wątpliwości - o jaką ulgę

chodzi o ulgę internetową.
Wszystko znajdziesz w postach poniżej

Znowu troll kolina

--
animka

Data: 2009-08-27 13:51:28
Autor: Tomaszek
zmiany w umowie ORANGE... r ezygnacja z usług
Animka pisze:
Znowu troll kolina

Troll wskazuje trolla - świat się kończy;)
| Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
|              ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org             |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-08-27 14:26:07
Autor: Animka
Tomaszek pisze:
Animka pisze:
Znowu troll kolina

Troll wskazuje trolla - świat się kończy;)

A ty pederasto odpocznij po tym staniu z kolorową flagą pod sejmem.

--
animka

Data: 2009-08-27 15:05:16
Autor: tomek S.
zmiany w umowie ORANGE... rezygnacja z usług
A ty pederasto odpocznij po tym staniu z kolorową flagą pod sejmem.

Żadnych pieszczot, odetnij go od neta i będzie spokój

AnalAnia

Data: 2009-08-27 15:20:39
Autor: Animka
tomek S. pisze:
A ty pederasto odpocznij po tym staniu z kolorową flagą pod sejmem.

Żadnych pieszczot, odetnij go od neta i będzie spokój

AnalAnia

Pracowity ty kolino jesteś. Nic nie robisz tylko nicki co chwila zmieniasz.

--
animka

Data: 2009-08-27 16:29:34
Autor: Tomaszek
Animka pisze:
A ty pederasto odpocznij po tym staniu z kolorową flagą pod sejmem.

Ale ja jestem homofobem, ty mnie z kimś mylisz:)