zmowa - Play

Data: 2009-12-04 17:24:10
Autor: Miokosuki
zmowa - Play
Gdzieś mi wpaldo w oko, że Play się zmówił z innymi w sprawie telewizji. Oco chodzi?

jk

Data: 2009-12-04 17:51:18
Autor: Jakub Danecki
zmowa - Play
Miokosuki wrote:
Gdzieś mi wpaldo w oko, że Play się zmówił z innymi w sprawie
telewizji. Oco chodzi?

Chodzą słuchy, że era, orangte plus i (być może) play zgadały się, że
nie podpiszą umowy ze spółką Info-TV-FM na sprzedaż usług DVB-H, bo ta
wygryzła w przetargu na koncesję na DVB-H własną spółkę wielkiej trójcy.
W skrócie - przepychanki. A chodzi jak zwykle o kasę :)

Jakub

Data: 2009-12-04 14:42:14
Autor: Ircys
zmowa - Play
On 4 Gru, 18:51, "Jakub Danecki" pisze...

http://www.telepolis.pl/news.php?id=16702
http://www.telepolis.pl/news.php?id=16707
http://www.telepolis.pl/news.php?id=16708
itd.

Ircys

Data: 2009-12-04 19:05:58
Autor: Miokosuki
zmowa - Play
W skrócie - przepychanki. A chodzi jak zwykle o kasę :)

tzn że Fresz sie utrzyma czyn ie?

jk

Data: 2009-12-04 22:44:26
Autor: berloo
zmowa - Play
4.12.2009 19:05 Miokosuki <Mikolaj.Berno@onetSPAM.pl> w wiadomości
<news:hfbj28$45a$1news.onet.pl> napisał(a):

W skrócie - przepychanki. A chodzi jak zwykle o kasę :)

tzn że Fresz sie utrzyma czyn ie?

Nie. Zamkną i będą kazali oddać SIM-y.

--
Mateusz Berlik - berloo
kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

Data: 2009-12-05 05:35:26
Autor: Miokosuki
zmowa - Play
Nie. Zamkną i będą kazali oddać SIM-y.

a coze środkami na karcie ? przepadną?

jk

Data: 2009-12-05 08:53:10
Autor: Waldek Godel
zmowa - Play
Dnia Sat, 5 Dec 2009 05:35:26 +0100, Miokosuki napisał(a):

Nie. Zamkną i będą kazali oddać SIM-y.

a coze środkami na karcie ? przepadną?

tak, chyba, że wykupisz usługę marupy zwrotne.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-05 10:54:27
Autor: Miokosuki
zmowa - Play
tak, chyba, że wykupisz usługę marupy zwrotne.

daj linka pls, bo jestes stresie ze stracem numer

jk

Data: 2009-12-05 14:19:05
Autor: Olgierd
zmowa - Play

http://tinyurl.com/marupy-zwrotne

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-12-07 13:44:36
Autor: Zephyr
zmowa - Play
a jak policzy średnią :)))) hahahahaha

Data: 2009-12-04 20:12:06
Autor: qwerty
zmowa - Play
Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hfbi6l$6bg$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Przypadkiem oni wcześniej nie zobowiązali się (umową) do wdrażania dvb-h? UPC już dawno zrezygnowała z pilotażu. Jak zawsze w Polsce muszą być przekręty.

Data: 2009-12-05 02:30:51
Autor: Jakub Danecki
zmowa - Play
qwerty wrote:
Przypadkiem oni wcześniej nie zobowiązali się (umową) do wdrażania
dvb-h?

Operatorzy? Nie mają nic takiego w koncesji. A Info - do postawienia
nadajników (mają 4 w okolicach wawy na razie i stawiają próbnie w Łodzi i
innych - ja testuję to w Warszawie)

UPC już dawno zrezygnowała z pilotażu. Jak zawsze w Polsce muszą
być przekręty.

Nie, to zwykła walka o przetrwanie i (co za tym idzie) o kasę.

Jakub

Data: 2009-12-13 20:50:22
Autor: Jan Strybyszewski
zmowa - Play
Miokosuki pisze:
Gdzieś mi wpaldo w oko, że Play się zmówił z innymi w sprawie telewizji. Oco chodzi?

Kolina ty juz wiesz co ....

zmowa - Play