Data: 2009-10-04 10:21:30 | |
Autor: Stokrotka | |
zmysł wzroku i marnowanie pieniędzy | |
Za długie te teksty.
W tej bezlitosnej kampanii nie oszczędza się nawet dzieci. ....Może za to uodpornione w dzieciństwie , gdy dadzą się wiele razy oszukać w miarę bezboleśnie, w końcu są pilnowane, w wieku dorosłym będą uodpornione na lukier, nie zaś podatne jak wczeniejsze pokolenia szarego socjalizmu. Może z reklamą jest jak z kwitnącą łąką i kolorowymi owocami. Ale nie zawsze piękny kwiat gwarantuje pszetrwanie: ani roślinie, ani jej konsumentowi. -- (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i) Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo, nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl |
|