zmniejszenie mocy silnika

Data: 2015-06-18 21:20:47
Autor: Jacek
zmniejszenie mocy silnika
W dniu 2015-06-18 o 07:11, yhs16 pisze:
Witam wszystkich motocyklist贸w mam pytanie dotycz膮ce czym i jak klej si臋
ok艂adziny hamulcowe ?
Klej ma drugorz臋dnie znaczenie, mo偶na da膰 poxipol, albo nawet mintokur. Ok艂adziny si臋 nituje.
Jacek

Data: 2015-06-20 15:28:41
Autor: Monster
zmniejszenie mocy silnika
[...]

Od wielu lat r贸wnie偶 u偶ywa si臋 kleju do mocowania ok艂adzin hamulcowych.Dorabia艂em w ten spos贸b ok艂adziny w firmie robi膮cej takowe do ci臋偶ar贸wek.

Tomek
Ducati 900SS
Ironhead sidecar racer

Data: 2015-06-20 23:02:48
Autor: Jacek
zmniejszenie mocy silnika
W dniu 2015-06-20 o 15:28, Monster pisze:
Od wielu lat r贸wnie偶 u偶ywa si臋 kleju do mocowania ok艂adzin
hamulcowych.Dorabia艂em w ten spos贸b ok艂adziny w firmie robi膮cej takowe
do ci臋偶ar贸wek.
Oczywi艣cie, ale skoro go艣膰 pyta i do tego pisze ze "艣cigacza" to dla jego bezpiecze艅stwa pewniej b臋dzie przynitowa膰, jak to drzewiej bywa艂o w WSK-ach, ni偶 ryzykowa膰 klejenie.
Jacek
PS
wiele os贸b pyta "jaki klej najlepszy" albo "jaka farba najlepsza" ale w oby przypadkach 90% sukcesu, to odpowiednie przygotowanie powierzchni.

zmniejszenie mocy silnika