zmywarka do zabudowy

Data: 2009-08-12 00:08:58
Autor: ia
zmywarka do zabudowy

Użytkownik "piast9" <piast9@interia.pl> napisał w wiadomości news:h5r8mn$bat$1news2.ipartners.pl...
Witam
Stało się - koleżanki przekonały moją ładniejszą  połowę do zakupu zmywarki do naczyń. Akurat na tym sprzęcie wcale się nie zanam... Jaką markę, model polecicie za przystępną cenę.. Ma być niezawodna i wiele lat służyć .. Rozmiar ( jest miejsce) jest nieistotny. Na co zwrócić uwagę poza zużyciem energii, wody, programy itp?
Z góry dziękuję za rady....

Piast

Ja też zacząłem od dolnej półki, a niestety skończyło się na tym, że ten 1000 zł więcej to naprawdę duże udogodnienie i jak rozłożyć na najbliższe lata to niewiele się robi. A wybraliśmy, zresztą po braku negatywnych opninii, co również potwierdzam: http://www.ceneo.pl/;0151793050-10.htm#productOpinions

pzdr
ia

Data: 2009-08-12 00:48:25
Autor: XL
zmywarka do zabudowy
Dnia Wed, 12 Aug 2009 00:08:58 +0200, ia napisał(a):

[...]

Mam prawie identyczny model, podobna cena, jest to świetny sprzęt,
potwierdzam. Dołożyliśmy parę setek za 5-letnią gwarancję, bo uznalismy, że
jesli ma się popsuć, to właśnie w tym okresie - używamy codziennie z pełnym
wsadem i to najczęściej w programie intensywnym. Więc warto. Wychodzę z
założenia, że jeśli się w ciągu 5 lat nie zepsuje, to znaczy jest to dobry
egzemplarz i dalej też nie będzie źle.
Z łezką w oku będę jednak wspominać mojego 13-letniego bezawaryjnego
Bauknechta... który w ciągu tych lat w połowie tego czasu wymagal tylko
wymiany pompy... Wodę mamy paskudną odkąd jest wodociąg, więc pompa nie
wytrzymała zakamienienia, gdy w ustawieniach zmywarki nie wzięłam go pod
uwagę po załozeniu wodociągu - przedtem mielismy cudowną, miękką wodę z
własnej studni - zero kamienia.
--

Ikselka.

zmywarka do zabudowy