zmora Aliora:)

Data: 2012-07-04 11:40:33
Autor: ETR
zmora Aliora:)
..... miałem konto w dużym aliorze dawno dawno temu.
Zamknąłem. Po półtora koku przychodzi mi pismo ze jestem winien 6,45 zł   ale........koszt wysłania pisma 40zł :) - Jak narazie mistrzowie opłat !

Paul

--
www.lifeprogress.pl

Data: 2012-07-04 02:46:21
Autor: krzysztofsf
zmora Aliora:)
On 4 Lip, 11:40, ETR <niepo...@niepodam.pl> wrote:
.... miaem konto w duym aliorze dawno dawno temu.
Zamknem. Po ptora koku przychodzi mi pismo ze jestem winien 6,45 z
ale........koszt wysania pisma 40z :) - Jak narazie mistrzowie opat !

To od Ciebie chca tych 40-u zlotych.

Data: 2012-07-04 11:54:17
Autor: Sir_Robak
zmora Aliora:)
[...]

A! dobre info w razie zamykania poprosz o pisemne potwierdzenie zamknicia na "0" :)

Robert

Data: 2012-07-04 12:06:40
Autor: ETR
zmora Aliora:)
W dniu 04.07.2012 11:46, krzysztofsf pisze:
[...]

Tak do zapłaty łącznie 46,45 :)

paul

--
www.lifeprogress.pl

Data: 2012-07-04 13:44:59
Autor: radekp@konto.pl
zmora Aliora:)
Wed, 04 Jul 2012 12:06:40 +0200, w <jt14jg$k05$1@node2.news.atman.pl>, ETR
<niepodam@niepodam.pl> napisa(-a):

Tak do zapaty cznie 46,45 :)

Generalnie to umowa (a wic i TOiP) ju nie obowizuje, wic podstaw do opaty
40z nie widz :).

Data: 2012-07-04 13:48:45
Autor: neoniusz
zmora Aliora:)
W dniu 04.07.2012 11:40, ETR pisze:
.... miałem konto w dużym aliorze dawno dawno temu.
Zamknąłem. Po półtora koku przychodzi mi pismo ze jestem winien 6,45 zł
  ale........koszt wysłania pisma 40zł :) - Jak narazie mistrzowie opłat !

A za co to 6,45 zl tak w ogole?

Data: 2012-07-04 14:05:04
Autor: ETR
zmora Aliora:)
W dniu 04.07.2012 13:48, neoniusz pisze:

A za co to 6,45 zl tak w ogole?

a co ja wróżka jestem ? Na infolini oczywiscie nikt nic nie wie. Jak pytają czy jestem klientem to mowie ze juz nie. Jap roszą o pesel to nie mają takiego klienta. wiecm chyba mam to w dupie 6,45 nie pieniądze . Wyslalem im. A 40 niech mnie pocałują tak gdzie się jelito cienkie ma swoje ujscie

paul

--
www.lifeprogress.pl

Data: 2012-07-04 12:37:53
Autor: mohonk
zmora Aliora:)
> [...]

a co ja wróżka jestem ? Na infolini oczywiscie nikt nic nie wie. Jak pytają czy jestem klientem to mowie ze juz nie. Jap roszą o pesel to nie mają takiego klienta. wiecm chyba mam to w dupie 6,45 nie pieniądze . Wyslalem im. A 40 niech mnie pocałują tak gdzie się jelito cienkie ma swoje ujscie

Mog Ci pocaowa, ale trafisz pewnie do KRD czy innego BIKu...

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-07-04 14:36:02
Autor: ER
zmora Aliora:)
"ETR" wrote:
A 40 niech mnie pocałują tak gdzie się jelito cienkie ma swoje ujscie

Czyli w początek jelita grubego??? ;)

--
ER
www.twoje-pieniadze.info

Data: 2012-07-04 22:47:50
Autor: Animka
zmora Aliora:)
W dniu 2012-07-04 14:05, ETR pisze:
[...]

Idź z tym pisemkiem do rzecznika Konsumentów. Albo zeskanuj i wyślij mailem.

--
animka

Data: 2012-07-04 15:15:38
Autor: Zbynek Ltd.
zmora Aliora:)
ETR napisa(a) :
..... miaem konto w duym aliorze dawno dawno temu.
Zamknem. Po ptora koku przychodzi mi pismo ze jestem winien 6,45 z   ale........koszt wysania pisma 40z :) - Jak narazie mistrzowie opat !

Dawno, dawno temu to jest ptora roku?
Ale nie przejmuj si, e bank przez Ciebie zbankrutuje. Bank zawsze da sobie rad. Prawdopodobnie podpisae zgod na wystawienie BTE - Bankowego Tytuu Egzekucyjnego, do 2 czy 5 lat po zamkniciu rachunku.
BTE to taki wistek, co pozwoli komornikowi na egzekucj z marszu. Bez rozprawy sdowej. atwy i czysty zysk.

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Czowiek zaczyna uywa dopiero wtedy rozumu, gdy kocz mu si wszystkie moliwoci.]

Data: 2012-07-04 15:21:12
Autor: ETR
zmora Aliora:)
W dniu 04.07.2012 15:15, Zbynek Ltd. pisze:
ETR napisał(a) :
[...]

Dawno, dawno temu to jest półtora roku?
Ale nie przejmuj się, że bank przez Ciebie zbankrutuje. Bank zawsze da
sobie radę. Prawdopodobnie podpisałeś zgodę na wystawienie BTE -
Bankowego Tytułu Egzekucyjnego, do 2 czy 5 lat po zamknięciu rachunku.
BTE to taki świstek, co pozwoli komornikowi na egzekucję z marszu. Bez
rozprawy sądowej. Łatwy i czysty zysk.

w sumie masz racje...dopłacę im 40 niech znają moje dobre serce. Wkurza mnie to, że jak jakaś lokata, karta kredytowa, i inne to dzwonili po kilka razy w tygodniu. Ale już że 6,45 zaległości to oczywiście pies z kulawą nogą nie zadzwonił. Eh qrwa co za kraj

paul

--
www.lifeprogress.pl

Data: 2012-07-04 16:57:52
Autor: RobertS
zmora Aliora:)

[...]

idź do oddziału z tym pismem i wyjaśnij, bo jak za X czasu będziesz chciał kredyt to się okaże, że masz syf w BIKu ;-/

RobertS

Data: 2012-07-04 20:07:54
Autor: Adam S.
zmora Aliora:)

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:jt1lli$p1a$1news.icpnet.pl...

[...]

-- pozdrawiam
RobertS

Aha a za jakiś czas i tak sprawdź prewencyjnie czy Cię nie wpisali do BIK
as

Data: 2012-07-04 20:23:08
Autor: ETR
zmora Aliora:)
W dniu 04.07.2012 20:07, Adam S. pisze:

Aha a za jakiś czas i tak sprawdź prewencyjnie czy Cię nie wpisali do BIK
as

zaplacilem calość , nie mam zdrowia się z nimi szarpać o 40zł.  Co do bik sprawdzę, chociaż nie biorę z reguły kredytów i rat także.....

paul

--
www.lifeprogress.pl

Data: 2012-07-04 22:51:10
Autor: Animka
zmora Aliora:)
ETR napisał(a) :
[...]

Mnie tak średnio co 2 czy 3 miesiące podwyższają kwotę kredytu. A rata miała być stała.
Niby niewiele podwyższają, ale w sumie kwota kredytu w PL sporo już podskoczyła.

--
animka

zmora Aliora:)