zmniejszenie akcyzy na >>2000ccm - czy faktycznie są takie plany ?

Data: 2016-10-01 13:00:03
Autor: Nix
zmniejszenie akcyzy na >>2000ccm - czy faktycznie są takie plany ?
Witam

W tym roku już w kwietniu były informacje o planowanym zmniejszeniu akcyzy na pojazdy o pojemności > 2000ccm...

Czy faktycznie są w najbliższych miesiącach takie szanse ?
Pytam, bo chcę sprowadzić takie auto z Niemiec...

pzdr Nix

Data: 2016-10-01 18:39:41
Autor: RadoslawF
W dniu 2016-10-01 o 13:00, Nix pisze:
[...]

Sprowadzaj.
Był taki projekt, ale skoro przez pół roku leżał to znaczy
że poleży dalej.

Pozdrawiam

Data: 2016-10-02 15:54:07
Autor: Irokez
W dniu 2016-10-01 o 18:39, RadoslawF pisze:
[...]

na 101% nie przejdzie to po przegranej z haraczami od marketów.
Skądś trzeba kasy na 0,5 plus

--
Irokez

Data: 2016-10-02 17:25:12
Autor: RadoslawF
W dniu 2016-10-02 o 15:54, Irokez pisze:

[...]

A dochodzi mieszkanie plus, o ile grunty zabiorą spółkom
skarbu państwa to jednak potrzeba będzie pieniędzy
na wybudowanie tych mieszkań.

Pozdrawiam

zmniejszenie akcyzy na >>2000ccm - czy faktycznie są takie plany ?