zmieniony login w OF?

Data: 2010-05-12 08:43:47
Autor: RobertS
zmieniony login w OF?
witam

mam kilka lokat i kk w OF, ostatnio sie logowalem, ale wczoraj chcialem zobaczyc co sie dzieje z moją kasą; wpisuje login + haslo, ktore zawsze dzialaly i błąd, 3x to samo i konto zablokowane

dodzwonilem sie do OF (10 min. czekania), koles wygenerowal mi nowe haslo, ale konto ciagle zablokowane ;-(

dzwonie jeszcze raz (kolejne x minut oczekiwania) i zamiast odblokowac konto kobieta wyslala mi login (email) i haslo (sms)

okazalo sie, ze login mi sie ZMIENIL!

kobieta przyznala, ze dotyczy to "niewielkiej" liczby klientow, oczywiscie OF nie raczylo mnie o tym poinformowac

dlatego jak ktos nie bedzie sie mogl zalogowac do OF to niech zadzwoni i poprosi o przeslanie loginu...moze sie zmienil ;-(

pozdrawiam
RobertS

Data: 2010-05-12 00:53:56
Autor: pZyHo
zmieniony login w OF?
On 12 Maj, 08:43, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
[...]

Mialem ten sam problem. Probowalem wpisac stare haslo w nowym
serwisie, czego skutkiem bylo zablokowane konto. Mysleli, ze
wygenerowanie hasla pomoze ;) Pomoglo jednak dopiero wygenerowanie
nowego loginu.

Pozdrawiam,
pzyho

Data: 2010-05-12 07:14:09
Autor: xbartx
zmieniony login w OF?
Dnia Wed, 12 May 2010 08:56:16 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

Do mnie wczoraj dzwonili, gdyż w celu bezpieczeństwa powinienem zmienić
hasło. Powiedziałem, że wcale nie mam pewności że kobieta dzwoni z banku
i że zadzwonię ja sam.

Ostatnio jest tyle postów na temat OF, że aż się boją na starą stronę wejść, nie mówiąc już o logowaniu albo wizycie na nowej stronie ;)

--
xbartx

Data: 2010-05-12 10:47:26
Autor: gornik
zmieniony login w OF?
Osoba zwana RobertS <bob75@xpostx.pl> napisała:

okazalo sie, ze login mi sie ZMIENIL!

Do mnie wczoraj zadzwonił facet z OF, że w związku z nowym serwisem
generują nowe loginy i hasła.

Chyba im się tam nieźle nudzi bo całość wyglądała tak:
1. Dzwoni facet, mówi o co chodzi, że dostanę SMSa z hasłem do serwisu
telefonicznego i że później zadzwoni znowu
2. Po 5 minutach dostałem hasło SMSem
3. Dzwoni po kolejnych 15 minutach, prosi o 3 losowe cyfry z hasła i
informuje, że teraz prześle mi SMSem nowe hasło internetowe, a mailem nowy
login

Generalnie jakaś rzeźba ;)

Górnik              |  "Więc kimże w końcu jesteś ?
mail-to(rot13):     |  - Jam częścią tej siły
arjf@revqnahf.bet   |  która wiecznie zła pragnąc
www.eridanus.org    |  wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

Data: 2010-05-12 03:33:58
Autor: pZyHo
zmieniony login w OF?
On 12 Maj, 10:47, gornik <gor...@gumasy.w.pl> wrote:
Osoba zwana RobertS <bo...@xpostx.pl> napisała:

> [...]

3. Dzwoni po kolejnych 15 minutach, prosi o 3 losowe cyfry z hasła i
informuje, że teraz prześle mi SMSem nowe hasło internetowe, a mailem nowy

Dokladnie. Najgorsze jest to, ze tych hasel nie idzie zapamietac
(fanatykiem nie jestem aby codziennie po 20 razy logowac sie do
serwisu :P), a na dodatek trzeba podawac losowo litery. Poki co nie
jestem przekonany do nowej formy.

Data: 2010-05-12 13:44:24
Autor: gornik
zmieniony login w OF?
Osoba zwana pZyHo <pzyho@interia.pl> napisała:

[...]

To jeszcze dodam do tego, że zrobili jednorazowe hasła SMSowe,
przynajmniej przy zmianach haseł i blokowaniu kanałów dostępu.
Nie wiem czy wcześniej to było, ale chyba nie.

Data: 2010-05-12 18:54:54
Autor: RobertS
zmieniony login w OF?

To jeszcze dodam do tego, że zrobili jednorazowe hasła SMSowe,
przynajmniej przy zmianach haseł i blokowaniu kanałów dostępu.
Nie wiem czy wcześniej to było, ale chyba nie.

Pozdrawiam

niech sobie będzie nowa forma, w końcu chodzi o bezpieczenstwo ;-)))

BTW
kilka godzin po tym cyrku z hasłami zadzwoniła do mnie kobieta z OF i poinformowała, ze zmienily sie loginy i hasla...
gdybym nie zadzwonil to sami by mnie poinformowali, szkoda tylko ze nie wyslali jakiegos smsa lub listu

RobertS

zmieniony login w OF?