zmiejszanie mocy motocykle jak ?

Data: 2012-09-25 17:29:19
Autor: Magic
zmiejszanie mocy motocykle jak ?
W dniu 2012-09-25 16:51, pawelllleek1 pisze:> Cześć !
> czytałem ostatnio sporo na temat kat. a2 ogranicza się ona do mniej
> więcej 48 koni. Lecz czytałem też iż motocykl może mieć 2x więcej mocy
> (około 90koni)lecz wtedy potrzebne jest ograniczenie. i właśnie jakie to
> mogą być ograniczenia ?

Różniste. W nowszych konstrukcjach jakies zwężki na dolocie i inne mapy zapłonu/wtrysku, w starszych od nizszych pokrywek ograniczających skok iglic po inne wałki rozrządu i moduły zapłonowe.

> czy lepiej się pobawić w papierach ? Czy może
> opłacało by się zainwestować w coś takiego jak "power comender v" ?

Może po prostu lepiej jednak pojeździć czymś słabszym i lżejszym i się porządnie nauczyć jeździć ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.
Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

zmiejszanie mocy motocykle jak ?