zmienił stryjek.... HTC na S-E

Data: 2012-05-07 19:36:05
Autor: ToMasz
zmienił stryjek.... HTC na S-E
witam

od paru miesięcy używam DesireZ Kupiłem sobie Sory Eriksona Arca.
książka telefoniczna - posortowana imionami
dialer - nie zezwala na szukanie literami - tylko wybór cyfr
odebranie połączenia - slide. ja slide nie potrafię zrobić jedną dłonią - kciukiem na 4 calach.
Oddzwanianie z nieodebranego połączenia - najkrócej - 5 ruchów. Klepiąc na pamięć szybciej "wejde" w edycje kontaktu niż w oddzwoń.
Na koniec wkładam słuchawki z mikrofonem i  dostaje komunikat "akcesorium nieobsługiwane".
Teraz najlepsze. ide na forum, pytam co zrobić i dostaje odpowiedź: "przyzwyczaj się, w androidzie tak jest". Czy ktoś tu pisał w zeszłym roku że klienci Appla uciekają do S-E?
:)

ToMasz

Data: 2012-05-07 19:48:31
Autor: atm
zmienił stryjek.... HTC na S-E
On 2012-05-07 19:36, ToMasz wrote:
witam

od paru miesięcy używam DesireZ Kupiłem sobie Sory Eriksona Arca.

ToMasz

HTC pewnie dodatkowo rozpiescil Cie Sensem.
Mozesz zainstalowac dialera z marketu, jest Go Contacts EX
Swego czasu testowalem go chwile, ale jakos mi nie podszedl.
Moze znajdziesz jeszcze cos innego.
Pozostaje jeszcze Ciemna Strona Mocy:
http://www.cyanogenmod.com/devices/sony-ericsson-xperia-arc
Co Cie podkusilo, zeby kupic Arca? ;P

Data: 2012-05-07 20:13:40
Autor: ToMasz
zmienił stryjek.... HTC na S-E
On 2012-05-07 19:36, ToMasz wrote:
witam

[...]

cena.
Znaczy chciałem Definkę, ale ARC ma większy ekran i szybszy procek. W takiej normalnej "pracy" to ma dużo większego "kopa" niż zetka.
Ale jak ja ją doprowadzę do używalności to niewiem. Flaszowania się boję bo raz przerobiłem motorole na cegłe.
Zetkę wziąłem bo mi klawiatura była w WM potrzebna. w androidzie okazała się nieprzydatna. mało tego, się sama otwierała.... Ale cholera już tęsknię....

ToMasz

Ps
Arc S

Data: 2012-05-07 20:33:03
Autor: atm
zmienił stryjek.... HTC na S-E

[...]

Spokojnie, daj sobie chwile; z reguly cos uda sie wygooglac badz znalezc sensone aplikacje w markecie.

Data: 2012-05-07 20:35:26
Autor: atm
zmienił stryjek.... HTC na S-E

http://forums.techarena.in/portable-devices/1448797.htm

Data: 2012-05-07 20:47:40
Autor: atm
zmienił stryjek.... HTC na S-E
On 2012-05-07 20:35, atm wrote:

Spokojnie, daj sobie chwile; z reguly cos uda sie wygooglac badz znalezc
sensone aplikacje w markecie.

http://forums.techarena.in/portable-devices/1448797.htm

Jest troche alternatywnych dialerow:
https://play.google.com/store/search?q=dialer&c=apps

Data: 2012-05-07 21:55:14
Autor: ToMasz
zmienił stryjek.... HTC na S-E
On 2012-05-07 20:35, atm wrote:

[...]

z dialerem sobie poradziłem, jeśli to można tak nazwać.
Gorzej jest odbieraniem połączeń. na serio nie daję rady jedną ręką odebrać telefonu. wprawdzie też znalazłem jakiś program, ale rano nie zadziałał, tzn nie pozwolił odebrać ani odrzućić i zaraz go wywaliłem. teraz nawet nie pamiętam jak się nazywał, a poczytałbym czy to jakiś błąd, czy coś źle skonfigurowałem. wibracje na połączenie - tez niema.
Ech te androidy.... Gorzej niż dystrybucjami linuksa.
ToMasz

Data: 2012-05-07 22:15:19
Autor: atm
zmienił stryjek.... HTC na S-E
On 2012-05-07 20:35, atm wrote:

[...]

Bo to widzisz, kazdy producent chce na sile cos dorzucic od siebie i z reguly psuje efekt. Z przyjemnoscia zobaczylbym w systemie opcje wlaczenia/wylaczenia nakladki producenta.
Jak wyglada odbieranie w DesireZ? W SGS2 musze nieco przesunac kolko. Nie jest to duzo, moze ze 2cm. Nie lubie natomiast ekranowych guzikow bez przesuwania, czasem ciezko wyjac telefon z kieszeni inaczej niz lapiac za ekran i przypadkiem mozna odrzucic polaczenie.

Data: 2012-05-07 23:00:22
Autor: ToMasz
zmienił stryjek.... HTC na S-E
W dniu 07.05.2012 22:15, atm pisze:

Bo to widzisz, kazdy producent chce na sile cos dorzucic od siebie i z
reguly psuje efekt. Z przyjemnoscia zobaczylbym w systemie opcje
wlaczenia/wylaczenia nakladki producenta.
ja zainstalowałem Zeam launchera. KOnfigurowałem 2 godziny. teraz nie wiem jak wyłączyć na chwile bez odinstalowywania.
Jak wyglada odbieranie w DesireZ?
dwa guziory na ekranie
[...]
a ja już wole guziki niż suwak na cały cholerny ekran
ToMasz

Data: 2012-05-07 22:39:12
Autor: Irek N.
zmienił stryjek.... HTC na S-E
z dialerem sobie poradziłem, jeśli to można tak nazwać.

A co zainstalowałeś, bo ja też za Sensem tęsknie :(

Miłego.
Irek.N.

Data: 2012-05-07 23:05:48
Autor: ToMasz
zmienił stryjek.... HTC na S-E
W dniu 07.05.2012 22:39, Irek N. pisze:
z dialerem sobie poradziłem, jeśli to można tak nazwać.

A co zainstalowałeś, bo ja też za Sensem tęsknie :(

Miłego.
Irek.N.
witamy w klubie zawiedzionych nadziej. Co miałeś a co masz?

exDialer i dialer one, nie wiem którego zostawię, bo obydwa mają prosty wygląd, szybko działają, wybierają fajnie kontakty z książki i sortują po nazwiskach.

ToMasz

Data: 2012-05-08 22:36:54
Autor: Irek N.
zmienił stryjek.... HTC na S-E
witamy w klubie zawiedzionych nadziej. Co miałeś a co masz?

HTC D-Z na SGN.

exDialer i dialer one, nie wiem którego zostawię, bo obydwa mają prosty wygląd, szybko działają, wybierają fajnie kontakty z książki i sortują po nazwiskach.

Muszę zobaczyć na nie.
THX.
Irek.N.
ps. czy ktoś wie jak znaleźć kontakt po drugim wyrazie w polu Organizacja?

Data: 2012-05-07 21:00:11
Autor: JohnyK
zmienił stryjek.... HTC na S-E
 wrote:

Teraz najlepsze. ide na forum, pytam co zrobić i dostaje odpowiedź:
"przyzwyczaj się, w androidzie tak jest". Czy ktoś tu pisał w zeszłym
roku że klienci Appla uciekają do S-E?

Do SE (Sony) to chyba nie. Ich interfejs jest masakryczny (dla mnie). Zwłaszcza, że przywykłem do HTC (DHD) i tu jest normalnie.

--
JK

Data: 2012-05-07 22:19:30
Autor: DoQ
zmienił stryjek.... HTC na S-E
W dniu 07-05-2012 19:36, ToMasz pisze:
witam

od paru miesięcy używam DesireZ Kupiłem sobie Sory Eriksona Arca.
Teraz najlepsze. ide na forum, pytam co zrobić i dostaje odpowiedź:

Ja zmieniłem Desire na SE Neo i postęp na korzyść tego drugiego jest wyraźny.

"przyzwyczaj się, w androidzie tak jest". Czy ktoś tu pisał w zeszłym
roku że klienci Appla uciekają do S-E?
:)

ATSD Po co Ci android jak nie umiesz-nie chcesz zmienić niewygodnych dla Ciebie aplikacji?

--
Pozdr.

Data: 2012-05-07 23:03:51
Autor: ToMasz
zmienił stryjek.... HTC na S-E
W dniu 07.05.2012 22:19, DoQ pisze:
W dniu 07-05-2012 19:36, ToMasz pisze:

ATSD Po co Ci android jak nie umiesz-nie chcesz zmienić niewygodnych dla
Ciebie aplikacji?
chyba nie do końca mnie rozumiesz. w Desire było idealnie. więc Android nic tu nie zmienia. Ale sortowanie po nazwiskach, albo szukanie kontaktów z klawiatury? kaman, przecież to w siemesach było!
Aplikacja przez duże A to dlamnie automapa, a dla syna Angry birds. Ale żeby trzeba było kupić program po to aby jedną ręka odebrać rozmowę telefoniczną?

ToMasz

Data: 2012-05-07 23:51:12
Autor: J.F.
zmienił stryjek.... HTC na S-E
Dnia Mon, 07 May 2012 23:03:51 +0200, ToMasz napisał(a):
[...]

Ale w SE zawsze bylo sortowanie po imionach. Tylko w "zwyklych SE", Android tu duzo zmienia :-)

Nie ma jakiejs opcji ? http://www.androidcentral.com/sort-your-contacts
http://www.mollerus.net/tom/blog/2010/08/in_22_android_finally_supports_sorting_contacts_by.html

J.

Data: 2012-05-08 01:05:12
Autor: Animka
zmienił stryjek.... HTC na S-E
W dniu 2012-05-07 23:51, J.F. pisze:
[...]

W moich SE było można to zmieniać (nie używam obecnie tych telefonów), a w nieandroidowym, tańszym Samsungu Duoz mogę sobie zmieniać i tak i siak.

--
animka

Data: 2012-05-08 06:16:18
Autor: Marek Dyjor
zmienił stryjek.... HTC na S-E
ToMasz wrote:
[...]

witaj w nowych wspaniałych czasach...

po prostu bardzo zły Microsoft zatrudniał programistów którzy  potrafili napisac solidne programy dla ludzi. Ja też zmieniłem (pewnie czytałeś moje jęki) IPAQa 614c na  Nokie E7 i po 4 miesiącach zaczynają mnie diabli brać powoli. Bo brakuje mi tych wszytskich drobnych funkcjonalności WM które ułatwiały zycie biznesmena mobilnego a nie biurkowego.

no i wszytsko wskazuje że nie ma aplikacji poprawiajacych symbiana do moich potrzeb.

Data: 2012-05-08 18:01:43
Autor: DoQ
zmienił stryjek.... HTC na S-E
W dniu 07-05-2012 23:03, ToMasz pisze:
ATSD Po co Ci android jak nie umiesz-nie chcesz zmienić niewygodnych dla
Ciebie aplikacji?
chyba nie do końca mnie rozumiesz. w Desire było idealnie. więc Android

Konkretnie w Sense.

nic tu nie zmienia. Ale sortowanie po nazwiskach, albo szukanie
kontaktów z klawiatury? kaman, przecież to w siemesach było!

Patrz, a mój SE to potrafi - po prostu używam ulubionej aplikacji...

Aplikacja przez duże A to dlamnie automapa, a dla syna Angry birds. Ale
żeby trzeba było kupić program po to aby jedną ręka odebrać rozmowę
telefoniczną?

Ja nic nie kupowałem.

--
Pozdr.

Data: 2012-05-08 19:48:49
Autor: ToMasz
zmienił stryjek.... HTC na S-E
telefoniczną?

Ja nic nie kupowałem.
to napisz jak to ustawiłeś/co zainstalowałeś

ToMasz

Data: 2012-05-09 00:02:44
Autor: DoQ
zmienił stryjek.... HTC na S-E
W dniu 08-05-2012 19:48, ToMasz pisze:
telefoniczną?
Ja nic nie kupowałem.
to napisz jak to ustawiłeś/co zainstalowałeś

Go Contacts EX i Handcent SMS - zwykle tego używam niezależnie od "androida". Instalacja prosta, wchodzisz do "marketu" i ściągasz. Żadna filozofia chyba?

--
Pozdr.

zmienił stryjek.... HTC na S-E