zmieniajcie stroje przy zdjęciach do dokumentow!

Data: 2011-10-10 18:03:34
Autor: Andrzej Lawa
zmieniajcie stroje przy zdjęciach do dokumentow!
....bo inaczej w urzędzie orzekn±, że to "stare zdjęcie" zatem nieaktualne i jaka¶ kontrola się do nich przyczepi...

Ręce opadaj±...

Data: 2011-10-10 16:21:03
Autor: to
zmieniajcie stroje przy zdjęciach do dokumentow!
begin Andrzej Lawa
....bo inaczej w urzędzie orzekną, że to "stare zdjęcie" zatem
nieaktualne i jakaĹ› kontrola siÄ™ do nich przyczepi...

Ja cały czas używam zdjęcia zrobionego jak miałem 20 lat i inną fryzurę. Zero problemów. Raz mi baba powiedziała, że ono jest chyba nieaktualne, odpowiedziałem, że jest zajebiście aktualne (bez tego zajebiście) i się odczepiła. ;)

Data: 2011-10-10 18:13:10
Autor: Johnson
W dniu 2011-10-10 18:03, Andrzej Lawa pisze:
....bo inaczej w urzędzie orzekn±, że to "stare zdjęcie" zatem
nieaktualne i jaka¶ kontrola się do nich przyczepi...

Ręce opadaj±...

Rzeczywi¶cie, jaki¶ prze¶ladowany przez los jeste¶ ...
Ale spój na to z drugiej strony ... może tak młodo wygl±dasz że cię poznać nie można. A może tak staro ?!

--
@2011 Johnson
http://db.tt/JzsPUMU

Data: 2011-10-11 07:48:03
Autor: _±ćęłń󶼿
zmieniajcie stroje przy zdjęciach do dokumentow!
Zdjęcie było skopane.

Data: 2011-10-11 20:14:15
Autor: 'Tom N'
Johnson w <news:j6v5im$52r$1inews.gazeta.pl>:

[...]

Urzędnicy usenet czytaj± i wiedz±, że kilka lat temu w ucho dostał...

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-10-11 20:38:13
Autor: Johnson
W dniu 2011-10-11 20:14, 'Tom N' pisze:

Urzędnicy usenet czytaj± i wiedz±, że kilka lat temu w ucho dostał...

I to też za aferę ze zdjęciami :)