On 12 Maj, 08:43, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
witam
mam kilka lokat i kk w OF, ostatnio sie logowalem, ale wczoraj chcialem
zobaczyc co sie dzieje z moją kasą; wpisuje login + haslo, ktore zawsze
dzialaly i błąd, 3x to samo i konto zablokowane
dodzwonilem sie do OF (10 min. czekania), koles wygenerowal mi nowe
haslo, ale konto ciagle zablokowane ;-(
dzwonie jeszcze raz (kolejne x minut oczekiwania) i zamiast odblokowac
konto kobieta wyslala mi login (email) i haslo (sms)
okazalo sie, ze login mi sie ZMIENIL!
kobieta przyznala, ze dotyczy to "niewielkiej" liczby klientow,
oczywiscie OF nie raczylo mnie o tym poinformowac
dlatego jak ktos nie bedzie sie mogl zalogowac do OF to niech zadzwoni i
poprosi o przeslanie loginu...moze sie zmienil ;-(
Mialem ten sam problem. Probowalem wpisac stare haslo w nowym
serwisie, czego skutkiem bylo zablokowane konto. Mysleli, ze
wygenerowanie hasla pomoze ;) Pomoglo jednak dopiero wygenerowanie
nowego loginu.
Pozdrawiam,
pzyho